زیباترین مدل های دکوراسیون آشپزخانه کوچک

نیازی نیست که این وسایل را در درون کابینت پنهان کنید و در هربار استفاده ، آن ها را بیرون بکشید از سوی دیگر، ممکن است شما تمایلی به نمایش لوازم روی کانتر نداشته باشید.طراحی کابینت روی کانتر ، می تواند بهترین مکان برای قرار دادن این لوازم باشد. ما به شما می گوییم؛ افرادی که به سنت، کلیشه، گذشته و ثبات پایبندند و به کانون خانواده نیز اهمیت می دهند. تمامی رنگ ها باید آرام، متین، نرم و گرم باشند و نیز به ایجاد حس صلح طلب، دنج و آرامش بخش در فضای داخلی کمک کنند. بیشتر باید از نور های سقفی استفاده کرد و توجه کرد که سایه آشپز به هیچ وجه روی غذا نیفتد، نور کم و یا سایه های متعدد می تواند آرامش تهیه غذا را از بین ببرد و یا حتی کیفیت پخت غذا را نیز کاهش دهد. رنگ غالب در این فضا روشن بوده و از قابها و المانهای تزئینی فلزی باریک نیز که به رنگ طلایی باشند برای درخشش بیشتر و جلوهگری فضا استفاده میکنند. همچنین میتوان گفت این سبک بیشتر مورد استفادهی ثروتمندان است.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر این خانه دوبلکس شیک و منحصر به فرد دعوت می نماییم. در این بخش تصاویری جذاب از دو خانه کلاسیک به نمایش گذاشته ایم که در ادامه به توضیحاتی مختصر در خصوص آنها خواهیم پرداخت. اغلب به جای پرداخت گچ کاری از دکورهای فوم و یا اندود استفاده می شود. از عناصر و المان های محبوب و عملا اجباری از دکور سقف، گچ کاری است: تزیینات و کاربندی های پر از جزییات سقف به همراه حاشیه های آن، گرد کردن گوشه ها، محل قرارگیری لوسترها، میل پرده ها، پانل های مختلف که همه و همه می بایست در این بخش به درستی دیده و پرداخته شود. برای انتخاب پالت رنگی دکوراسیون پذیرایی توجه به چند مورد ضروری است: اول اینکه متراژ خانه شما چقدر است؟

هنگام تزئین دیوار اغلب از پارچه های دیواری، پانل های دیواری چوبی، کاغذ دیواری با کیفیت بالا با الگوی کلاسیک و نیز اندود گچ استفاده سایت azindekor می شود. دکوراسیون کلاسیک همانطور که پیش تر نیز گفتیم به طور کلی دارای جزئیات و زرق و برق زیادی میباشد و این در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز خود را نشان میدهد. این کار می تواند باعث شود که اپن آشپزخانه شما ظاهر زیباتری پیدا کند و البته می توانید با قرار دادن کتاب هایی که جلدهای زیبایی دارند، ظاهری جذاب و حرفه ای به این قسمت ببخشید. باید بدانید که مشتریان از شما نمیخواهند سبکتان را به بهترین شکل پیاده سازی کنید، بلکه آنها درخواست دارند تا شبک مورد نظر آنها را به بهترین شکل پیاده سازی کنید. از طرف دیگر ضشما باید بتوانید نور اتاق را کنترل نمایید تا خوابتان دچار مشکل نشود. سبک کلاسیک از شلوغ کاری و ازدحام و شتاب زدگی پرهیز می کند- یک بار به طور کامل با دقت به جزییات توجه کنید تا مبلمان خوبی انتخاب کنید تا بتوانید برای مدت بسیار طولانی از آن لذت ببرید. در این سبک میتوان با استفاده از گرین وال فضایی سبز و طبیعت گونه به محیط داد و لذت ماندن در این فضا را برای مخاطبان بیشتر کرد.

از جمله ویژگیهای این سبک میتوان به استفاده از رنگهای گرمی مانند کرم، قهوهای، بژ، سفید و … برای رنگ کابینتها و دکور کلی آشپزخانه مهندسین شرکت دکوراسیون هیرادانا از رنگهایی مانند بژ، قهوهای، کرم، سفید و … کابینتها را چوبی و فضای کلی با نورپردازی لوسترها و چراغهای شیک روشن میشود. فرم ها به طور کلی اشکال هستند. توجه داشته باشد که همیشه هنگام توجه به نورپردازی داخلی در هر سبکی، استفاده از چندین منبع روشنایی به طور همزمان بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. منظور از مستاجر این است که آیا شما به صورت موقت در این منزل سکونت دارید یا خیر. سبک کلاسیک معمولا با نظم خاصی طراحی و دیزاین میشود به این صورت که یه وسیله به عنوان نقطه مرکزی اون قسمت مشخص میشود و بقیه چیدمان به صورت موازی و تقارن در اطراف آن اجرا میشوند. تعادل متقارن با همان اشیا و اجزا تکراری در موقعیتهای مشابه در هر دو طرف محور عمودی مشخص میشوند، به عنوان مثال شما حتما اتاقهای قدیمی را که در هر طرف از یک اتاق یک آینه دقیقا روبروی دیگری را به یاد داشته باشید.

مساله دیگر توجه به اندازه قفسه اسباب بازی هاست که بهتر است کم ارتفاع باشد تا برای کودکان قابل دسترسی باشد، در غیر این صورت فقظ جنبه تزیینی پیدا کرده و آنچنان کارآمد نیست. برای مثال اگر ابعاد تخت و اتاق کوچک است نباید از آباژور و لامپهای بزرگ استفاده کنید و بهتر است انواع کوچکتر را انتخاب کنید. در واقع مهندسین در شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا میتوانند جزئیات مختلف این سبک را حتی در اتاقهایی با مساحت کوچک نیز نشان دهند. کابینت های افقی برای آشپزخانه هایی با فضای داخلی کوچک مناسب می باشند. مطلب پیشنهادی: برترین آشپزخانه های سال چه ویژگی هایی دارند؟ برای استفاده از جدیدترین دکوراسیون منزل در سال 2022 باید به بازسازی خانه های قدیمی توجه کرد. رنگ مبلمان، 30 درصد از فضای داخلی را تشکیل میدهد که باید با دقت بیشتری انتخاب شود تا همخوانی آن با رنگ دیوارها و اکسسوریها رعایت شود.

باید توجه داشته باشید که مهمترین ویژگی سبک مدرن رنگهای ساده و خطهای صاف و منظم است. شرکت معماری هیرادانا در طراحی اتاق خوابها از نکات مختلف و ویژگیهای این سبک استفاده میکند که از جملهی این نکات میتوان به استفاده از پردههای مخملی و بلند برای پنجرهها برای لوکستر نشان دادن اتاق خواب، استفاده از تختهایی طراحی شده با منبت کاری که اکثراً دارای پارچههایی چرم و مخمل طراحی شده میباشند، استفاده از رنگهای بژ، طلایی، کرم و … برای پوشاندن سطوح آشپزخانه در سبک کلاسیک از کاشیها و سرامیکهای طرح دار و یا پارکتهای چوبی استفاده میشود که هارمونی جذابی در کنار دیگر عناصر ایجاد میکند.

اختصاص دادن بخش کوچکی از خانه به این وسایل عتیقه با عنوان میز خاطره یا یک دیوار کلکسیونی میتواند رنگ و روی اصالت را به خانه شما بیاورد. شما می­ توانید دیواری که تختخواب به آن چسبیده است را به رنگ متفاوت دکور کنید. اما این نکته را هم نباید در نظر گرفت که این سبک نیز مانند دیگر سبکها دارای انعطافهای زیادی بوده و به همین دلیل افراد با هزینههای معمولیتر هم میتوانند از دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک در خانه و فضای خود بهره ببرند. که این مساله به دکوراسیون، مبلمان و اکسسوری و لوازم جانبی نیز مربوط می شود. حتی اگر به صورت جزئی نمی توانید و یا نمی دانید چه می خواهید، اما مطمئنا به صورت کلی آنچه که از دکوراسیون داخلی مد نظر شما است در ذهن خود دارید.

برای اینکه اپن آشپزخانه زیباتر به نظر برسد می تواند لامپ های هالوژنی داخل سقف بالای آن نصب کنید. از قرار دادن آنها بالای سرتان اکیدا اجتناب کنید حتی اگر ظاهر دکور را جذابتر کند. عنصر اصلی در سبک کلاسیک، استفاده از نقطه کانونی در مرکز اتاق است که اطراف آن با تعادل بصری شکل می گیرد، به عنوان مثال یک شومینه با یک آینه تزیین شده در بالای آن به همراه میز و صندلی منطبق بر فضا در دو طرف شومینه که به ایجاد نقطه کانونی و مرکزی و تقارن فضا کمک می کنند. اکنون برای اجرا دکوراسیون داخلی خانه خود باید به فکر تعیین نقطه کانونی باشید. در طراحی دکوراسیون لابی باید به نکاتی همچون استفاده از جاکفشی یا جالباسی دقت کرد تا میهمانان مشکلی برای قرار دادن آنها نداشته باشند. کاغذ دیواری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد: پارچه ای یا ابریشمی.

