طراحی دکوراسیون اتاق خواب با بیش از 10 مدل عکس آجر آنلاین | azindekor

خیلی از افراد مایل هستند اتاق خواب آنها نور از پنجره دریافت کند بنابراین یک پرده توری را انتخاب می کنند . بعضی ها سبک سلطنتی را می پسندد و برای همین پرده از نوع یال دار و سلطنتی را انتخاب می کنند . دکوراسیون اتاق خواب سبک سلطنتی دکوراسیونی است که در آن سقف و دیوار دارای گچ بری های خارق العاده ، شلوغ و زیبا است . یک رنگ مثل طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز یا زرشکی در کنار رنگ های دیگر بیشتر به چشم می خورد . اشیاء و ابزارها همگی دارای برجستگی هستند و معمولاً چیدمان تخت ، کمد و دیگر ابزارهای چوبی دارای تاج و قاب هستند . روی تختخواب خود از شش یا هفت بالش پر استفاده کنید و آنها را با سلیقه خود در رنگهای متفاوت روی تخت بچینید تا جذابیت بیشتری پیدا کند.

از پرده ای مناسب برای اتاق خوابتان استفاده کنید!

پتو به عنوان نمونه ای از بافت هایی که استفاده از آن در طراحی اتاق خواب اهمیت دارد، باعث ایجاد عمق در اتاق خواب شده و در ایجاد فضایی دنج نیز نقش دارد. استفاده از روتختی های لایه ای نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. هم چنین توجه داشته باشید که فضای اتاق خواب را همیشه مرتب نگه دارید. استفاده از این راهکار بسیار ساده، بدون شک در بهتر نمایش دادن طراحی اتاق خواب به شما کمک خواهد کرد. سقف در طراحی داخلی نقش و تاثیر بسیار زیادی داشته و می تواند به عنوان یک عنصر جذاب قلمداد شود.

دکوراسیون اتاق خواب شیک و مدرن

یک اتاق خواب مدرن که با دقت دیزاین شده است نظر هر فردی را به خود جلب می­کند. این نوع سبک طراحی انعطاف زیادی دارد و شما می ­توانید بر اساس سلیقه خود رنگ و فرم وسایل را انتخاب کنید. چگونه می­ توانیم یک اتاق خواب مدرن و زیبا داشته باشیم؟ در ادامه چندین ایده­ برای اتاق خواب مدرن آورده ­ایم. سرویس خواب ، یک دست مبل راحتی ، کتابخانه ، میز مطالعه ، پرده ، فرش ، کنسول و دیگر موارد می توانند دکوراسیون اتاق خواب های بزرگ را به نمایش بگذارند . اتاق خواب یکی از قسمتهای مهم خانه است و امن ترین بخش یک خانه به حساب می‌آید. با طراحی یک دکوراسیون و دیزاین اصولی می‌توان اتاق خواب را به گوشه دنجی برای استراحت، مطالعه، تماشای فیلم و …تبدیل کرد.

  • سعی کنید همیشه غیر از تخت و کمد، در اتاق خواب خود بخشی را برای فضای نشیمن در نظر بگیرید.
  • پس اگر به سبک دکوراسیون مینیمال علاقه دارید از تاج تخت استفاده نکنید.
  • در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند.
  • انتخاب سبک دکوراسیون اتاق به سلیقه‌ و شخصیت صاحب اتاق بر می‌گردد.
  • گلدان های رنگی می تواند تاثیر استفاده از گیاهان را دوچندان کند و نمایی زیبا به ارمغان آورد.
  • بسیاری از طراحان معتقد هستند که بهتر است آینه روبروی تخت قرار نگیرد.

این مجله خبری آذین دکور خواب از طرح های آسیایی با ترکیب تعداد رنگ کم الهام گرفته است؛ در عین اینکه کاملاً شخصیت و وقار خود را حفظ کرده است. دیوار اتاق با طرح های سه بعدی و با موضوع ماهی koi اجرا شده است. این کار از ام دی اف ساخته شده است و روکش آن نمایی براق و بسیار جذابی دارد. این سرویس خواب بدون دستگیره و به رنگ ونگو می باشد که جز پرطرفدار ترین رنگ ها در سفارشات به شمار می رود.. با قرار دادن فضای ذخیره سازی در یک مکان مجزا، مانند منطقه زیر یا بالای تخت، می توانید آن را کمتر آشکار کنید.

http://belaltour.irباید بدانید که در نظر نگرفتن برخی از نکات و اصول دکوراسیون، فضای اتاقتان را بد جلوه می دهد. در واقع این کار هم هزینه و هم وقتی که برای خرید وسایل و تغییر دکوراسیون داده اید را هدر می دهد. مبلمان کم ارتفاع، فرش‌های زینتی، لوازم هنری و رنگ‌های روشن و خنثی بخش بزرگی از طراحی بوهو هستند. رنگ پایه تمامی دیوارهای اتاق خنثی و یا خاکی است تا لوازم دکور شما بیشتر نمایان شوند و زیبایی فضای شما را دوچندان کنند.

توسط دکور

دکوراسیون