دکوراسیون اتاق خواب قیمت دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، هزینه طراحی و تغییر دکوراسیون خدمت از ما | azindekor

ساخت کمد لباس در دو طرف تخت کمک می کند که تمرکز روی آن دیوار خاص حفظ شود. در نتیجه این امکان فراهم می شود که دیوارهای باقی مانده از هر گونه اشیای اضافی پاک شود. در عوض، می توانید آثار هنری یا آینه ها را از این دیوارها آویزان کنید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه :

رنگ‌ها از قرمز تیره و قهوه‌ای گرفته تا سبز و سایر رنگ‌های جواهری متغیر هستند. در طراحی دکوراسیون داخلی سنتی از الگوهای چهارخانه و راه راه هم استفاده می‌شود، به خصوص روی روتختی‌ها و پارچه‌های اتاق خواب. در هرحال، کفپوش اصلی اتاق هرچه که هست، لازمست برای محیط اطراف تخت خواب یک فرش زیبا و متناسب با دکور اتاق خواب در نظر بگیرید. ابعاد و چیدمان این فرش لازمست به نحوی باشد که پای افراد در هنگام بیدار شدن بر روی آن قرار بگیرد و به عبارتی بخشی از فضای زیرین تخت و محیط اطراف آن را پوشش دهد.

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری

اگر سایر وسایل اتاق خواب رنگ‌های متنوعی دارند، باید تابلوهایی با طراحی ساده‌تر و رنگ‌های کمتر برای دیوار بخرید. استفاده از لوستر مناسب می تواند در اجرای نورپردازی به شما کمک کند. برای مثال استفاده از لوسترهای کریستال یا مدرن می تواند باعث ایجاد فضایی لوکس در طراحی اتاق خواب شود. انتخاب یک الگو و تکرار آن در اتاق خواب از نکات مهم و تاثیرگذار در طراحی اتاق خواب کوچک می باشد. برای مثال انتخاب الگوی قلب و استفاده از المان هایی به این شکل در طراحی اتاق خواب می تواند نتیجه خوبی در پی داشته باشد.

  • بهتر است در خرید وسایل اتاق خواب حتما از این رنگ ها استفاده نمایید.
  • همچنین انتخاب رنگ مناسب برای سایر وسایل و تجهیزات اتاق خواب مانند روتختی، مبلمان و کمدها و سایر المان ها می تواند تاثیر بسزایی در طراحی یک اتاق خواب آرامش بخش برای شما باشد.
  • پتو به عنوان نمونه ای از بافت هایی که استفاده از آن در طراحی اتاق خواب اهمیت دارد، باعث ایجاد عمق در اتاق خواب شده و در ایجاد فضایی دنج نیز نقش دارد.

همچنین مجله خبری آذین دکور متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی می ­توانند به شما کمک کنند تا بهترین دکور اتاق خواب را اجرا کنید. اتاق خواب بر اساس سبک دکوراسیون در چندین نوع؛ مدرن، کلاسیک، روستیک، صنعتی، مینیمال و… در انتخاب سبک­ های مختلف اتاق خواب به ویژگی­ های سبک و هماهنگی آن با فضای اتاق و همچنین سلیقه خود توجه کنید. اگر به دنبال یک اتاق خواب مجلل و پر زرق و برق هستید می­ توانید دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک را انتخاب کنید ولی اگر مدرن و شیک بودن را بیشتر دوست دارید اتاق خواب مدرن به درد شما می­ خورد. شاید هم از آن دسته افراد هستید که دکوراسیون­ های خاص و متفاوت را می ­پسندند در این صورت سبک­ های دکوراسیون روستیک، صنعتی یا بوهو انتخاب­ های خوبی هستند.

مدل کمد دیواری اتاق خواب

استفاده از مبلمان و تخت ساده و مینیمال به صورتی که رفت و آمد به داخل اتاق خواب به راحتی صورت گیرد مورد تأکید است. بهتر است تخت در جایی قرار بگیرد که به در ورودی دید داشته باشد؛ این کار حس امنیت می دهد. برای تخت های دونفره بهتر است هر دو طرف تخت فضای خالی وجود داشته باشد. ✔ اتاق خواب فضایی است برای استراحت و راحتی افراد، در نتیجه بهتر است آن را با رنگ های ملایمی که تقویت کننده احساس آرامش هستند، طراحی کنید. اتاق خواب فضایی است برای استراحت و راحتی افراد، در نتیجه بهتر است آن را با رنگ های ملایمی که تقویت کننده احساس آرامش هستند، طراحی کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون