خرید و فروش میلگرد مفتول برنج ایران ضایعات | brassonline

آلیاژ برنج یکی از پرمصرف ترین آلیاژهایی است که در ساخت لوله و اتصالات برنجی به فراوانی استفاده می شود. فلز مس، پایه ترین فلز در ساخت آلیاژ برنج بوده که با فلزات دیگر آمیخته شده و در نهایت انواع مختلفی از آلیاژ برنج ساخته می شود. همچنین شما به راحتی می‌ توانید با کارشناسان ما تماس و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید . مس و آلیاژهای مس به عنوان یکی از فلزات پرکاربرد تجاری شناخته می‌شوند. برنز و برنج مهم‌ترین آلیاژهای مس به شمار می‌روند که هر یک با توجه به خواص خود کاربرد دارند. آلیاژهای مس ضمن داشتن خواص مطلوب مس از جمله هدایت الکتریکی و هدایت حرارتی بالا، به موجب عناصر افزودنی خواصی بهبودیافته دارند.

بازار آنلاین آلیاژ و مقاطع برنجی و مس: مرکز تخصصی خرید و فروش مقاطع و آلیاژ برنج و مس

طراحی قالب، نسبت یا ضریب Extrusion، دمای بیلت، روانکاری و سرعت اکستروژن، از عواملی هستند که بر کیفیت کار تأثیر می‌گذارند. نوع فلز و ضخامت آن از مواردی هستند که قبل از انجام کار باید مورد توجه قرار گیرند. آلیاژهای فولاد، آلومینیوم، برنج و مس را می‌توان به روش Extrusion فرم داد. ضخامت مقطع در اکستروژن آلومینیوم، می‌بایست حدأقل یک میلی‌متر و در مورد مقاطع فولادی 3 میلی‌متر باشد.

آهن اسفنجی و مراحل تولید آن

هنرمندان و معماران ارزش زیبایی برنج را می‌دانند، زیرا می‌توان از آن در طیف رنگی از قرمز تیره تا زرد طلایی استفاده کرد. حال که آلیاژ به شکل مذاب درآمده و با ترکیبات لازم نیز مخلوط گشته است باید برای قالب بندی به داخل قالب ریخته و سرد شوند. اگر مقدار فلز روی از ۵۰% کمتر باشد آلیاژ در ناحیه بتا بوده و برای به وجود آمدن شبکه گاما باید مقدار فلز روی از ۵۰% تجاوز کند. به همین دلیل مقدار فلز روی در برنج‌ها همواره کمتر از ۴۷% است و رنگ برنج به مقدار روی بستگی دارد. امروزه تقریباً ۹۰٪ از فلزات برنج بازیافت می‌شوند، چون فلز برنج خاصیت مغناطیسی کمی دارد و به راحتی می‌توان آن را از فلزاتی که معمولاً با آنها مخلوط می‌شود، جدا کرد. اما ترکیب کردن مس با قلع و تشکیل برنز، باعث می‌شود تا برنز در ساخت زنگ، اتصالات و ملخ کشتی و بسیاری موارد دیگر استفاده شود.

نحوه ساخت آلیاژ برنج

در اکستروژن ضربه ای رو به جلو، فلز در همان جهتی که نیرو وارد می‌شود جریان سازمان صنایع آلیاژی می‌یابد. در نوع ترکیبی نیز مقطع فلزی در هر دو جهت حرکت داده می‌شود. بهترین کیفیت تولید کنندگان کلسیم پرس اکستروژن، اکستر… تجهیزات 6.The موجب صرفه جویی در فضا برای ساختار جمع و جور.

  • در نهایت، ورق‌ها برش و قیچی می‌شوند تا عرض و طول مورد نیاز بدست آید.
  • بازیافت این فلز طلایی رنگ این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
  • در اکستروژن مستقیم، اصطکاک زیادی بین مقطع در حال شکل گیری و دستگاه ایجاد می‌شود.
  • برنز، فلزی طلایی رنگ، سخت و شکننده است که اصطکاک کمی دارد.
  • اکستروژن هیدرواستاتیک در مورد بیلت های بزرگ و درنتیجه تولید مقاطع فلزی بزرگ قابل استفاده است.
خرید و فروش میلگرد مفتول برنج ایران ضایعات | brassonline

اکنون که آلیاژ مذاب شده و با ترکیبات لازم مخلوط شده است، باید در قالب ریخته و برای قالب گیری سرد شود. در این قسمت از روش مستقیم برای پردازش برنج گوشتی شمش یا آلفا-بتا استفاده کرد. در این روش، شمش توسط اکستروژن داغ به سیم ها و لوله ها پردازش می شود. از این فلز به خاطر کاربردهای خاص و شکل و رنگ آن در جاهای مختلفی استفاده می‌کنند. در آن زمان که انسان هنوز فلز روی را نمی‌شناخت با ذوب کردن مس همراه با کالامین (سنگ معدن فلز روی) برنج تولید می‌کرد. البته سختی و نرم بودن آن می‌تواند با تغییر نسبت مخلوط مس و روی تغیر کند.

توسط دکور

دکوراسیون