دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان ایرانی، 13 ایده و ۱۱۳ مدل دکوراسیون شیک و مدرن | azindekor

برای ایجاد تعادل بصری و افزودن انرژی از رنگ های تکراری استفاده کنید. انتخاب ظاهری عمدتاً سفید رنگ و ترکیب با یک تم خاص مانند گل و برگ، به اتاق خواب کوچک کمک می کند بزرگتر به نظر برسد. اگر فضای زیادی ندارید، یک تخته سر مانند تصویر زیر را در نظر بگیرید. دارای شکاف ذخیره سازی و سطحی است که می توانید چیزها را در آن قرار دهید.

۱۱۳ مدل طراحی دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و ساده

با اجتناب از این اشتباهات، فضایی دلنشین‌تر برای اتاق خواب خود ایجاد کنید و از ساعات استراحت و آرامش خود لذت ببرید. استفاده از الگوهای راه راه ایده خوبی برای استفاده در طراحی اتاق خواب مدرن می باشد. به این منظور می توانید از دو طیف مختلف یک رنگ برای انجام این کار استفاده نمایید. چوب نمونه ای از متریال طبیعی است که استفاده از آن می تواند در طراحی اتاق خوابی شیک و القای گرما به فضای اتاق خواب به شما کمک کند. برای مثال استفاده از پنل های چوبی می تواند باعث القای بافت و گرما به فضای اتاق خواب شود.

  • از تور و نمد هم می توان برای تزئین سققف و آویزان کردن اسباب بازی های کودکان استفاده نمود .
  • به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند.
  • دختران جوان نسبت به کودکان حق انتخاب و قدرت تصمیم‌ گیری بیشتری دارند.
  • به عنوان مثال نوع دکورهای دیواری ای که انتخاب می شوند، از بین ایده هایی با خطوط صاف و با طراحی بدون زرق و برق همچون اریگامی، گالری دیواری و استفاده از تخته سیاه انتخاب شوند.

یکی از راه هایی که سبب می شود آرامش به خانه ها وارد شود چیدمان اصولی و علمی دکوراسیون منزل می باشد. فرش اگر خیلی کوچک‌تر باشد، ظاهر ناخوشایندی در اتاق ایجاد می‌کند و اگر خیلی بزرگ‌تر باشد باعث می‌شود که بسیاری از وسایل روی فرش قرار بگیرند. به‌ همین‌ دلیل باید بعد از تصمیم‌گیری درباره‌ی وسایل اتاق و مشخص کردن جای آن‌ها، برای خرید فرش اقدام کنید. اتاق خواب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است چون ما بخش زیادی از زمان استراحت و آرامش خود را در اتاق خواب می‌گذرانیم. اگر اتاق خواب ما آرامش کافی نداشته باشد، می‌تواند روی کیفیت خواب و در نهایت روی کیفیت زندگی ما تأثیر منفی داشته باشد.

ترفندهای خانه تکانی برای شب عید!

مجله خبری آذین دکور دیواری هایی با نقش و نگارهای بسیار بزرگ نیز می توانند تعادل بصری اتاق را بر هم بزنند و جلوه نازیبایی ایجاد کنند. به علاوه استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارهای اتاق خواب تنها برای یک یا نهایتا دو دیوار (در صورت بزرگ و پرنور بودن اتاق) مجاز است. برای پاسخ به این سوال که در مشاوره های دکوراسیون اتود اغلب مطرح می شود، نیاز به نگارش یک یا حتی چند جلد کتاب است! اما اگر قرار باشد بپرسید چه رنگ هایی برای دکور اتاق خواب مناسب نیستند شاید ساده تر بتوانیم به نتیجه برسیم. وجود پرده، لوستر، صندلی و میز مطالعه در کنار سادگی، باعث شیک شدن هر چه بیشتر این اتاق شده است.

http://belaltour.irاتاق خواب شما باید یک محیط آرامش بخش و بدون استرس داشته باشد تا خوابی با کیفیت را تجربه کنید. بسیاری از محققان اعلام کرده‌اند که کسانی که نمی‌توانند خواب شبانه مفید و اندازه داشته‌باشند، فردای آن روز برای انجام فعالیت و وظایف خود دچار اختلال و کم حوصلگی خواهند شد. وسایلی مانند تلویزیون، اینترنت و گوشی همراه خواب عمیق و درست را از هر فردی می‌گیرد. هرچه اتاق خواب ساده‌تر و اصولی دکوراسیون شود، استراحت در آن نیز دارای کیفیت بالاتری خواهد بود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که فضا را در آن به حداکثر برسانید، پس در ادامه همراه ما باشید.

توسط دکور

دکوراسیون