قیمت خرید هولدر مگنتی دریچه کولر یسیدو مدل YESIDO C128 MAGNETIC BRACKET

در ساختمان ها پس از نصب دریچه کولر روشنایی یک عدد طلق و یا شیشه در پشت دریچه قرار می دریچه کولر آلومینیومی گیرد. همچنین در محلی که در سقف وجود دارد از نورهای مصنوعی برای نوردهی به محیط استفاده می کنند. استفاده از دریچه کولر روشنایی سبب یکدست شدن نور در محیط ها می شود. از این نوع دریچه کولر به عنوان مکش در ساختمان ها استفاده می گردد.برای تخلیه ی هوای نا مطلوب راه پله ها،حمام ها و سرویس های بهداشتی از دریچه کولر گرد استفاده می شود. دریچه کولر گرد هواکش در بیشتر مواقع به صورت مشبک تولید می شود.

  • دریچه کولر اسلوت خطی در حاشیه ی خود از یک قاب با جنس پروفیل آلومینیوم ساخته میشود.
  • برای بعضی از مشتریان دریچه کولر دیواری دمپردار معمولی بهترین گزینه می باشد.
  • بهترین نوع دریچه کولر از نظر طول عمر بیشتر مدل آلومینیومی است.
  • در این بخش از معرفی دریچه کولر به سوالات احتمالی شما پاسخ خواهیم داد.
  • پس از تولید محصولات، تهران دما دریچه کولرها را با استفاده از پلاستیک های مخصوص، بسته بندی می نماید.
  • دریچه کولر روشنایی سقفی زیر مجموعه ی دریچه های دکوراتیو می باشد.
در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با دریچه کولر پلاستیکی هوا هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه سایت شرکت صنعتی تهویه نظری باشید. جنس این نوع دریچه از ورق های گالوانیزه بوده و محبوب ترین محصول در بین مردم است. اولین دریچه کولر تولید شده توسط متخصصین در ابتدای صنعت تهویه مطبوع از ورق گالوانیزه بود.

روی دریچه کانال کولر علاوه بر پره ‌های مذکور دمپرهایی نیز موجود هستند. کاربرد این دمپرها برای مسدود کردن جریان هوا از دریچه کانال کولر است. مطمئنا همه ما با اصطلاح دریچه مخصوص کولر و توانایی های خاص آن آشنایی داریم.

قیمت خرید هولدر مگنتی دریچه کولر یسیدو مدل YESIDO C128 MAGNETIC BRACKET

هولدر دریچه ای Yesido C87 با استفاده از یک کلیپس نگهدارنده به دریچه تهویه خودرو متصل میشود. لایه های بیرونی این کلیپس توسط سیلیکون پوشانده شده بنابراین کوچیکترین خط و خشی برروی دریچه تهویه خودرو شما ایجاد نخواهد کرد. براکت نگهدارنده در این محصول برای انواع گوشی از سایز 4 الی 7 اینچ مناسب است.

پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد. این محصول در مکان ها و محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ی کاربرد دریچه کولر، برای رساندن هوا و دمای گرم و سرد به محیط های مسکونی و اداری می باشد. اما در برخی موارد استفاده های دیگری از دریچه تنظیم هوا می شود.

بهترین نوع دریچه کولر آبی بستگی به سلیقه ی افراد تعیین می گردد. برای بعضی از مشتریان دریچه کولر دیواری دمپردار معمولی بهترین گزینه می باشد. برای برخی دیگر بهترین گزینه دریچه کولر آبی خطی 30 درجه دمپردار است. این بدان معناست که هر شخص با توجه به معیارهای خود، سلیقه ی خود و نیز محیط کاربری خود اقدام به انتخاب دریچه کولر آبی مورد نظر خود می نماید. شرکت تهران دما تولیدات متنوعی را ارائه می نماید به همین دلیل مشتریانی که از تهران دما دریچه کولر آبی تهیه می کنند، حق انتخاب زیادی دارند.

فاصله ی هر یک از این خطوط تشکیل یک شیار یا در اصطلاح یک اسلوت را می دهد. بطور مثال اگر یک دریچه دارای یک تیغه ی T شکل در وسط خود باشد و این تیغه دریچه را به دو شیار تقسیم کند، دریچه کولر دو اسلوت ساخته خواهد شد. پره های افقی دمپر این دریچه کولر آلومینیومی بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. همان طور که گفته شد از هولدرها برای ثابت نگه داشتن تلفن همراه استفاده میشود. این وسیله برای افرادی که در حین رانندگی نیاز به ارسال پیام یا برقراری تماس اضطراری دارند، یک وسیله کاربردی محسوب میشود. به کمک این وسیله میتوانید در ایمن ترین حالت ممکن از تلفن همراه استفاده نمایید.

این کالا همانطور که از نامش پیداست، به منظور هوادهی از سقف هر محیط طراحی شده است. دریچه کولر سقفی 4 طرفه از محبوب ترین مجصولات در میان مردم می باشد. دریچه های کولر آهنی دارای دمپر در تنظیم میزان دبی هوا به محیط میباشد. پره های دمپر بصورت افقی در پشت دریچه، و پره های عمودی روی قاب اصلی دریچه باعث می شود که هوای داخل کانال به هر طرف که نیاز باشد هدایت شود.

پایه نگهدارنده هوشمند یسیدو مدل YESIDO SF10

اینگونه دریچه ها دارای قابلیت نصب انواع دمپر پشت دریچه ای (موازی و متقابل) و همچنین تبدیل‌های پشت دریچه‌ای متناسب با درخواست مشتری هستند. دریچه های پلاستیکی بسیار معروف و پر استفاده می باشند به نحوی که در اغلب موارد به دریچه های پلاستیکی، دریچه کولری گفته می شود. دریچه پلاستیکی به دلیل جنس خاص خود در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و فشار بسیار مقاوم می باشند و از زنگ زدگی و خوردگی در امان هستند. به علاوه، قیمت نسبتا پایین تری در مقایسه با دیگر انواع دریچه های کولری دارند. از نظر ساختاری و موارد کاربرد نیز مانند انواع فلزی و چوبی آن است.

فروشگاه اینترنتی موبایل‌برتر بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

توسط دکور

دکوراسیون