عکس دکوراسیون داخلی منزل عکس دکور | azindekor

مبلمان راحتی این روزها بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری دارد. برای آشنایی با جدیدترین مبل راحتی مدرن با این مطلب همراه شوید. اشکال دیگری که در تصویر دیگری از خانه مشاهده می‌کنید، این است که قسمتی از آشپزخانه، کاملاً با سبک مدرن، دیزاین شده است. همچنین مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود دارد که آن هم با سبک مدرن دیزاین شده است.

  • ابزار و وسایلی که در خانه خود قرار میدهید چه به عنوان وسایل اصلی چه به عنوان تزئینی نمادی از سلیقه و شخص خود شما است و فرق نمی کند که میز جلو مبلی شما به چه صورت باشد و چه مدل و جنسی داشته باشد و یا ر..
  • دکوراسیون داخلی آشپزخانه طیف وسیعی از انتخاب‌ها را پیش روی ما قرار می‌دهد.
  • تعادل متقارن می‌تواند کسل کننده و خسته کننده شود پس مراقب باشید.
  • بنابراین فضاسازی مناسب برای معاشرت، دورهمی، تماشای تلویزیون، بازی و سرگرمی در فضای پذیرایی باید با توجه به ویژگی‌های مدل خانه از نظر فرم و اندازه، سلیقه صاحبخانه و اصول دکوراسیون، به درستی انجام گیرد.

سبکی که بیشتر برای بومی‌های آمریکا، اسپانیا، نیومکزیکو و آریزونا استفاده می‌شود به جنوب غربی معروف است. رنگ‌ها و طرح‌هایی برگرفته از طبیعت و جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص، پارچه‌های رنگارنگ و متریال‌های گرم در خانه‌های جنوب غربی زیاد دیده می‌شود. سبک یا مکتب ذن ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد و خب در آسیای شرقی بیشتر از هر جای دیگر طرفدار پیدا کرده.

برای مثال، مجله خبری آذین دکور مبلمان با پشتی بلند می‌تواند چشم را به سمت بالا هدایت کرده و از نظر بصری سقف اتاق را بلندتر جلوه دهد. اگر فضای خانه شما کوچک است، به هیچ عنوان سعی در استفاده از مبلمان و پرده در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع نکنید، همانطور که در بالا گفته بودیم استفاده از یک یا دو رنگ در وسایل برای فضاهای کوچک مناسب تر است. فاکتورهایی که به آنها اشاره کردیم، جزء عوامل عمومی دکوراسیون داخلی است. مثلا سبک سنتی فرانسوی، ایتالیایی، بریتانیایی در یک گروه از سبک دکوراسیون داخلی به نام سنتی اروپایی قرار می‌گیرند.

http://belaltour.ir

با استفاده از المان های سنتی ایرانی می توان دکور داخلی بی نظیری را خلق کرد. از آنجا که دکوراسیون پذیرایی از جمله مکان هایی است که به محض ورود به هر خانه ایی جلب توجه می کند معمولا در طراحی همیشه نگاه ویژه ایی به این بخش وجود دارد و پس از انتخاب سبک مناسب برای این بخش بقیه خانه بر مبنای آن چیدمان می شود. لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های فاخر شکوه و جلال خاصی به این سبک می بخشد. یک تابلو فرش زیبا که برای مدتی روی دیوار پذیرایی قرار داشته است حالا می تواند با یک شیشه بر روی آن به عنوان تزیین میز جلومبلی به کار رود.

نکات مهم در انتخاب دکوراسیون داخلی منزل مناسب

مثلا بهتر است فضای غذاخوری، پیشخوان یا زیر کابینت‌های آشپزخانه نورپردازی مختص به خود با ارتفاع مناسب داشته باشند. به نورپردازی کابینت‌های زیر که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در کرج اجرا شده است توجه کنید. معماری داخلی در واقع هنر و علم طراحی و ساختن قسمت های مختلف داخل ساختمان می باشد و با طراحی کل ساختمان در ارتباط است.

ایده جذاب تغییر دکوراسیون با دریافت هزینه! غیرمطلوب خانم های ایرانی!

توسط دکور

دکوراسیون