دکوراسیون اتاق خواب کوچک ️ اصول طراحی و چیدمان 20 ایده نکستا دیزاین | azindekor

به‌خاطر کم‌تجربگی گاهی اوقات اشتباهاتی در تغییر دکوراسیون اتاق خواب انجام می‌دهیم که باعث می‌شود اتاق خواب فضای آرامش‌بخش و جذابی نداشته باشد. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و در خصوص این ۱۲ اشتباه رایج بیشتر بخوانید. برای خرید تخت خواب و وسایل دکوراسیون اتاق خواب، حتما باید ابعاد فضا را در ذهن داشته باشید. هرگز یک تخت خواب سنگین و بزرگ را برای یک اتاق خواب کوچک انتخاب نکنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، سادگی شکل و فرم وسایل تا جای ممکن است.

http://belaltour.ir

در یک اتاق خواب کوچک، بدون تردید می توانید از الگو استفاده کنید. برای یک طرح تزئینی هوشمندانه و کاملاً منظم، یک الگو را انتخاب کنید و آن را به دیوارها و مبلمان اختصاص دهید. همه ما علاوه بر فضای کافی، نور طبیعی فراوان در اتاق خواب هایمان می خواهیم.

ترکیب رنگ حرفه ای اتاق خواب

مجله خبری آذین دکور پاتختی نمونه ای از المان های کاربردی در طراحی اتاق خواب تلقی می شود. اگر به تغییر وسایل اتاق خواب یا نصب کاغذ دیواری های زیبا نیاز داشتید، با مشورت گرفتن از یک طراح حرفه‌ای دکور اتاق خواب بهترین رنگ را انتخاب کنید. اگر هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک خود تصمیم دارید رنگ فضا را نیز تغییر دهید، توجه داشته باشید که رنگ دکوراسیون با روحیه‌تان تناسب داشته باشد؛ و البته مخل آسایش و خوابتان نشود. این روزها کمد دیواری و دراور جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و خارجی محسوب می‌شود. اگر اتاق خواب شما کوچک است، ساخت کمد دیواری بهترین گزینه برای جا دادن وسایل و لباس‌هاست. قطعا اجرای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه یا پسرانه با پیاده سازی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک برای یک فرد بالغ هزینه‌های متفاوتی دارد.

  • چیدمان اتاق خواب کمجا که در دو طرف تخت شلف و میزتحریر کوچکی در نظر گرفته شده است.
  • در صورت ایجاد چنین فضایی می توانید مکانی دنج برای مطالعه نیز فراهم کنید.
  • به یاد داشته باشید که از رنگ های گرم مانند رنگ قرمز برای رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب استفاده نکنید، چرا که فضای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد حس آرامش در فرد شود.

برای مشاهده نمونه کارهای تیم نکستا دیزاین میتوانید به صفحه پروژه‌ها مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان برای طراحی داخلی محل مورد نظر خودتان با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. مطمئن شوید که وسایل اطراف تخت خواب سبک وزن هستند تا به راحتی جابجا شوند. اگر سقف شما به اندازه کافی بلند است، راه حل های سفارشی مانند یک تخت توکار که دارای یک فضای خواب روی یک سکوی برجسته با کمد لباس یا قفسه‌بندی است را در نظر بگیرید.

در معرض دید قرار دادن درون کمد دیواری اتاق خواب مجلل

و هم روز و هم شب، به کمک آن می توانید میزان نور آفتاب و محیط بیرون را با آن کنترل کنید. پس اگر فضای اتاقتان محدود است، به هیچ وجه دنبال تخت خواب های بزرگ نروید. برای داشتن یک اتاق زیبا و ساده استفاده از آجر بهترین پیشنهاد می باشد؛ زیرا در عین مقرون به صرفه بودن، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و به راحتی می توان هر نوع سبک طراحی را با آن پیاده سازی کرد. مس، نقره، کروم و نیکل با سطوح چوبی جفت می‌شوند تا حس و حال صنعتی فضا را حفظ کنند. در این سبک دیوارها معمولا آجری بوده و لوازم اتاق شما مانند تخت خواب، لوازم دکور و یا پاتختی کنار تخت از جنس مس، فلز و یا برنج هستند.

انواع نمای رومی ساختمان و ویلا با بیش از 30 طرح جدید 1401

توسط دکور

دکوراسیون