دکوراسیون خانه ایرانی 12 ایده ساده، زیبا و ارزان در طراحی منزل ایرانی | azindekor

حتی استفاده از کتابمجله خبری آذین دکور و قرار گرفتن کتاب‌های مختلف داخل طبقه‌های آن، می‌تواند فضایی فرهنگی و شیک در دکوراسیون خانه ایجاد کند. علاوه بر کتاب، می‌توان داخل قفسه‌های آن، جام‌های افتخار، تابلوها و وسایل یادگاری قرار داد یا با طرح و چیدمانی خلاقانه طبقه‌ها روح تازه‌ای به فضای منزل بخشید. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا باعث پوشش نواقص یک خانه شويد. یکی از دغدغه های اکثر افراد در مکان های کوچک مانند خانه های مسکونی و تجاری، مغازه های و پاساژ ها و… معماری داخلی و دکوراسیون است. دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی رنگ، وسایل و … طبق طرحی که توسط متخصصین طراحی شده است، چیدمان می گردد. ممکن است روزی، شما تصمیم به تعویض دکوراسیون خانه تان را بگیرید.

گاها می توانید با اعمال فاکتورهای مناسب و تزئین اصولی تغییراتی چشمگیری را در منزل ایجاد کنید که این تغییر با هزینه ی کمی هم صورت می گیرد اما جلوه ای تازه به منزل می بخشد به همین خاطر نباید از طراحی دکوراسیون منزل غافل شد. از آنجایی که این طراحی باعث جذابیت دکوراسیون می شود، تنها شامل منازل نیست و طراحی چیدمان دفاتر، اداره ها، فروشگاه ها و… را هم در بر می گیرد. طراحی دکوراسیون فقط به سلیقه ی افراد بستگی ندارد و اصول و نکات مهم دیگری را نیز در بر می گیرد‌. در صورت استفاده از این نکات و در کنار سلیقه ی افراد می توان بهترین و زیباترین طراحی دکوراسیون را داشت. این نوع طراحی داخلی خانه ها از سبک سلطنتی، کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن پیروی می کنند. که انتخاب نوع سبک به سلیقه شما و اعضای خانواده بستگی دارند.

http://belaltour.ir

قیمت گران این مبلمان‌ها و همین طور پایه‌های خراطی شده آنها از دیگر ویژگی‌های سبک مبلمان انگلیسی است. محیطی که در آن همه وسایل در یک سطح چیده شده باشند خسته کننده است. فضاهای معماری نقاط قابل توجه مانند شومینه یا پنجره‌ای با نمای شگفت انگیز دارند. می‌توان برای جلب توجه و ایجاد نقطه توجه در اطراف وسیله کانونی داخلی، مبلمان چید. اگر محیط این نقطه کانونی را نداشت، از طریق چیدمان مبلمان یا با استفاده از یک وسیله غیر معمول یا بزرگ آن را را به وجود بیاورید.

طراحی و دیزاین‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل

اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با بکارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا اسفاده کرد. این بدان معنا است اجازه دهیم تا نورهای نقطه‌ ای، از میان تاریکی به چشم آیند و در عین حال چشم را نزنند. اگر از آن‌ها با رعایت تناسب استفاده شود، ارمغان آن به روح و سبک کلی خانه صمیمیتی چند برابر به خواهد بود.

سبک ایرانی اسلامی یک سبک دکوراسیون داخلی ایرانی سنتی

بنابراین در نظر گرفتن سالن بزرگ و مبلمان بیشتر برای مورد اول و اختصاص دادن یکی از اتاق‌ها به دفتر کار برای دومی امری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. برای مثال کسی که همیشه خانه‌اش میزبان مهمانی‌ها و جشن‌هاست باید خانه‌اش باکسی که در خانه کار می‌کند و نیاز به آرامش بیشتری دارد متفاوت باشد. تصمیم‌گیری این بخش عامل تعیین‌کننده‌ای برای قدم‌های بعدی شماست و هیچ جواب درست یا غلطی وجود ندارد.

  • میشه گفت يك خونه طراحی شده با این سبك، نسخهی بازسازی شده ای از يك ساختمون صنعتيه!
  • با وجود تنوع بسیار زیاد در مبلمان انتخاب مبل مناسب کار دشو..
  • این سبک چون سبکی تلفیقی است در اکثر منازل و اماکن ممکن است به چشم بخورد.

توسط دکور

دکوراسیون