اجرای سقف کاذب تعرفه قیمت اجرا و نصب سقف کاذب tel: 02144594412 سقف کاذب GST

این سقف دارای یک بخش اصلی که متشکل از چهار تراش یا فولاد است، تشکیل شده و قسمت فرعی آن نیز از چوب می باشد. نحوه نصب سقف کاذب چوبی بدین نحو است که قبل از اجرای لمبه کوبی، کلاف کشی و تراز سقف با چهارتراش چوبی مناسب در دور تا دور آن انجام می شود. به طور کلی با پیچیده تر شدن طرح ، قیمت سقف كاذب پذیرايي نیز افزایش می یابد. بنابراین سقف کاذب ساده برای پذیرایی می تواند جزو ارزانترین انواع آن باشد. از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت سقف کاذب سالن پذیرایی ، دستمزد و اجرت کار می باشد.

ساخت و اجرای سقف کاذب؛ انواع سقف کاذب چطور اجرا میشه؟

همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید . بنابراین برای اجرای سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) باید در مرحله ی اول، سازه های سقف به درستی زیر سقف اصلی قرار داده شود تا سقف سازه ای به عنوان پایه ی اصلی در نظر گرفته شود. دیوارهای جدا کننده کاذب کناف، دیوارهایی غیر باربر بوده که برای تفکیک و تقسیم فضاها و یونیت های داخل ساختمان به کار می روند. این سیستم شامل قاب های فلزی سبک پیش ساخته با سطح مقطع U و C می باشد که یک یا چند لایه صفحات روکش دار گچی کناف به وسیله پیچ های اتصال مخصوص بر روی این قاب های فلزی نصب می گردند. پس از آن درز موجود در میان صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری می شود به طوری که کار نهایی دارای سطحی یکپارچه و بدون درز بوده و قابلیت رنگ آمیزی، کاشی کاری و یا هر نوع پوشش نهایی دیگری بر روی آن فراهم است.

آیا امکان نصب هواکش در این سقف وجود دارد؟

اجرای سقف کاذب تعرفه قیمت اجرا و نصب سقف کاذب tel: 02144594412 سقف کاذب GST سقف کاذب مشبک کناف (کی پلاس پارس) توسط سازه های فولادی و سپری شکل که T شکل هستند و تعدادی پیچ به سقف اصلی وصل می شود. سقف های کاذب و دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس)، سقف ثانویه ساختمان به شمار می آیند و روی سقف اصلی سوار می شوند که همین ویژگی باعث می شود فضای زیادی از محیط را اشغال کند. سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) به عنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار می گیردبرای مثال در مراکز درمانی و بیمارستان ها، واحدهای آموزشی موسیقی، استدیوها، واحدهای آپارتمانی و … کارایی بسیار زیادی دارد. سقف کاذب کناف (کی پلاس پارس) کارایی زیادی در ساختمان ها دارد به همین دلیل نوع ساخت آن ها نیز می تواند متعدد باشد. به گونه ای که در اجرای سقف کناف (کی پلاس پارس) می توان طرحی مدرن را با طرح انتخابی مشتری ادغام نمود.

شرکت کدکن مبین سازه

پس از زمانی کوتاه، پنج متخصص فعال در حوزه اجرای سقف کاذب، قیمت های پیشنهادی خود را ارسال می سقف کاذب کنند. شما می‌توانید نمونه کارهای بهترین نصابان وهمچنین نظرات مشتریان قبلی را ببینید و بهترین نصاب را برای طراحی، اجرا و نصب سقف کاذب مطلوبتان انتخاب کنید. بکارگیری رنگ های متنوع ضمن هارمونی آنها با یکدیگر ، همواره از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار بوده است. اگر اجرای سقف کاذب رنگی مدنظر باشد، باید استفاده از رنگ ها طوری صورت گیرد که با سایر قسمت های منزل و دکوراسیون تطبیق پذیری داشته باشد. مثلا سقف كاذب با رنگ های شاد را نمیتوان با دکوراسیون کلاسیک اجرا کرد. از طرف برای ایجاد سقف کاذب رنگی می توان از نورپردازی های رنگی هم استفاده کرد که فقط در شرایط خاصی روشن و یا خاموش شوند.

  • پوشش عایق معمولا از جنس پشم شیشه و پشم سنگ هست که خاصیت عایق گرمایی و تا حدودی عایق صوتی داره.
  • در مورد سقف کاذب اسمان مجازی، گچی، سفید ساده یا هات استمپ روش نصب همین طریق است، اساسا تمامی سقفهایی که به صورت شصت در شصت است همین راه کار صادق است.
  • هزینه اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب غالبا به صورت مترمربع ارائه می گردد.
  • ساختار پی وی سی نیز از نوعی ماده فشرده پلاستیکی می باشد و بخاطر وجود pvc در تولید آن به این نام شهرت یافته.
سقف دکوراتیو چوبی یک عایق صوتی نیز می باشد و می تواند مصرف انرژی را کنترل کند. از معایب آن می توان به رطوبت پذیری و خراشیدگی و وزن بالای آن اشاره کرد. سقف دکوراتیو آی گلس شفاف و آکریلیک است که قابلیت نورپردازی های متنوعی را در زیر سقف به وجود می آورد. این سقف دکوراتیو معمولا در بخشی از سقف ساخته می شود که موجب زیبایی و تامین روشنایی و نور محیط توسط نورپردازی می شود. سقف دکوراتیو شیشه ای بیشتر برای ظاهر زیبایی که ایجاد می کند مورد استفاده قرار می گیرد که البته سقف شیشه ای معمولا با ضربه دیدن دچار آسیب و شکستگی می شود. سقف آکوستیک کناف (کی پلاس پارس) می تواند به نسبت سفارش مشتری و درخواست او و نوع استقاده او، از تایل های متفاوتی برای سقف تشکیل شود.

توسط دکور

دکوراسیون