آموزش صرافی کوینکس و راهنمای استفاده از آن -ایران ارز دیجیتال

این صرافی یکی از زیرمجموعههای شرکت ViaBTC می باشد. معاملات این افرد، عمق بازار را کاهش می دهد. این افراد عمق یا به عبارت دیگر سوخت بازار را فراهم می کنند. در این قسمت اوردر گذاری را شروع خواهیم کرد. در انتخاب صرافی باید به مزایا و معایبش دقت کرد که پس از ثبت نام و خرید به مشکل برنخوریم. این صرافی از 289 ارز دیجیتال و 490 بازار مختلف پشتیبانی میکند. مثل بازار . پول حکومی یا همون فیات ، معامله ، پرپشوال ، استخراج و مورد آخر پشتیبانی است .در قسمت درباره ما اطلاعات مختصری درباره صرافی Coinex میتوان مشاهده کرد که در عکس های بعدی میبینید . کاربران با مقایسه کردن دادهها در بازههای زمانی مختلف میتوانند تغییرات در بازار رمزامرزها را بهصورت کلان ارزیابی و ارزش بازار یا قیمت اجراءشدهٔ ۱۰ کوین برتر را طی بازههای زمانی مختلف، شامل ۷ روزه، ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه، و ۱ ساله، بررسی کنند.

برای ثبت نام و استفاده از صرافی کوینکس نیازی به وی پی ان نمی باشد. صرافی کوینکس پورسانت حاصل را با استفاده از توکن بومی خود به نام CET به حساب کاربری شما واریز میکند. سطح اول مربوط به کاربران تایید نشده است که برای این کار چنانچه شما تنها شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را مورد تایید قرار دهید، در سطح اول قرار خواهید گرفت و می توانید معاملات خود را آغاز کنید. در این مرحله، از قسمت Mobile با انتخاب گزینه Bind می توانید شماره موبایل خود را در حساب کاربری خود اضافه کنید. بعد از ثبت نام در این صرافی میتوانید به بخش تنظیمات حساب کاربری خود وارد شده و گزینه ورود دو مرحله ای 2FA را فعال کنید. بمباران رسوایی ها توجه مخاطبین صرافی ها را به خود جلب کرده و دو علت کنترل ریسک ضعیف و عملکرد ضعیف دلایل این حوادث امنیتی را نشان می دهد.

در این قسمت اوردر گذاری را شروع خواهیم کرد.

با استفاده از این لینک میتوانید دوستان خود را به صرافی کوینکس دعوت کرده و از 15 درصد پورسانت حاصل از کارمزد معاملات دوستان خود بهرهمند شوید. با نگه داری CET و فعال کردن گزینه Use CET as Fees، این توکن ها به صورت مستقیم و به عنوان کارمزد تراکنس از حسابتان کسر می شود و این برای ترید تمامی کوینها صدق میکند. دسترسی راحت به پنل کاربری این صرافی با استفاده از انواع VPN ها کار ایرانیها را برای خرید و فروشهای ارز دیجیتال در کشور خود بسیار راحت کرده است.

2. دارندگان این ارز دیجیتال میتوانند در استرلینگ صرافی کوینکس شرکت صرافی coinex برای ایرانیان کنند. شاید بتوان بهترین صرافی را از میان صرافی کوینکس و بایننس در این مقایسه یافت! صرافی کوینکس به عنوان تنها صرافی متمرکز بین المللی شناخته می شود که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و به ارائه خدمات بدون محدودیت به آن ها می پردازد؛ در ادامه این مقاله به آموزش صرافی کوینکس می پردازیم. زیرا صرافی کوینکس با توجه به قیمت بازار در آن زمان، قیمت را تعیین کرده و به سرعت سفارش شما را به خریدار و یا فروشنده ای مرتبط می کند. قیمت دلخواه: شما تعیین میکنید که در آینده، وقتی قیمت به سطح خاصی رسید، سفارش برای شما انجام شود. از این پس هر گاه ایمیلی از طریق کوینکس برای شما ارسال شود حاوی این کد به رنگ طلایی خواهد بود، هر ایمیلی این کد را نداشته باشد از طرف کوینکس ارسال نشده و فیشینگ است.

در قسمت Password صرافی به ما نشان می دهد که پسوردی که برای ورود انتخاب کردیم، یک پسورد ضعیف، میانه، یا قوی است و در جلوی آن تاریخ آخرین باری که پسورد را تغییر داده ایم ذکر کرده و در نهایت اگر خواستید می توانید در صورت لزوم، رمز عبور خود را با کلیک بر روی Reset تغییر دهید. که مثل صرافی های بایننس که در جلسات بعد راجب آن صحبت میکنیم و یا Bitset در هنگ کنگ مستقر شده است. CoinEx یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در هنگ کنگ است که از ارزهای رمزپایه زیادی پشتیبانی میکند و یکی از رقبای اصلی صرافی بایننس (Binance) و کوکوین (Kucoin) به شمار می رود. 1. کار کردن با صرافی کوینکس Coinex بسیار آسان است. اخیرا این صرافی زبان فارسی را به عنوان یکی از زبانهای رسمی صرافی افزده است و کاربران میتوانند از امکانات این سایت با زبان فارسی استفاده کنند.

توسط دکور

دکوراسیون