فیوژن ۳۶۰ در تمام مراحل طراحی از اسکچ های اولیه گرفته تا یک مدل سه بعدی کامل شما را همراهی می کند. همچنین این مدل کابینت ها به گونه ایی طراحی می شوند که بیشترین استفاده از فضای آشپزخانه شده باشد. برای مثال انتخاب رنگ طلایی برای پایههای صندلی، آویز لوستر، شیرآلات و دکوریجات به اندازه کافی فضای آشپزخانه را طلایی و درخشان خواهد کرد. رنگ سبز را چه در قالب رنگی برای دیوارها و لوازم خانه و چه با استفاده از گل و گیاه به فضای خانه خود راه دهید تا از حس آرامش و طراوت حاصل از آن شگفتزده شوید. استفاده از طراحی داخلی ساده کمک میکند تا طراوت و تازگی منزل و وسایل چیده شده در آن، همیشه حفظ شود. فرقی نمیکند که شما میخواهید یک ساختمان بازسازی کنید، دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهید یا یک میز تلویزیون برای گوشه نشیمن تهیه کنید؛ چیدانه به شما برای پیدا کردن مناسبترین معماران و شرکتهای طراحی و دکوراسیون داخلی و همینطور فروشندگان وسایلی که دنبالشان میگردید کمک میکند.

قطعا تناسب رنگی در میان اجزای دکوراسیون داخلی باعث چشم نوازی و زیبایی بصری میشود که در نگاه اول ذهن مخاطب را به خود جلب میکند. از علل دیگر آن افزایش روز به روز قیمت متریال ها میباشد که باعث افزایش هزینهها و در نتیجه منصرف شدن بسیاری از عزیزان علی رقم میل باطنی و علاقه آنها به سبک کلاسیک است. مدتی است که در طراحی داخلی لوکس، استفاده از سبک مبلمان کلاسیک انگلیسی دوباره رواج یافته و علاقه مندان زیادی نیز به خود جلب کرده است. برای مثال تصویر قهرمانان کارتونی محبوبش را بر دیوارها نقاشی کنید و یا پوستری از تیم فوتبال مورد علاقه اش را بر دیوار بزنید.

لعاب کاشی نیز دو دسته دارد بعضی کاشیها لعاب دارند و بعضی بدون لعاب هستند و انواع لعابدار آن نیز دو دسته دارد لعاب خشک که شامل انگوب، زیر لعابی، موتل و رو لعابی می باشد و لعاب تر شامل گریتها، پودر و گرانول است به طور کلی سرامیک کف نسبت به سرامیک دیوار باید از تراکم بیشتری برخوردار باشد چرا که از دوام بیشتری را باید تحمل کند. از جمله مزایای سنگ کوارتز می توان به ظاهر صاف، براق، شرایط تمیز کردن راحت بدون مواد شوینده، مقاومت زیاد و نگهداری آسان اشاره کرد. از ویژگیهای کلیدی این سبک می توان به رنگهای روشن در کنار رنگ های خنثی و سرد، همراه با رنگ های آبی و سبز اشاره کرد.

لذت خرید آینه کنسول چوبی مدرن را با فروشگاه آینه هنر تجربه کنید. از ویژگیهای جالب فروشگاه اینترنتی آینه هنر این است که با انتخاب محصول میتوانید تصویر آن را به صورت بزرگنمایی شده مشاهده کنید. میباشد. همچنین از آنجایی که تقارن در این سبک دارای اهمیت زیادی میباشد مهندسین در شرکت دکوراسیون و معماری هیرادانا تمامی عناصر را با نظم و ترتیب خاصی در بهترین جای خود به صورت قرینه قرار میدهند تا بتوانند تعادل را در فضا ایجاد نمایند. برای روشنایی این فضاها نیز اصولاً از لوسترهایی به رنگ طلایی و نقرهای و یا شیشهای استفاده میکنند که باعث درخشش خاصی در فضا شده و فضا را لوکستر و شیکتر نشان میدهند. چوب نیز به دلیل بافت جذابی که دارد میتواند در ساخت اکثر عناصر مورد استفاده قرار بگیرد و دارای جزئیات زیادی بشود. باید در فضایی متناسب با ابعاد مبل قرار بگیرد. باید کاملا صاف و نرم باشد.

توسط دکور

دکوراسیون