اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

مجله خبری آذین دکوری که یک صاحبخانه خوب باید در دکوراسیون خانه ای که اجاره می دهد رعایت کند. و برای اینکه از لزوم اینکار مطمئن شوید، لازم است به عرض برسانم این یک ایده اخلاقی نیست! بلکه یک شیوه منطقی برای سالم و در امان ماندن منزل شما از اسباب کشی های متعدد و تخریب خانه است. چوب عنصر پیوند دهنده و ایجاد کننده اعتدال است و استفاده از آن خصوصا به شکل خام در میان لوازم مختلف ، بین قفسه ها و کابینت ها می تواند نوید بخش صلح و دوستی باشد. اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

این مدل هم یکی از نمونه‌کارهای سلام ساختمان می‌باشد که در شهر تهران انجام شده است. شما می‌توانید از سلام ساختمان مشاوره رایگان برای دکور خانه خود دریافت کنید برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید. از این صحبت که بگذریم، می‌رسیم به پنجره‌های بزرگی که در آشپزخانه وجود دارد. این پنجره‌ها باعث می‌شود نور به خوبی وارد فضای آشپزخانه بشود و آشپزخانه نیاز به روشن کردن چراغ در روز نداشته باشد.

  • رنگ‌بندی روشن کابینت‌های آشپزخانه باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از مقداری که در واقعیت هست، به نظر بیاید.
  • در این مطلب به این‌که چگونه بتوانیم با طراحی مناسب دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود، همان بازده آشپزخانه‌های بزرگ را داشته باشیم، پرداخته شد.
  • نحوه باز شدن درب یخچال ، ارتباط آن با سینک ، 40 تا 60 سانتیمتر فضای کار اطراف یخچال و … از مواردی است که در جای گذاری یخچال باید لحاظ شود .
  • برای طراحی آشپزخانه‌های کوچک تا حد امکان باید از رنگ‌های بسیار روشن مثل سفید و آبی استفاده کنید.
  • در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک این تزیینات خصوصا اگر طراحی شلوغ یا ابعاد کوچکی داشته باشند خیلی زود جلوه ای آشفته ایجاد می کنند و بهتر است برای دکور این فضاها، از تزیینات بزرگ و اندک استفاده نمایید.
  • اگر شما هم کنجکاو شده‌اید تا بدانید یک آشپزخانه سنتی چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه طراحی می‌شود ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن گاهی اوقات به عنوان سبکی که کمتر سنتی و بیشتر معاصر است طبقه بندی می شود. می‌خواهید می‌توانید از کابینت‌های تمام چوب و میز و صندلی های چوبی استفاده کنید. کمک می کند بلکه کمک میکند نور محیط برای انجام آشپزی نیز بیشتر شود. تابش نور طبیعی در دل آشپزخانه، جریانی از انرژی است که طراحی دکوراسیون آن آشپزخانه را منحصربه‌فردتر می‌کند. پالت رنگ آشپزخانه نیز می‌تواند با رنگ سایر فضاهای خانه هماهنگ باشد. در صورت کوچک بودن فضا می‌توانید از پالت رنگ روشن تر از سایر رنگ های بکار رفته در دکوراسیون خانه استفاده کنید.

متراژ آشپزخانه

کابینت پلکانی فضایی طراحی بی نظیری دارد و اگر علاقه مند به کابینت سبک مدرن هستید این کابینت را هم زیر نظر داشته باشید. مثلث کار در انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه یک مثلثی است و سه راس آن “سینک ظرفشویی”، “اجاق گاز” و “یخچال” هستند. رابطه این سه عنصر در آشپزخانه باید طوری باشد که فاصله بین آن‌ها زیاد باشد که موجب رفت‌وآمد طولانی شود و نه آنقدر کم و تنگ باشد که موجب اختلال در مسیر رفت‌وآمد، شود. در آشپزخانه‌های کوچک چیدمان این سه عنصر به صورت خطی صورت می گیرد. گلیم و فرش ایرانی که دارای طرح و نقش‌های اسلیمی یا عشایری است، یکی از مهم‌ترین عناصر رعایت دکوراسیون به سبک ایرانی محسوب می‌شود. این المان کاملا ایرانی به شما کمک می‌کند تا آشپزخانه خود را به راحتی همچون یک طرح سنتی ایرانی تزئین کنید.

http://belaltour.ir

برخی از وسایل بلافاصله به محض ورود به آشپزخانه توجه را به خود جلب می‌کنند. این عناصر ممکن است یک سینک استیل ضد زنگ فوق العاده، یک اجاق گاز مدرن، یک وسیله با رنگی متضاد یا یک پنجره با منظره ای زیبا باشد. بنابراین باید فضای موجود و نقاط ورودی را شناسایی کنید تا نقطه کانونی دکوراسیون آشپزخانه شما تعیین شود.

اهمیت دکوراسیون آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون