خانه هایی دوبلکس

همیشه سعی کنید از روش های خلاقانه و خارج از چهار چوب برای فضای خود استفاده کنید زیرا این نوع نگرش در طراحی باعث می شود تا تمایز خود را با دیگران به خوبی نشان دهید.اما رعایت تناسب و ظرافت فضای خود را حتما مد قیمت دکوراسیون داخلی منزل نظر قرار دهید. سبک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن طرفداران زیادی دارد و خانه های مدرن کارایی بیشتری نیز دارند و معمولا خیلی دیر از مد می افتند. وظیفه این افراد نظارت، هماهنگی و مشاوره بوده و دستمزدشان معمولا به صورت درصدی از کل هزینه پروژه است. اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با به کارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا استفاده کرد.

قطعا طراحی نقشه کشی ساختمان، پایه و اساس پروژه های ساخت و ساز به شمار می رود، مرحله دوم بعد از طراحی ساختمان مبحث سرمایه گذاری بر روی پروژه و مبحث مالی است؛ برآورد هزینه نقشه کشی ساختمان در هر شرکت معماری براساس سابقه شرکت و تجربه ی معماران، انجام می گیرد و برآورده هزینه نقشه برداری در هر هلدینگ ساختمانی با دیگر شرکت ها متفاوت است، اما به طور کلی می توان فاکتورهای اصلی تعیین هزینه نقشه کشی ساختمان را بررسی کرد. بسیاری از مردم این طرز فکر را دارند که خودشان از پس طراحی و نقشه کشی ساختمان بر می ایند اما زمان مشاوره با یک معمار ساختمان به موارد بسیاری پی می برند که بسیاری از موارد ساختمان سازی را نادیده گرفته اند، از نظر صرفه اقتصادی، آسایش و امنیت هزینه کردن برای یک طراح ایده ال، یک سرمایه گذاری مطمئن به شمار میرود. ایده عالی است که باعث می شود اتاق ها زیباتر و روشن تر به نظر برسند.

شاید بازسازی دستشویی و حمام با توجه به متراژشان کمهزینه به نظر برسند اما در حقیقت از پرهزینهترین مراحل پروژه نوسازی خانه به حساب میآیند. هماهنگ سازی اجزای داخلی منزل برای بهبود زیبایی و دلنشین شدن فضای خانه و همچنین بهینه سازی فضا به صورت هنرمندانه را طراحی دکوراسیون داخلی منزل میتوان تعریف کرد. نقش هر یک از آنها در زیبایی دکوراسیون داخلی غیر قابل انکار است. دکوراسیون (Decoration) در لغت فارسی به معنای چیدن، آراستن و مرتب کردن است. همچنین سبک طراحی کلاسیک نیازمند هزینه بیشتری نسبت به طراحی مدرن است. قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطافپذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات بهروز مردم در آن گنجاندهشده است. این یک باور غلط است و سبک های مدرن نیز می توانند لوکس باشند. البته این مسئله موجب می شود که شما با نحوه محاسبه طراحی داخلی آشنا شوید تا نگرانی تان از بایت هزینه ها کاهش یابد. در ادامه این مطلب با دکوراسیون خانه دوبلکس در انواع مدل های شیک و مدرن آشنا می شوید. در ادامه محدوده قیمت بازسازی خانه را بر حسب 1 متر آورده شده است. کف منزل یکی از قسمتهای مهم است که بهتر است برای شروع به بازسازی، مقاله 3 گام برای شروع بازسازی کف خانه با کفپوش مناسب را مطالعه کنید.

این هزینه شاید در شروع ماجرا اضافهکاری به نظر برسد، اما آرامشتان را تضمین میکند. استفاده از مبلمان چرمی در کنار بافت چوبی کف و بدنه ترکیب قابل قبولی را ایجاد کرده است. در بازسازی کف، هزینه زیرسازی یا کندن کف فعلی را هم در نظر بگیرید و بودجهای برای آن کنار بگذارید. پس پیشنهاد میکنیم حتما مبلغ بیشتری از تخمینتان کنار بگذارید. در این صورت بسته به نوع توالت، باید قیمت متفاوتی برای خرید و دستمزد نصب کنار بگذارید. عموما دستمزد نصب سینک توکار، بیشتر از سینک روکار اعلام میشود. در محاسبه دستمزد بازسازی کف سرویس بهداشتی، باید هزینه عایقکاری و زیرسازی را هم در نظر بگیرید. این محصولات که برای کف و دیوار استفاده میشوند هم باید زیبا باشند و هم به راحتی تمیز شوند. با این کار، علاوهبر آن که آلبومی از خاطرات بر روی دیوار خواهید داشت، نمایی شیک هم برای دیوار ایجاد کردهاید.

نمایی دیگر از فضای پذیرایی را مشاهده می کنید . دکوراسیون اتاق خواب ایرانی ها نیز با دیگر دکوراسیون ها تفاوت دارد. سرویس خواب خیلی بزرگ در اتاق خوابهای کوچک علاوه بر اشغال فضای اتاق، زیبایی اتاق را نیز از بین میبرند. در این پست با تعدادی ایده خلاقانه در مورد طراحی نیم طبقه بهمراه پلان های سه بعدی آشنا خواهیم شد که زیبایی و کارایی این طراحی را به تصویر می کشند. تمام ایده هایی که در این مطلب ارائه شدند، بسیار ساده و کم هزینه برای طراحی داخلی ارزان هستند، اما می توانند تغییرات قابل توجهی را در محیط زندگی شما ایجاد کنند. در این فضای کم میتوان از مبلمانی چندمنظوره کمک گرفت؛ استفاده از مبلمان عثمانی و پاف ها نیز یکی دیگر وسایلی هستند که در فضاهای کوچک استفاده از آنها توصیه میشود. طراح در کارهای کوچک (کم تر از ده میلیون تومان) ۱۵ تا ۲۵ درصد و در کارهای بزرگ (بیش تر از ده میلیون تومان) ۱۰ درصد از هزینه کل را دریافت می کند. رنگ کِرم و قهوه ای هارمونی این خانه دوبلکس ایرانی را در طبقه همکف تشکیل می دهند.

الگوی استفادهشده در سالن نشیمن در سرویس بهداشتی نیز پیاده سازه شده و ازاینرو هماهنگی بسیار زیادی در هر دو قسمت خانه پدید آمده، این الگوی تکراری در کنار رنگ سفید یکدست و چوب میتواند فضایی مدرن و درعینحال بزرگ و روشن در اختیار شما قرار دهد. چوب میتواند ظاهری گرم و دوستانه به نمای ساختمان نیم پیلوت بدهد. استفاده از رنگ چوب میتواند روح به فضای کوچک شما بدهد، گرما و صمیمیتی که چوب به فضای شما میدهد با هیچچیز دیگری قابلمقایسه نیست، حال اگر در فضای کوچک شما و در کنار این چوب از یک گلدان طبیعی نیز بهره ببرید توانستهاید با انتخاباتی هوشمندانه فضایی بسیار دلانگیز برای خود ایجاد کنید. اگر تخت خواب داریم از روتختی هایی با رنگ های خنثی و روشن و همچنین با حداقل ترین طرح پارچه استفاده کنید. راهروی ورودی اگر چه ممکن است گاهی نادیده گرفته شود، اما یکی از مهم ترین بخش های خانه به شمار می ورد. اجرای غیراصولی هرکدام از این موارد ممکن است شما را مجبور به اجرای دوباره و صرف هزینه بیشتر کند.

و پول زیادی صرف اتاق هایی مثل اتاق خواب نکنید. صرف نظر از استخرهای مرسومتری که در محوطه خانهها اجرا میشود، طراحی استخر شخصی در منزل که از اتاق نشیمن و یا مکانی که مهمانان در آنجا حضور دارند و قابل رویت است، بسیار باشکوه به نظر میرسد. میتوان با قرار دادن مبلمان فضای آشپزخانه را از اتاق نشیمن جدا کرد. قرار دادن ستون در هال و پذیرایی میتواند بسیار جذاب باشد. علاوه بر این موضوع، استفاده از اکسسوریهای متناسب با سبک کلی منزل در این قسمتها میتواند روحی تازه را برای فضا به همراه آورد. اگر مایلید تصاویر بیشتری از طراحی داخلی خانه دوبلکس ببینید و درباره دکوراسیون این خانههای زیبا بیشتر بدانید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دکوراسیون داخلی منزل دوبلکس (Duplex) برای خانه هایی به کار می رود که یک طبقه است ولی ساختار داخلی آن طوری طراحی شده که دو قسمت با اختلاف سطح قرار گرفته اند و با راه پله به هم وصل می شوند به همین دلیل با هم در ارتباط هستند. ممکن است قسمت های مختلف آشپزخانه مانند کابینت، کاشی و… 4. بیشتر از بودجه مورد نظرتان، پول کنار بگذارید: در طول بازسازی ممکن است به مواردی برخورد کنید که پیشبینیشان نکردهاید. ممکن است تخریب یک دیوار با خرابیهایی همراه باشد و موجب دوباره کاری شود. معمولا در فرآیند بازسازی خانه، سینک و شیرآلات هم همراه کابینت ها تعویض میشوند. معمولا اتاقهای خواب بعد از این فضاها بازسازی میشوند. این سبک ها با هدف زیبایی و استفاده بهینه از فضای داخلی طراحی و انتخاب میشوند.

این سبک ساخت و طراحی بر روی هر میزان متراژ خانه ای قابلیت پیاده سازی دارد و از همه مهم تر سبک طراحی داخلی و چیدمان و دکوراسیون در این ویلا است که می تواند نمای زیبایی به این خانه ببخشد. اگر ما این لیوانها را فضایی که در اختیار داریم در نظر بگیریم و میزان آبی که درون لیوانها ریخته شده را لوازم و دکوراسیونی در نظر بگیریم که مجاز هستیم، استفاده کنیم، عکس شماره یک یا همان لیوان اول، به ما نشان میدهد، فضایی داریم که خالی است و ما از آن استفاده نکردهایم. این سبک گلچین شده نشانی از درخشش روزانه از طریق لوازم کریستال، ابزار مهرهدار، جواهرات و حال و هوای کلی آرامش در خود دارد. حتی میتوانید یک قدم فراتر رفته و از طریق همان سایت یا صفحه اینستاگرام کارفرمایان و مالکان پروژه ها را پیدا کنید و از آنها در مورد عملکرد آن شرکت سؤال بپرسید. اگر از قاب های سفید استفاده کنید، کیفیت کار افزایش پیدا می کند و باعث ساخته شدن یک دیوار مانند گالری و سرگرم کننده می شود.

اگر دوست دارید از نورهای مخفی استفاده کنید، به رابیتس و کناف فکر کنید اما اگر به دنبال کاهش هزینه با کیفیت اجرای بالا هستید، از گچبری با طرحهای ساده و بدون ابزار کمک بگیرید. طراحی سه بعدی کابینت کلاسیک نیز هزینهای بین 350 تا 950 هزار تومان برای شما به دنبال خواهد داشت. استفاده از کفپوش مناسب این قدرت را دارد که ارتباطی که ما به دنبال آن هستیم را ایجاد کند. به همین خاطر، شما میتوانید مواردی مثل ساده و مینمال بودن دکوراسیون یا طراحی خانه برای عروس را با طراح در میان بگذارید، تا بتواند به شکل بهتری، اقدام به دکور خانه کند. شاید یکی از دلایل مهم آن بالا بودن هزینه طراحی به وسیله فرد متخصص است. از جمله این ویژگیهای مهم برای کفپوش آشپزخانه میتوان به مقاوم بودن در برابر آب و افتادن تجهیزات فلزی اشاره کرد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوار امر بسیار مهمی به شمار میرود که بهتر است در نهایت سلیقه و دقت انتخاب شود. همچنین می توانید در سبک دکوراسیون کلاسیک از رنگ های مختلفی مثل کرم و قهوه ای و زرشکی استفاده کنید و ترکیب آنها در کنار وسایل چوبی این زیبایی را دو چندان می کند. اما در این مقاله نکاتی آسان و بسیار تاثیر گذار را خواهید آموخت که نتیجه آن در آخر زیبایی منزل و استفاده بهینه از قسمتهایی است که تا به امروز شاید غیر قابل استفاده بودهاند.

طراحی داخلی منزل به معنای هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه در آوردن رنگ ها و وسایل منزل و … در این خانه رنگ آبی به عنوان هم نشین سفید استفاده شده و در نتیجه از یکنواختی رنگ سفید نیز جلوگیری شده است. نمای چوبی در سالهای اخیر به عنوان یک جایگزین پایدار برای مواد سنتی، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این سبک از هنگام اولین سفرهای پادشاهان قاجار به اروپا در ایران رواج پیدا کرد و هنوز هم نمونه های آن در خانه های ایرانی به چشم می خورد. امروز در شرکت طراحی دکوراسیون داخلی منزل از این قوانین برای ایجاد یک محیط مناسب برای زندگی استفاده می شود. سنت و مدرنیته، دو نقطه مقابل هم هستند که در تمام بخشهای زندگی ما انسانها وجود دارند. در کنار شومینه یا بخاری هم، بهتر است دو صندلی تکنفره کوچک، یک ساعت دیواری، قاب عکس نسبتا بزرگ، یک گلدان بر روی میزی با اندازه متوسط و … 1. بطریها و شیشهها را به گلدان تبدیل کنید! اگر شما خودتان طرح را به طراح بدهید و صرفا بخواهید نتیجه آن را مشاهده کنید هزینه کمتری باید بپردازید. در این شرایط باید حدود قیمتی زیر را برای بازسازی دیوار پذیرایی بپردازید.

اما اگر از یک طراح بخواهید که بر اساس دکوراسیون داخلی سایر بخشهای منزل و شکل آشپزخانه خود طرحی را به شما پیشنهاد دهد هزینه بیشتری باید بپردازید. شومینه منزل را به مکانی پرمحبت تبدیل میکند. طراحان داخلی منزل قلب دوم هر خانه را شومینه می دانند. حتی اگر کسی سبک سنتی ایرانی را برای چیدمان منزل خود انتخاب نکند بسیار بعید است علاقه ای به این چیدمان منزل ایرانی نداشته باشد. از سال 1940 كه اپوكسی ها در صنعت راه و ساختمان به كار گرفته شدند، از آنها برای چسباندن قطعه های ساختمانی، تزریق تركها، پوششها، تعمیرات تكه ای (PATCH)، تحكیم پیچها، تحكیم پایهء ماشین آلات، به كارگیری در سطوح قابل سایش، اعمال در كارهای زیر آبی و به عنوان ماده چسباننده استفاده شده است. به عنوان مثال، سبک دکوراسیون داخلی سنتی فرانسوی هم زمانی مدرن به شمار میرفته ولی در حال حاضر جزء دکوراسیون سنتی و کلاسیک به شمار میرود. به این ترتیب شما یک اتاق خواب، با تمام وسایل مورد نیاز خود خواهید داشت که با استفاده از تجهیزات مدرن اتاق خواب طراحی شده است. شما در مرحله بعد شاهد هستین که یک تیم متخصص طراحی داخلی متریال مدنظر را تهیه می کند به ترتیب آنها در کف، سقف، دیوارها و …

توسط دکور

دکوراسیون