دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما” | azindekor

ترکیب رنگ طوسی و رنگ چوب آشپزخانه خاصی را به وجود آوردند که همزمان به علت کاربرد زیاد چوب، گرم و به دلیل سبک خاص آن مدرن است. در چند عکس دکوراسیون آشپزخانه بعدی می‌بینم که چطور از میز‌های ساده یا کابینت‌ها به جای بخش جزیره‌ای آشپزخانه استفاده کردند. مدل جذاب بالا توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در شهر اصفهان اجرا شده است و شما برای سفارش آن کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و فرم درخواست را پر کنید. سلام ساختمان در اکثر نقاط ایران می‌تواند به شما کابینت‌ساز حرفه‌ای و خوش قول معرفی کند تا کار شما را به بهترین نحو انجام دهد.

لوسترها و آویزها لوازم جانبی مناسبی هستند که نه تنها آشپزخانه شما را روشن می‌کنند بلکه حال وهوای فضا را نیز تغییر می‌دهند. آثار هنری نیز یک راه عالی برای بلند نشان دادن سقف آشپزخانه است. سبک چیدمان آشپزخانه گالی یک پیکربندی طولانی و باریک با یک راهروی مرکزی است. این دکوراسیون آشپزخانه می‌تواند شامل کابینت، کانتر و وسایلی باشد که در امتداد یک دیوار ساخته شده اند. یک آشپزخانه گالی مستقل اغلب دارای یک پنجره و گاهی اوقات یک درب شیشه ای در انتهای آن است که اجازه ورود نور طبیعی را می‌دهد. و اغلب در آپارتمان های شهری، به ویژه در ساختمان های قدیمی دیده می‌شود.

http://belaltour.irاما آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی باید دارای پوششی باشد که نشانه‌ای از طرح و سنت کشورمان در آن به کار برود. به عنوان مثال می‌توانید از پارچه‌های تک رنگ که با گلدوزی‌های بسیار زیبایی طراحی شده است، کمک بگیرید. از انتخاب رنگ‌های قرمز، بنفش، سبز و آبی در فضای آشپزخانه به سبک سنتی خودداری کنید. استفاده از کاشی و سرامیک‌های سنتی پرکاربردترین طرح‌های ایرانی به شمار می‌آیند. به همین دلیل اگر قصد دارید یک آشپزخانه به سبک ایرانی طراحی کنید حتما در بخشی از آن کاشی و سرامیک سنتی به کار ببرید. اکثر خانواده ها به ترتیب ظروف را تمیز کرده، آبکشی و در ماشین ظرفشویی قرار می دهند.

انتخاب فرش ایرانی در طراحی دکوراسیون ایرانی آشپزخانه

همان طور که پیش از این در ابتدای این مقاله نیز برای شما ذکر کردم، این نکات و مجموع مطالبی که در این حا مشاهده می فرمایید، برای دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ در یک خانه ایرانی بیان شده است. ارائه این فهرست به هیچ وجه به این معنا نیست که سایر رنگ ها امکان قرارگیری در کنار رنگ سفید در دیزاین آشپزخانه را ندارند، اما به صورت متداول رنگ های زیر به نحو جذاب تری با کابینت ها و دکور سفید رنگ ست می شوند. در هرحال اکسسوری های آشپزخانه با طرح و رنگ های متفاوت می توانند دیزاین آن را به سرعت از یک فضای سردِ بی روح به یک مکان شلوغ پر از رنگی رنگی و خورده ریز بدل کنند و لازم است در انتخاب ، خرید و یا حداقل در نمایش! در چنین شرایطی، قرار داشتن این لوازم تیره رنگ در میان یک بستر سفید و بدون رنگ جلوه بسیار زیباتر و شاخص تری ایجاد کرده و از پراکندگی و تزاحم رنگ ها جلوگیری می کند. خصوصا اگر آشپزخانه منزل تان متوسط یا کوچک است و لوازم برقی و اکسسوری ها تیره یا با رنگ های شاخص هستند، بهتر است از کابینت های سفید استفاده نمایید. البته در فضای آشپزخانه های بزرگ، به دلیل تعدد کابینت ها ، رنگ سفید به تنهایی و یا در ترکیب با سایر رنگ ها می تواند موجب جلوگیری از آشفتگی و شلوغ به چشم رسیدن فضا شود.

طراحی آشپزخانه پنجره دار ایرانی در دکوراسیون سنتی

برای اجتناب از این اتفاق می توانید از الگوها و بافت برای القا کردن شخصیت به مجله خبری آذین دکور مدرن خود استفاده کنید. سعی کنید از لمینت و کاشی های بافت دار یا الگوهای ظریف روی آنها استفاده کنید. برای یک طراحی واقعاً مدرن همه چیز را خطی نگه دارید، خواه چیدمان، کفپوش و کاشی ها باشد. در اواسط قرن بیستم، سبکی تکامل یافت که از سبک های سنتی زمان قبل از انقلاب صنعتی دور شد.

  • نگرانید که خیلی بی حس و حال شود یا ترکیب جذابی در کلیت دیزاین منزلتان به وجود نیاورد؟ این مطلب آموزشی را برای همین نوشته ایم و امیدواریم دغدغه شما را رفع کند.
  • ساکولنت ها، عکس های خانوادگی، قفسه های شراب، شیشه های کوکی، سبدهای میان وعده، هنر دیواری و چیزهای معمولی و در عین حال شخصی ظاهر آشپزخانه های سنتی را حفظ می‌کنند.
  • اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه سنتی داشته باشید بهتر است از کابینت های سنتی استفاده کنید تا آشپزخانه شما چیدمان سنتی بیشتری داشته باشد.

توسط دکور

دکوراسیون