دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور | azindekor

میز و صندلی ناهارخوری هم مانند مبل ال از ترکیب دو رنگ طوسی و آبی تشکیل شده است. حتی دیوار کناری میز ناهارخوری هم به رنگ طوسی رنگ‌آمیزی شده و هارمونی جذابی را با المان‌های دیگر ایجاد کرده است. کمد دیواری لولایی هم از قدیم وجود داشت بنابراین با آن آشنا هستید اما امروزه نمونه های مدرن آن در بازار عرضه شده است که می توانید از این مدل هم برای زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب خود استفاده کنید.

۱۲. لوسترهای طبیعی

از نیمه ی قرن 20 تا امروز به مجله خبری آذین دکور سادگی طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و بسیار محبوب شد. نورپردازی شامل نصب تعدادی آینه، استفاده از پنجره‌های بزرگ، لوستر‌ها و یا آباژور‌ها می‌باشد. را چوب پنبه کنید و یا برای دیوارهای بین کابینت‌ها سرامیک‌های رنگی برگزینید. اگر از لوازم الکترونیکی به عنوان دکوراتیو استفاده می‌کنید، سعی کنید تا حدی آن را بپوشانید (برای مثال سیم‌های تلویزیون و لوازم صوتی را پنهان کنید) تا فضا دوستانه‌تر به نظر برسد. به یاد داشته باشید که هر مدلی را که انتخاب می‌کنید، اولویت با کیفیت فرش مدرن باشد.

انتخاب درست فرش در منزل

در این سبک، فرم ها و سطوح به صورت کاربردی طراحی می شوند و به طور معمول، ظاهر شسته رفته ای دارند. شاید شما هم سبک مدرن را برای دکوراسیون منزل خود ترجیح می دهید و می خواهید درباره خصوصیات این سبک و نحوه اجرای آن در طراحی داخلی اطلاعات کسب کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. امروزه در بسیاری از فضاهای مدرن از اشکال هندسی استفاده می‌شود زیرا استفاده از این الگوها باعث می‌شود فضای داخلی خانه شما کاملا منظم و مرتب به نظر برسد.

http://belaltour.irقطعا در ویلای کلاسیکدیده اید که برای کفپوش عمدتا از سرامیک و سنگ استفاده می کنند اما در سبک مدرن می توان از موزاییک و مدل های ساده استفاده کرد. با این حال در هر دو سبک مدرن و کلاسیک از کفپوش های چوبی، سرامیک و مرمر استفاده می کنند و تفاوت آنها در نوع شکل و رنگ است. در ویلای مدرنقطعا دیده اید که سقف ها ساده هستند و عمدتا در یک یا دو سطح ساخته شده اند. دلیل این نوع طراحی سقف در سبک مدرن این است که امکان طراحی و ساخت اسکای لایت و پخش کردن منظم اسپات لایت ها یا چراغ های با تابش نقطه ای به گونه ای که قابل مشاهده باشند وجود داشته باشد. اما در سبک کلاسیک سقف ها می توانند الگو یا تقسیم بندی هندسی خاصی داشته باشند و تزیینات طلایی برای آنها انتخاب شده باشد. در ویلاهای کلاسیک عموما از لوستر به جای چراغ استفاده می کنند.

  • همچنین در طراحی پذیرایی مدرن خود می‌توانید از ترکیب چندین رنگ یا انواع متریال‌ها هم بهره ببرید.
  • برای دکور و تزئین میتوانید روی دیوار ها نقاشی کنید یا تابلو و مجسمه های طرح مدرن قرار دهید.
  • یکی از این سبک‌های پرطرفدار در طراحی داخلی دکوراسیون، سبک مدرن است.
  • با به کار بردن پنجره های بزرگ می توان نور طبیعی را به فضای داخلی خانه دعوت کرد.

در پذیرایی به سبک مدرن میتوان از مبل و کاناپه های مدرن با یک میز در جلوی آنها استفاده کرد. برای مدرن تر نشان دادن فضا میتوانید چند شمع به رنگ سفید در دکوراسیون استفاده کنید. اگر دنبال جلب توجه هستین یا می‌خواین دکوراسیون شاخصی داشته باشید، سبک مدرن به شما پیشنهاد نمیشه؛ چون حتی اگر فرم متفاوتی استفاده بشه و ابعاد تغییر کنه، بازهم سبک مدرن به چشم خیلی‌ها آشنا میاد. پس اینکه بتونید فضایی مدرن طراحی کنید که متمایز باشه کار سختی به نظر می‌رسه. حتی خرید مبلمان‌های خاص و هزینه‌های گزاف هم ممکنه نگاه دومی از جانب بیننده رو براتون به دنبال داشته باشه، نه بیشتر.

ویژگی‌های دکوراسیون مدرن پذیرایی

توسط دکور

دکوراسیون