چیدانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک: بهترین ترندهای 2022 + عکس | azindekor

بازسازی آشپزخانهبدین معناست که تمام اجزای دکوراسیون آشپزخانه از کف تا سقف تعمیر و نو شوند. نصب کابینت، نصب کفپوش یا سرامیک، تغییر رنگ دیوارها یا کاشی کاری و … همه این موارد در قیمت نهایی بازسازی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر می‌گذارند. قیمت طراحی دکور آشپزخانه و قیمت اجرای دکوراسیون آشپزخانه؛ که هر کدام به شکل‌های مختلفی تعیین می‌شود. در مطالب قبلی به طور کامل و جامع دربارهدکوراسیون آشپزخانه صحبت کردیم، در این مطلب از چیدانه به بررسی دکوراسیون آشپزخانه کوچک می‌پردازیم. تمامی انواع دکوراسیون آشپزخانه که در این صفحه به شما نشان دادیم در همین ایران به دست اهالی فن دیزاین شده‌اند.

دکوراسیون داخلی یک آشپزخانه ی مدرن از ابعاد مختلف با توجه به نیازها و معیارهای سلیقه ای انتخاب و طراحی می شود. اصولا در سبک طراحی داخلی مدرن نوعی نظم و بی نظمی ترکیب می شود. استفاده از رنگ سفید و رنگ‌های روشن در دیوار، کابینت و دکوراسیون آشپزخانه شما باعث می‌شود احساس کنید فضای شما بزرگ‌تر است. اطمینان حاصل کنید که نور آشپزخانه مناسب دکوراسیون آشپزخانه شماست. در این دکوراسیون آشپزخانه کوچک کابینت‌ها به رنگ روشن طراحی شده و پنجره با نور طبیعی فضا را دلباز کرده است. در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است حداقل یک پنجره باشد تا نور طبیعی خورشید باعث دل‌باز‌تر و بزرگتر دیده شدن آشپزخانه شود.

مدل دکوراسیون آشپزخانه 2023

استفاده از این رنگ، یک گزینه عالی در ترکیب رنگ کابینت ها، دیزاین اپن یا جزیره آشپزخانه و همچنین صفحه رویه کابینت هاست. برای خرید اکسسوری ها، انتخاب رنگ کابینت و حتی طرح و رنگ پرده ، لازم است یک نگاه کلی به تمام بخش های منزل که در یک محدوده دید واقع شده اند داشته باشیم. برای نورپردازی آشپزخانه به زوایای تاریک و گوشه ها توجه کافی داشته باشید. نورپردازی لازم است به نحوی انجام شود که میزهای کار و مثلث سه گانه آشپزخانه به میزان یکسان و کافی از نور برخوردار باشند اما سایر بخش های نیز نباید تیره و تاریک باقی بماند. یک استند چوبی دست ساز زیبا که ممکن است برای نگهداری ادویه یا حبوبات استفاده شود و یا به عنوان یک استند گلدان مورد استفاده قرار بگیرد، یک ایده عالی محسوب می شود. پیاده سازی این ایده را می توانید در سبک های روستیک و دیزاین های فارم هاوس به آسانی بیابید.

  • همچنین در صورت تمایل می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای آشپزخانه از گیاهان و گل های طبیعی که درون گلدان ها با رنگ آبی کاشته شده اند بهره ببرید.
  • دکوراسیون آشپزخانه با سبک ایرانی هم باید دارای نورپردازی قوی باشد.
  • اگرچه امروزه جزیره یا کانتر آشپزخانه طرفداران زیادی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارد اما در دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک بهتر است کانتر را حذف کنید.
  • در دکوراسیون آشپزخانه کوچک فضا باید طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد.
  • در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.

مثلث ذهنی مجله خبری آذین دکور ای است که در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مورد توجه قرار می گیرد. در آشپزخانه نیز برای هریک از این ضلع ها سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال در نظر گرفته می شود.در صورتی که آشپزخانه شما کوچک باشد به طور معمول از مثلث صرفنظر می شود و 3 مورد گفته شده به صورت خطی در نظر گرفته می شود. اگر آشپزخانه سنتی شما دارای یک فضای تورفتگی بود و کاربرد مناسبی نداشت، برای آن یک کابینت دیواری با رنگ آبی طراحی کنید. این طرح جذاب علاوه بر ایجاد حس و حال کلاسیک، به منظم بودن و تزیین آشپزخانه سبک سنتی کمک بزرگی می‌کند. اما همه این تغییرات نتوانسته میزان اهمیت آشپزخانه را نزد ایرانیان کاهش دهد. با ورود مدرنیته به زندگی ما طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی روی کار آمد و توانستیم طرح‌های زیبای سنتی را با ترکیب مدرنیته همچنان پرطرفدار نگه داریم.

http://belaltour.ir

اگر نیمکت‌هایتان زیر قفسه‌های دیواری قرار دارند، ممکن است چراغ‌های زیر کابینتی را نیز در نظر بگیرید. به این ترتیب، هنگام خروج از آشپزخانه راحت‌تر می‌توانید چیزی را در سطل زباله بیندازید تا اینکه به آشپزخانه داخل شوید و به آشپزی بپردازید. این کار برای کسانی که در بار می‌نشینند، سطح اتکایی فراهم می‌کند. در بهترين حالت قرار دادن يك پنجره با يك منظره عالی رو به نشيمن و نهار خوري بسيار مفيد است. عرصه شست و شو بايد دارای دسترسي راحت و قفسه ها در تمام فضاي آشپزخانه پخش شده باشند. از همه اين مسائل مهم تر بايد دسترسي مستقيم به نور طبيعي و تهويه مناسب تامين شده باشد.

وسایل نقلی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

توسط دکور

دکوراسیون