اتو فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

اگر شما در حال خرید یک محصول فیزیکی باشد نحوه سفارش، مراحل سفارش در سایت، نحوه ارسال محصول و همچنین کیفیت محصول روی تجربه خرید لذت بخش تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین هر محصولی که در دیان خرید می کنید، باید تمام مراحل آن به بهترین شکل ممکن انجام شود تا تجربه خرید لذت بخش را برای مشتریان ما فراهم کند. فروشگاه بوش برلین با داشتن بیش از یک دهه سابقه سعی داشته یکی از برترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در کشور باشد. در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد. هدف فروشگاه اینترنتی سبیلو همیشه صعود بر پله های ترقی و رضایت مشتری تا رسیدن به قله پیروزی بوده و است.

خرید اتو بخار بوش مدل P503001

با وجود سیستم ضد چکه، خبری از ریزش ناگهانی آب روی لباس‌ها و پارچه‌هایی که اتو میکنید، نخواهد بود. اتو بخار مخزن دار بوش TDS6040 دارای ظاهر بسیار زیبا و مینیمال و طراحی آن کاملاً شبیه به مدل 4070 میباشد‌. با این تفاوت که در مدل tds6040، یک مخزن مخصوص برای تخلیه‌ی رسوب در انتهای بدنه وجود دارد.

سایت جرمنی مد لینک محصولات سایت‌های زیر را به صورت خودکار قیمت‌ دهی می‌کند. کاربر گرامی ، با توجه به نوسانات قیمت ، قبل از ثبت سفارش ، قیمت بروز را از طریق واتس اپ استعلام نمایید ، در غیر اینصورت سفارش شما ممکن است لغو گردد. همچنین برای مشاهده‌ راهنمای خرید از سایت آمازون و ایبی می‌توانید به قوانین مراجعه بفرمایید.

اتو بخار بوش مدل TDS3831104 ا Bosch Steam Iron TDS3831104

با وجودی که حجم انبوهی از بخار به یکباره وارد شلنگ میشود، احتمال میرود که بدنه‌ی شلنگ فوق‌العاده داغ شود. اما پوشش پارچه‌ای و عایق، از داغ بیش از حد بدنه‌ی شلنگ جلوگیری میکند. طول مناسب شلنگ، امکان اتوکشی راحت‌تر را برای شما فراهم می‌آورد. اما خوشبختانه کمپانی با قرار دادن سیستم ضد رسوب بوش این مشکل را نیز رفع کرده است. سیستم ضد رسوب از آهک داخل آب را گرفته و از تجمع رسوب جلوگیری می کند.

  • یکی از قابلیت‌های ویژه این اتو که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است، قابلیت بخاردهی عمودی آن است.
  • با این امر از به وجود آمدن رسوب و بسته شدن سوراخ های اتو بخار دستی بوش مدل TDA503011P جلوگیری می شود.
  • بدنه‌ی بسیار با کیفیت و سبک این دستگاه با رنگ زیبایی، طراحی ‌شده و اتو کردن را تا حد امکان راحت و لذتبخش می کند.
  • بنابراین کسانی که دردسر اتوکشی حجم انبوهی از لباس را دارند (به ویژه بانوان خیاط و مزون‌دار)، میتوانند با خیال راحت از اتو مخزن‌ دار Bosch TDS6040 برای اتوکشی لباس‌هایشان استفاده کنند.
  • بنابراین کمپانی بوش در اتو بخار دستی بوش مدل TDA503011P سیستم قطع خودکار قرار داده است.

زیرا کمپانی بوش در این دستگاه سیستم قطع خودکار قرار داده است. که نه تنها کیفیت و سلامتی پارچه را تضمین می کند از حادثه های ناشب از خسارت مالی و جانی جلیوگیری میکند. اتوبخار بوش مدل TDA503011P با توان مصرفی 3000W و قدرت بخاردهی 200 گرم در دقیقه یکی از پرقدرت ترین و بهترین اتوبخارهای موجود در بازار ایران و جهان است. که با ویژگی های فوق العاده کاربردی و ظاهری بسیار زیبایی که دارد. از آن‌جایی که تنوع طراحی و ساخت در محصولات اتو بخار بوش بسیار بالاست، لازم است تا پیش از خرید، از نحوه عملکرد اتو بخار مطمئن شوید. هر مدل اتو بخار ارائه شده توسط برند بوش، روش کار مخصوص به خود را دارد.

اتو بخار بوش مدل BOSCH TDI9032314 ا BOSCH Steam Iron TDI9032314

اتو فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

توسط دکور

دکوراسیون