مهم ترین نکات درباره طراحی دکوراسیون اتاق خواب | azindekor

بسیاری از افراد این سبک را می‌پسندند ولی این مدل دکوراسیون برای اتاق خواب، حس گرمای اتاق را از بین می‌برد. اگر وسایل مثل میز با تخت دارای تفاوت رنگ و متریال باشند، اتاق شما دنج‌تر و شخصی‌تر به نظر می‌رسد و کمتر شبیه عکس‌های ژورنال‌های تبلیغاتی می‌شود. یعنی تخت و میزهای پاتختی، کمد و کشوی لباس‌ها، میز آرایش و هر وسیله‌ای که داخل اتاق قرار می‌گیرد همگی از یک رنگ و یک جنس هستند. حتی در نمایشگاه‌های فروش وسایل خانه، خواهید دید که وسایل را به همین شکل و به‌صورت یکنواخت ست می‌کنند و به نمایش می‌گذارند.

  • بنابراین در صورت علاقمندی به سبک های کلاسیک یا رستیک پیشنهاد می کنیم ایده های ما را در مقاله نکات طلایی طراحی اتاق خواب با دیوار آجری بیشتر بخوانید و با مزایای نمای آجر در اتاق خواب بیشتر آشنا شوید.
  • دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و نحوه چیدمان وسایل در اتاق بسیار مهم است.
  • این‌که اتاق خواب شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دیزاین اتاق خواب دارد.
  • با توجه به نیاز بازار و بودجه مردم و تنوع سلیقه آن ها، انواع مختلف کمد دیواری اتاق خواب در بازار موجود است.
  • می توانیم با ایجاد فاصله‌ای کم بین تخت و دیوار در بخش بالایی، فضایی کوچک برای ذخیره سازی وسایل داشته باشیم.

ایده‌ها و انتظاراتتان را با یک طراح باتجربه در میان بگذارید، و درباره هزینه‌های اساسی و احتمالی با او مشورت کنید. اغلب از رنگ های سفید و روشن به عنوان رنگ اتاق خواب مدرن استفاده می کنند. با کوچک تر شدن متراژ خانه ها اتاق خواب ها نیز کوچک تر طراحی می شوند. طراحی اتاق های کوچک اصول ساده ای دارد تا فضایی تنگ و تاریک ایجاد نشود. فرقی نمی کند آینه ای بزرگ و قدی باشد یا آینه ای کوچک مخصوص میز آرایش.

دیزاین اتاق خواب شامل چه خدماتی می‌شود؟

سعی کنید با استفاده از مجله خبری آذین دکور خلاقانه چند منظوره، مانند بوفه ای که به عنوان میز آرایش هم کاربرد دارد، مقدار مبلمان را در یک اتاق خواب کوچک به حداقل برسانید. با ایده‌های مناسب، یک منطقه کوچک را می‌توان به مکانی با گزینه‌های ذخیره‌سازی مفید تبدیل کرد و به دکوراسیون جذابی برای اتاق خواب کوچک دست یافت. اما اگر نمی خواهید یک سرویس کامل را برای اتاق خواب خود خریداری کنید، می توانید کمد هایی که در حال حاضر در اختیار دارید را به همین روش چیدمان کنید.

http://belaltour.ir

درطرح انتزاعی تصویر زیر از یک صفحه بزرگ شیشه ای ثابت شده در دیوار استفاده شده است. یک طرح کاملا خلاقانه و کاملا لاکچری که کمتر جایی می توانید آن را ببینید. سرویس خوابی که در اتاق خواب دخترانه قرار می گیرد باید با توجه به فیزیک بدنی آن ها انتخاب شود. نور طبیعی که در طی روز به اتاق خواب وارد می­ شود حس خوبی خواهد داشت. اگر اتاق خواب بزرگ باشد و دو پنجره داشته باشید نور علی نور می ­شود! با اینکه احتمالا سرمایش و گرمایش در این اتاق خواب سخت ­تر خواهد بود؛ ولی امروزه با وجود پنجره ­های دوجداره این مشکل را نخواهید داشت.

مهم ترین نکات درباره طراحی دکوراسیون اتاق خواب

داشتن سرویس و تخت خواب مناسب از عواملی است که در مدرن بودن اتاق خواب تأثیر زیادی دارند. وجود پنجره، آینه، کتابخانه، گلدان، آباژور، مبل و … همگی از مواردی است که به صورت مینیمال می توانند در اتاق خواب با طراحی مدرن مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از المان های تاثیر گذار در رنگ بندی مناسب دیوارها، آجر نما دکوراتیو می باشد. این آجرها در طرح های متنوع و رنگ های خاص و پر جاذبه، ظاهری خاص و متفاوت را در فضای اتاق خواب شما ایجاد می کنند. علاوه بر این دیوار آجری به گونه ای است که می توان آن را رنگ آمیزی کرد و نمای آجر دکوراتیو به راحتی با سایر متریال ها ترکیب شده و طرح منحصر به فردی را ایجاد می کند.

توسط دکور

دکوراسیون