۷۰+ ایده دکوراسیون اتاق خواب سفید ۲۰۲۲ دید | azindekor

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

استفاده از کاغذ دیواری برای ایجاد عمق بیشتر در اتاق خواب

استخدام طراح از یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی معتبر، شما را چندین گام به تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه نزدیک تر می‌کند. اتاق خوابی پر نور یا نور ملایم؟ فرقی نمی کند انتخابتان کدام مورد است، در هر صورت باید فکر شده از نور استفاده کنید. نورپردازی، یکی از عواملیست که زیبایی وسایل و محیط اتاق را چند برابر می کند.

نورپردازی مناسب در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

دکوراسیون اتاقی که می‌ بینید، متناسب با سلیقه دختران نوجوان و جوان طراحی شده است. وجود آینه، تابلو و لوستر و نورپردازی مناسب منجر به زیبایی بیشتر این اتاق شده است. زیرا می توانید بر اساس اصول این سبک، سبک های مختلف را متناسب با سلیقه شخص‌تان با هم تلفیق کنید و فضایی کاملا شخصی سازی شده بچینید. در اتاق های کوچک تمام وسایل در داخل کمد دیواری گنجانده می شود و اتاق با یک سرویس خواب و کنسول تزئین می شود . در صورتی که اتاق کوچک است می توان تخت را نیز در داخل کمد دیواری به صورت تاشو جای داد . یک ساعت ، چند تابلوی زیبای کوچک و یک گلدان می توانند زیبایی اتاق را تکمیل کنند .

http://belaltour.irعکس های این مطلب را با مجله خبری آذین دکور خواب هایی شروع می کنیم که از عناصر خنثی بعنوان ویژگی اصلی دکوراسیون خود استفاده می کنند. در کنار تم خنثی، برخی عناصر گرم نیز ظاهر می شوند تا فضای دکوراسیون را متعادل کرده و از سرد شدن بیش از حد آن جلوگیری می کنند. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید اتاق خواب های زیر از همین روند استفاده می کنند.

  • اگر شما از شانس وجود یک پنجره در اتاق خواب خود بهره مند هستید، می توانید به بهترین شکل از فضای کنار آن برای ایجاد مکانی دنج در جهت مطالعه استفاده نمایید.
  • این طرح رنگ اتاق خواب کوچک را در نظر بگیرید، جایی که حاشیه ای نازک با ترکیب رنگ ها شکل گرفته است و به آنها جلوه تازه ای می دهد.
  • علاوه بر تخت خواب مناسب، رنگ مناسب و وسایل موجود در اتاق خواب سبب تفاوت اتاق خواب مدرن از سنتی می شود.
هیچ کس نمی خواهد در تمام طول روز از برق استفاده کند، به خصوص اکنون که همه ما دچار کمبود ویتامین D هستیم. پنجره های خود را با حداقل قاب ایجاد کنید تا به طور کامل دیوار اتاق خواب را اشغال کند. این نه تنها اتاق خواب را روشن می کند، بلکه این تصور را ایجاد می کند که اتاق خواب شما بزرگتر از آنچه هست است. برنامه ریزی دقیق و کمی خلاقیت تمام چیزی است که برای استفاده حداکثری از امکانات یک اتاق خواب کوچک لازم دارید.

۷. نصب وسایل تزیینی در ارتفاع نامناسب

توسط دکور

دکوراسیون