دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

توجه کنید که فرزند شما در چه رده سنی قرار دارد و چه چیزهایی برای او جذاب تر است. قطعا دختر بچه های 7 ساله سلیقه شان نسبت به دخترهای نوجوان 13 و 14 ساله متفاوت تر است. در نتیجه بهتر است خرید وسایل مطابق با سلیقه و روحیات آن ها انجام شود. رنگ و مدل پرده تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه خواهد داشت.

هنگام طراحی اتاق خواب باید به این توجه کنید که چگونه حس آرامش و امنیت را ایجاد کنید، تاثیرگذارترین نکته انتخاب رنگ دیوار ها و وسایل اتاق خواب است زیرا این رنگ ها هستند که حس آرامش را ایجاد میکنند. طراحی یک اتاق خواب مشکی کار ساده ای نیست، اما در تصویر زیر می بینید که با وجود رنگ مشکی، طرح جذابی در اتاق ایجاد شده است. این شرایط با ایجاد کنتراست فوق العاده لوکس رنگ سیاه در مقابل کفپوش های روشن و دیوارپوش سبز زمردی بوجود آمده است. هنگام استفاده از رنگ مشکی در اتاق خواب، اطمینان حاصل کنید که کنتراست، فضا و نور کافی وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که فضای اتاق خواب تان بیش از حد بسته نیست.

  • اگر اتاق شما فضای کافی ندارد، می‌توانید با گذاشتن شلف در کنار پنجره‌ی اتاق، یک فضای کوچک برای نشستن و مطالعه درست کنید.
  • اگر به تغییر وسایل اتاق خواب یا نصب کاغذ دیواری های زیبا نیاز داشتید، با مشورت گرفتن از یک طراح حرفه‌ای دکور اتاق خواب بهترین رنگ را انتخاب کنید.
  • چوب نمونه ای از متریال طبیعی است که استفاده از آن می تواند در طراحی اتاق خوابی شیک و القای گرما به فضای اتاق خواب به شما کمک کند.
  • افرادی که می‌خواهند برای دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود وسایل مختلفی مانند مبلمان و سرویس خواب خریداری کنند بیشترشان به علت عدم آگاهی کافی در مورد چیدمان و دکوراسیون دچار اشتباهاتی می شوند که باع..

در این حالت باید خلاقیت بیشتری برای دکوراسیون اتاق خواب به خرج دهید. تصمیم برای سقف و دیوار اتاق خواب با توجه به سبک طراحی گرفته می ­شود. اگر تصمیم به دکور اتاق خواب به سبک کلاسیک و مجلل دارید، برخی از ابزارهای سقف و دیوار و یا اجرای کناف می ­تواند به شما کمک کند. دختران و پسران جوان با توجه به روحیات و سلیقه‌اشون دوست دارند اتاقشون رو دیزاین و طراحی کنند. اتاق خوابشون رو منطقه اختصاصی خودشون می‌دونند و ممکنه طرح‌هایی رو پیاده کنند که خیلی عامه پسند نباشه.. حالا با هم در ادامه نمونه‌هایی از دکوراسیون اتاق خواب هنری رو می‌بینیم.

http://belaltour.ir

انجام این مجله خبری آذین دکور به ایجاد انسجام در فضای اتاق کمک می کند و از ایجاد هرج و مرج نیز جلوگیری به عمل می آورد. اگر تمایل به استفاده از این رنگ در طراحی اتاق خواب دارید، بهتر است از رنگ های پاستیلی نیز در کنار آن استفاده نمایید. استفاده از وسایلی که از طراحی ساده ای برخوردارند، هیچ گاه قدیمی نمی شود. بنابراین بهتر است برای انتخاب وسایل مانند تخت خواب نمونه ای ساده از آن ها را انتخاب نمایید. بهتر است از تخت خوابی که بسیار کوتاه است خودداری نمایید، چرا که استفاده از تخت خوابی که ارتفاع بیش تری دارد، باعث می شود فضای اتاق فاخر نشان داده شود.

از پرده ای مناسب برای اتاق خوابتان استفاده کنید!

فرش اتاق کودک نیز معمولاً دارای عکس های کاراکترهای کارتونی و یا کهکشانی است . دیگر زمان استفاده از آباژورهای قدیمی کنار پاتختی گذشته است، اگر علاقمند به سبک مدرن هستید و می‌خواهید طراحی اتاق خواب مدرن و یک دیزاین خاص داشته باشید به جای آباژور از آویزهای نور کنار تخت خواب استفاده کنید. آویزهای نور با تنظیم ارتفاع و میزان نور، روشنایی مناسبی جهت استراحت و مطالعه برای شما ایجاد می‌کنند.

استفاده از رنگ سفید

توسط دکور

دکوراسیون