دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما” | azindekor

خیلی از مشکلات خانم ها به این طریق حل می شود و فضای آشپزخانه، برای کار کردن خانم ها راحت تر می شود. رنگ‌های طوسی و سفید ممکن است فضا را بی روح جلوه بدهند، اما برای بزرگ‌تر نشان دادن فضاها در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک، انتخاب مناسبی هستند. ترکیب قهوه‌ای روشن با سفید که می‌توانیم بگوییم همیشه جزء ترکیب‌های دوست داشتنی آشپزخانه هاست. وجود صندلی‌های چوبی و تزئین دکوراسیون با گلدان، به گرما و طراوت فضا کمک کرده‌اند. برای استفاده از فضای کوچک آشپزخانه، می‌بینید که کابینت‌ها تا سقف امتداد پیدا کرده‌اند، به این صورت نیاز شما به فضای اضافه را کاملاً رفع می‌کنند.

http://belaltour.irبرای ساخت میز ناهار خوری چوب و فلز، از انواع چوب میتوان استفاده کرد. به عنوان مثال برای تولید میزی که در تصویر بالا مشاهده میکنید از چوب درخت چنار استفاده شده است. استفاده از سقف های طرحدار یک ایده برا دکوراسیون آشپزخانه است. ترکیب رنگهای روشن و تیره در کنار یکدیگر یک ایده زیبا و جذاب است.

  • یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید.
  • یک دکوراتیو جذاب مانند یک گلدان یا حتی کتری رنگی از رنگی که به صورت عمده در پارچه پرده به کار رفته است می تواند برای ایجاد تناسب رنگی بهتر در بخشی از کابینت یا روی میز اپن قرار بگیرد.
  • اما با گذشت زمان و شهرت صنایع کشورمان استفاده از طرح‌های کنده کاری شده که به شکل منبت و معرق کاری ساخته می‌شوند، رواج پیدا کرد.
  • در طراحی دکوراسیون به سبکهای مدرن رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که احساس راحتی و آرامش را در فضا ایجاد می کند.
  • اکسسوری‌ها در استفاده بهینه از فضا کمک خیلی زیادی به ما می‌کنند.

آشپزخانه‌های کوچک برخلاف آشپزخانه‌های بزرگ شدیداً نیاز به دکور و لوازم جانبی دارند. استفاده از قفسه و فضاهای مخفی و خلاقیت شما می‌تواند راهکاری عالی برایبزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای کوچک شما باشد. تجربه ثابت کرده است که آشپزخانه‌های متوسط رو به کوچک معمولاً کارایی بیشتری نسبت به آشپزخانه‌های بزرگ دارند. طراحی فضا و دکوراسیون آشپزخانه‌ی زیبا و خوب، منحصر به آشپزخانه‌های بزرگ نیست. زمانی که آشپزخانه کوچکی دارید بسیار مهم است که دکوراسیون آشپزخانه و ابزار و وسایل شما در ابعاد کوچک باشند.

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت پلکانی

در این مجله خبری آذین دکور با هم در مورد ایده های گوناگونی که می توانید در دکوراسیون یک آشپزخانه مدرن به رنگ سفید پیاده سازی کنید، مزایا و معایب و مدل های گوناگون پیاده کردن ایده های سفید در ترکیب با سایر رنگ ها صحبت می کنیم. نظرتان در خصوص تغییر دکوراسیون آشپزخانه و پاشیدن سفید به رعنوان رنگ شاخص بر روی تمام در و دیوار چیست؟! نگرانید که خیلی بی حس و حال شود یا ترکیب جذابی در کلیت دیزاین منزلتان به وجود نیاورد؟ این مطلب آموزشی را برای همین نوشته ایم و امیدواریم دغدغه شما را رفع کند. دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت ویژه ایی برخوردار است چرا که آشپزخانه را به نام مرکز خانه می شناسیم.

استفاده از کفپوش‌های چوبی مانند لمینت، پارکت و یا کاشی و سرامیک‌های طرح چوب، از بهترین نوع کفپوش در این سبک دکوراسیون آشپزخانه استفاده می شود. امروزه بدلیل محدودیت در زمین و ساخت منازل، خانه ها کوچکتر شده و به همین نسبت، وسعت آشپزخانه ها هم کم شده. ولی نکته مهم این است که با استفاده از اصول و ترفندهایی، بهترین استفاده را از این فضا داشته باشیم.سبک مدرن برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر است.

سوالات متدوال دکوراسیون آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون