بایگانی‌های دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

اما در سال های اخیر و با جدید شدن طراحی ها، آشپزخانه های دارای جزیره مد شده، به این صورت که دیگر فضای آشپزخانه تقریبا با حال یکی بوده و فقط با یک میز بزرگ که جزیره نام دارد از حال و نشیمن جدا می شود. در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی یکی از اصلی ترین نکات نحوه چیدن وسایل منزل می باشد. نوع چیدمان کابینت ها و به خصوص محل قرار گرفتن اجاق گاز، یخچال و سینک ظرف شویی و فاصله این سه مورد بسیار مهم می باشد.

http://belaltour.ir

اما در خانه ‌های تاریخی که پلان اصلی خود را حفظ کرده‌اند و در خانه‌ هایی که فضای نشیمن را در اولویت قرار می‌‌دهند، می‌‌توانید آشپزخانه‌ های گالی را نیز پیدا کنید. آشپزخانه گالی می‌تواند احساس تنگی و کوچکی داشته باشد و به دلیل شکل بلند و باریکش آشپزی با دیگران را چالش برانگیز کند. در این مقاله ما مهم ترین اصول طراحی، چیدمان، دکوراسیون آشپزخانه را توضیح می‌دهیم که به شما کمک می‌کند آشپزخانه کارآمد تری داشته باشید. برای اطمینان از انجام یک کار خوب، گروه ارکیما دیزاین همیشه بر اصول کلیدی طراحی تکیه می‌کند. که برای ایجاد طراحی دکوراسیون داخلی از جمله آشپزخانه ای جدید که کارآمد و به طور غیرقابل انکاری زیبا باشد، ضروری است. و قدم آخر اینکه اولویت خود را مشخص کنید زیبایی یا کارایی کابینت ها، کدام برای شما اهمیت دارد.

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟ مزایا، معایب و کاربرد استونیت

دیوارها و کف‌ها از رنگ‌های روشن، به‌ویژه سفید هستند و بیشتر دکور را به خود اختصاص می‌دهند. اما امروزه به دلیل زندگی شهری و کوچک شدن متراژ خانه‌ها دیگر خبری از آشپزخانه‌های جداگانه نیست. بلکه در اکثر خانه‌ها با آشپزخانه‌ای روبه‌رو هستیم که توسط یک دیوار کوتاه در قالب آشپزخانه اوپن ساخته شده‌اند و یا دارای پیوستگی کامل با اتاق پذیرایی هستند. برخلاف کابینت‌های منبت کاری شده در سبک‌های سنتی، این سبک دارای کابینت‌های روکش کامل بدون قاب است، که دارای فاصله‌ای ثابت در بین کابینت‌ها و همچنین درها و کشوها است. دورانی که آشپزخانه ها فضای کاری دلهره آور بودند و پشت درهای بسته پنهان می شدند، مدت هاست گذشته است.

ترکیب رنگ قهوه‌ای روشن با سفید از آن دسته ترکیب هاست که معمولاً خیلی زیبا و چشم نواز می‌شود. در این آشپزخانه نورگیر و بزرگ، این ترکیب رنگی بسیار زیبا شده است. استفاده از سادگی در طراحی جهت زیبا کردن نمای آشپزخانه کاملا جواب داده و شاهد آشپزخانه دلپذیری هستیم.

  • تیم نکستا دیزاین همواره آماده طراحی دکوراسیون داخلی اعم از مسکونی، اداری، طراحی ویلا، دیزاین مطب و کلینیک، بازسازی و طراحی نما می‌باشد .
  • آویزان کردن وسایل آشپزخانه در بالای جزیره یا اجاق گاز، یک پیچ و تاب کاربردی و همچنین تزئینی و خانگی را به آشپزخانه روستایی فرانسوی می‌بخشد.
  • عناصر ارگانیک به شکل سنگ های طبیعی، مواد ارگانیک و سازگار با محیط زیست و چوب راه خود را به آشپزخانه ها ادامه خواهند داد.
  • اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون آشپزخانه شما دارای وسایل برقی زیادی در مناطقی است که قصد دارید از قابلمه قهوه ، اجاق توستر ، مخلوط کن و سایر وسایل آشپزخانه استفاده کنید.
  • قیمت طراحی دکور آشپزخانه و قیمت اجرای دکوراسیون آشپزخانه؛ که هر کدام به شکل‌های مختلفی تعیین می‌شود.
در صورتیکه در مجله خبری آذین دکور خود پنجره دارید، گاز خود را نزدیک پنجره قرار ندهید. توصیه میشود سینک ظرفشویی به دلیل داشتن رطوبت در کنار پنجره قرار بگیرد. اما هرقدر هم به یک یخچال ساید سیلور علاقه مند باشید، اما با سکونت در خانه ای که کابینت های کرم رنگ تیره دارد، از انتخاب چنین رنگی پشیمان می شوید. مطابق اصول فنگ شویی، قرار دادن گیاهان با شاخ و برگ های تیز و تیغ دار مانند انواع کاکتوس یا گیاهانی که برگ ریز بسیاری دارند در محیط آشپزخانه توصیه نمی شود. با دیزاین آشپزخانه های سقید ، رنگ های متعددی را می توانید ست و در کنار یکدیگر چیدمان نمایید که در زیر به صورت خلاصه و فهرست وار می توانید این موارد را مطالعه نمایید. ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای، با ایجاد کنتراست بالا، حس تازگی را به انسان منتقل می‌کند.

سبک چیدمان آشپزخانه شبه جزیره

توسط دکور

دکوراسیون