خصوصیات دکوراسیون مدرن و 35 نمونه مدل برای الهام گرفتن پویانو | azindekor

در اولین گام رنگ اتاق خواب خود را از میان رنگ‌های خنثی تیره انتخاب کنید و بعد از آن به سراغ انتخاب سرویس خواب بروید. در آشپزخانه مدرن از نورهای مخفی زیر کابینت‌ها استفاده می‌شود و ترجیحا نور از بالا به پایین می‌تابد. لوازم روشنایی این سبک از جذابیت هنری ویژه‌ای برخوردار هستند، چرا که کانون توجه در این دکوراسیون لوازم روشنایی می باشد. ؛زیرا مبلمان مدرن در بسیاری از خانه‌ها با سبک‌های متفاوت مورد توجه قرار گرفته‌اند. در ادامه به توضیحاتی در این باره و برخی از ایده‌های خیره‌کننده می‌پردازیم تا بتوانید از آن‌ها برای خلق شاهکارهای خود الهام بگیرید. استفاده از تونالیته های رنگی مختلف در سبک مدرن مجاز است، اما به ندرت ممکن است یک دکوراسیون مدرن با بیش از چند رنگ مختلف مشاهده کنید.

رنگ بندی دکوراسیون در در پذیرایی

پنجره‌های بزرگ زیبا نه تنها به طرز شگفت‌انگیزی مدرن بوده، بلکه در هنگام روشنایی نیز درخشان هستند. اجازه دهید هوای تازه و همچنین نور طبیعی بیشتری با این پنجره‌های بزرگ و مدرن وارد خانه شوند. در دکوراسیون به سبک مدرن، اغلب از مبلمان های راحتی و با طراحی های ساده استفاده می شود. تزیین دیوارها، سقف، دسته و کلاف مبلمان و المان هایی مانند کابینت ها، اغلب کاملا ساده بوده و نقش و برجستگی های پیچیده ای در آن ها مشاهده نمی شود. در چیدمان و طراحی دکوراسیون به سبک مدرن لازم هست که یک فضای خلوت و بدور از شلوغی چیدمان کنید. اگر نگاهی به دیزاین خانه هایی که به سبک مدرن چیدمان شده اند بیاندازید، می بینید که یک جلوه کاملا خلوت و آرامش بخش در آن به چشم می خورد و در واقع دکور مدرن، به خلاف دکور شلوغ و پر نقش و نگار کلاسیک طراحی می شود.

  • ما با معرفی سبک مدرن در طراحی داخلی قصد داشتیم کمک شایانی به شما در خصوص دکوراسیون داخلی کرده باشیم تا بتوانید سبک مورد نظر خود را با آگاهی کامل در خانه و فضای دلخواه خود به کار ببرید.
  • کوسن‌ها با داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، دست شما را در طراحی دکوراسیون ایده‌آل خودتان باز می‌گذارند و استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی آنچه که از دکوراسیون مدرن می‌خواهید خلق کنید.
  • بنابراین اگر آینه را درست بالای بخشی از مبلمان، مثل میز یا کاناپه یا قفسه‌ی کتاب هم قرار ندهیم، جالب به‌نظر می‌رسد.
  • یکی دیگر از مواردی که لازمه‌ی یک آشپزخانه مدرن محسوب می‌شود، هوشمندسازی است.
  • با این ایده که طراحی نیازی به پیروی از قوانین ندارد، سبک پست مدرن منعکس کننده دیدگاه های اجتماعی در حال ظهور است.

در غیر این‌صورت از لوازم روشنایی و دکوراتیوهایی با شکل و شمایل انتزاعی و بعضاً عجیب و غریب استفاده می‌شود. فرش‌ها نقش پررنگ و تاثیرگذاری در تعیین سبک دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند. برای نشان دادن سبک، ست کردن رنگ‌ها در دکوراسیون، ایجادد فضایی صمیمانه یا رسمی، می‌توان از فرش‌ها کمک گرفت.

سادگی به جای تزیینات

ورودی ها جزء لاینفک هر خانه ای هستند و اهمیت زیادی دارند، زیرا هر کسی که وارد خانه می شود، ابتدا و قبل از هر چیزی با این قسمت رو به رو می گردد. خود شما نیز در هر بار ورود به منزل با ورودی خانه مواجه می شوید، پس این فضا باید دعوت کننده و دلپذیر باشد. برای اجرای سبک مدرن در فضای ورودی باید تلاش کنید فضا را تا حدی که امکان دارد، راحت و دعوت کننده طراحی نمایید.

http://belaltour.ir

کدام یک از نمونه مجله خبری آذین دکور‌های ارائه شده مطابق با سلیقه شماست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این هم یکی دیگر از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که در عین سادگی بسیار شیک، جذاب و کمی لاکچری به نظر می‌رسد. پایه‌های طلایی مبل و میز تلویزیون طلایی رنگ این دکوراسیون باعث ایجاد فضایی لاکچری شده است. اولین چیزی که در دکوراسیون مدرن آشپزخانه به چشم می آید کابینت ها هستند، یک کابینت مدرن و ساده در آشپزخانه خود می تواند سبک مدرن را به خوبی نشان دهد، کابینت های سطح صاف و ساده با رنگ های روشن و درخشان بهترین گزینه و انتخاب هستند.

توسط دکور

دکوراسیون