اهمیت کابینت در دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

بلکه دلیل آن این است که تنوع در کابینت ها با توجه به مد روز همیشه در حال تغییر است و مصالح و روش های جدیدی در ساخت و ساز وجود دارد که دارای ویژگی هایی با کیفیت عالی هستند. عوامل متعددی در انتخاب کابینت آشپزخانه تأثیرگذار هستند، مانند سبک، متریال، اندازه ها و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد که قبل از انتخاب آن ها باید تحقیقات زیادی انجام گیرد. مهمترین عامل این است که کابینت ها اغلب بیشترین هزینه ی آشپزخانه را شامل می شوند. پس در ادامه با ما باشید تا شما را در انتخاب کابینت ها راهنمایی کنیم.

  • همچنین از اهمیت نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه مدرن قافل نشوید که تمام زحمات قبلی به باد خواهد رفت.
  • برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید.
  • برای اینکه فضای بزرگ‌تر و دلبازتری در آشپزخانه کوچک خود داشته باشید، از کابینت‌ با در‌ شیشه‌ای، سفید، یا به رنگ روشن استفاده کنید.
  • پس بهتر است کابینت‌ها به صورت عمودی تا زیر سقف ادامه داشته باشند تا فضای بیشتری داشته باشید.
استفاده از رنگ‌های روشن و براق، محیطی آرامش بخش، پاکیزه و شاد را به شما القا می‌کند. یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه درست و حسابی می‌تواند انتخاب دو رنگ جلوه‌گر باشد. همراه کردن خطوط نرم و هلالِ سبک کلاسیک، با کابینت‌های ساده، گاز رومیزی و رنگ یکدست سفید، یک ایده مدرن ایجاد کرده است.

جزیره یک المان در آشپزخانه به شمار می رود که کاربرد های بسیاری دارد. اعضای خانواده می توانند به واسطه جزیره دور هم جمع شده و به گفتگو و یا انجام کارهای شخصی خود بپردازند. با توجه به اینکه امروزه آشپزخانه ها دیوار جدا کننده ای ندارند، جزیره می تواند به جداسازی فضای نشیمن و آشپزخانه بپردازد. همچنین با وجود جزیره آشپزخانه شما دیگر نیازی به یک میز به عنوان میزغذاخوری هم ندارید و با قرار دادن چند صندلی در اطراف جزیره می توانید از آن به عنوان میز غذاخوری استفاده نمایید. نوع رابطه این 3 آیتم در آشپزخانه ها باید منطقی باشد به گونه ای که نه آن اندازه فاصله ها زیاد باشد که رفت و برگشت طولانی گردد و نه آن اندازه کمتر باشد که در مسیر رفت و برگشت و انجام کار تداخل ایجاد شود.

http://belaltour.irدر این مدل آشپزخانه‌ها می‌بینید که چطور کابینت‌های مدرن با لوازم آشپزی و سلیقه کدبانوی خانه، سبکی ایرانی به خود گرفته‌اند. اگر آشپزخانه شما هم مثل این تصاویر کوچک است؛ می‌توانید مثل صاحبان این مخاطبان چیدانه با انواع دکوراسیون آشپزخانه که نشان‌تان دادیم، شیک و جادارش کنید. تنوع مدلهای میز ناهار خوری تولیدی گروه زیست بسیار زیاد است، شما میتوانید برای دیدن نمونه های بیشتر و خرید میز ناهار خوری کلیک کنید. تصویری که مشاهده میکنید یکی از انواع میز ناهار خوری مدرن و شیک است که با استفاده از چوب گردو با حفظ حالت طبیعی آن ساخته شده است. کابینت های چوبی فضای روستیک در آشپزخانه ایرانی به وجود می آورد. انتخاب این رنگ ها، علاوه بر سلیقه شخصی، به نورگیری، ابعاد، چیدمان پذیرایی ، راهرو یا هر فضای نزدیک به آشپزخانه و همچنین رنگ کف و طرح سقف دارد.

همه چیز درباره ویلا مدرن شیشه ای

در انتهای این مجله خبری آذین دکور و نکات دهگانه مهم، در خصوص رنگ سفید کاملا خالص نیز با هم صحبت می کنیم. نورپردازی در سبک کلاسیک بیشتر به صورت استفاده از نورهای نقطه ای ست و از نورهای مخفی و کوچک خبری نیست. در آشپزخانه کلاسیک نورپردازی در قالب لوستر های لوکس و گرانقیمت انجام می شود. در سبک کلاسیک کابینت ها معمولا دارای تزیینات و منت کاری شده هستند. این خانم ها هستند که باید در مورد دکوراسیون داخلی و چیدمان آن تصمیم گیری کنند.

ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه مدرن چیست؟

توسط دکور

دکوراسیون