چیدانه دکوراسیون اتاق خواب جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2023 | azindekor

نورپردازی برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک باید گرم و کافی باشد، بنابراین لامپ‌ها و سایه‌های مناسبی را انتخاب کنید که توانایی پخش نور را داشته باشند.همچنین سعی کنید چراغ های خود را نزدیک یا جلوی آینه ها قرار دهید. این نه تنها نور بیشتری می‌افزاید، بلکه باعث ایجاد عمق در اتاق می‌شود و به بزرگ‌تر بودن آن اشاره می‌کند. به طور کلی نور طبیعی همیشه باعث می‌شود اتاق خواب کوچک بزرگ‌تر به نظر برسد، بنابراین با دور نگه داشتن پنجره‌های خود از پرده‌های سنگین و با ضخامت، نور را در اتاق به حداکثر برسانید.

آینه :

تخت خواب های کوتاه باعث می شوند تا ارتفاع سقف بلند تر احساس شود و همین موضوع باعث بزرگ تر و دلباز تر دیده شدن اتاق خواهد شد. یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون اتاق خواب این است که افراد پرده را از بالای پنجره نصب می‌کنند. حتی اگر پنجره خیلی پایین‌تر از سقف باشد، باید پرده را از بالا نصب کنید.

طراحی کمد دیواری اتاق خواب مدرن

کمد دیواری بدون درب در اتاق خواب های مدرن امروزی رواج زیادی دارد. البته استفاده از رنگ مشکی هم مورد استفاده قار می گیرد و می تواند تمامی رنگ ها دیگر را در کنار خود جای دهد. برای این که چنین فضایی در اتاق خوابتان ایجاد کنید، ابتدا دکور کل منزلتان را در نظر بگیرید. برای ایجاد چنین فضایی باید تا حد امکان از شلوغی دوری کنید و فضای مرتب و خلوتی به وجود آورید. اما در مقابل رنگ های قرمز، زرد و نارنجی، رنگ های پر انرژی و محرکی هستند. پس این نوع رنگ ها را بهتر است به جای دیوارها، در دکوری و اکسسوری های کوچک وارد دکوراسیون اتاق خوابتان کنید.

به همین جهت بهتر است از مجله خبری آذین دکور های ملایم که باعث ایجاد آرامش در فرد می شود در طراحی اتاق خواب استفاده نمایید. رنگ های خنثی و رنگ های آرام بخش از قبیل آبی، سفید، سبز و امثال این می توانند نمونه ای از بهترین رنگ ها برای اتاق خواب در نظر گرفته شوند. چون تخت یکی از بزرگترین وسایل موجود در اتاق است به عنوان نقطه کانونی محسوب می‌شود و می‌توان پشت تخت را با وسایلی زینتی جذاب‌تر کرد و با بافتی متفاوت به زیبایی اتاق افزود و ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب را خیلی خوب در نظر گرفت.

  • انتخاب مدل اتاق خواب و چیدمان آن امری کاملاً سلیقه ‌ای است و با توجه به سلیقه و هدف شما از مدل اتاق خوابتان تعیین می‌شود.
  • بدون توجه به اصول دکوراسیون داخلی، خیلی زود اتاق خواب شما به یکی از شلوغ‌ترین اتاق‌های خانه تبدیل می‌شود و آرامش اتاق به هم می‌خورد.
  • با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید.
  • پرده هایی که رنگ روشن و شاد دارند، باعث برقراری یک حس نشاط در فضای اتاق خواب دخترانه می شوند.
  • از طرفی با انتخاب رنگ هایی روشن برای پالت رنگ، این روشنایی را ارتقا می بخشند.

وجود تخت پرنسسی با ریسه تخت خواب، توانسته به زیبایی طراحی این اتاق ساده کمک بسیاری کند. بهتر است تختخواب را در دورترین نقطه از در اتاق خواب قرار دهید ولی در عین حال زمانی که روی تختخواب دراز کشیده­ اید درب اتاق خواب را ببینید زیرا باعث ایجاد حس امنیت می ­شود. برای تختخواب دونفره بهتر است طوری قرار بگیرد که از دوطرف فضای کافی برای هریک از زوجین قرار داشته باشد تا مزاحمتی برای دیگری ایجاد نشود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون