دکوراسیون اتاق خواب های خلوت | azindekor

بعد از اینکه تکلیف دیوارها مشخص شد، می توان به سراغ وسایل اتاق رفت. این وسایل بخش مهمی از اتاق خواب را تشکیل می دهند که مشخص کننده سبک انتخابی شماست. یک تخت راحت انتخاب کنید تا با استراحت روی آن، تمام خستگی روز را از خود دور کنید. صندلی ای برای لحظات آرام خود که در آن ساعتی از روز را به مطالعه و ریلکس کردن بگذرانید. پرده های اتاق خواب و فرش می تواند به اتاق خواب روح و رنگ بدهد؛ پس در انتخاب رنگ آن جسور باشید. در کنار این وسایل می توانید از قاب عکس ها، مجسمه های کوچک یا کتابخانه ای کوچک برای کتاب های مورد علاقتان استفاده کنید.

۱۱. استفاده از رنگ‌های جیغ و متضاد

یکی از مواردی که می تواند محدویت های تزیین اتاق خواب شما را کمی بر طرف نماید و در کنار آن فضای دکوری زیبایی به اتاق خواب شما بدهد، قطعا شلف های دکوری هستند. به شما توصیه می کنیم مقاله ما را در رابطه با بکارگیری و راهنمای خرید شلف دکوری مطالعه کنید. شلف های دکوری در اتاق خواب بهترین محل برای کتاب های مورد علاقه و عکس عزیزانتان است. تزیین دکوراسیون اتاق خواب نمایانگر سبک دکوراسیون ما در خانه است. در اتاق خواب مدرن اغلب الگوهای هندسی به رنگ های خاکستری، سیاه و سفید مورد استفاده قرار می گیرد. در اتاق خواب های مدرن از محصولات چندمنظوره استفاده می شود تا افراد ظاهر مورد نظر خود را در اتاق خواب ایجاد کنند.

هنگام تغییر دکوراسیون اتاق خواب به این نکات توجه کنید

طی سال‌های اخیر، سبک مینیمال محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است و علت آن هم استفاده از رنگ‌بندی محدود و آرامش‌بخش، مبلمان و تخت‌های بدون تاج ساده است. اگر ظاهر خانه شما مدرن و امروزی است نگران نباشید، زیرا می‌توان با رعایت اصول و نکات دکوراسیون، به سادگی این سبک را با خانه‌های امروزی هماهنگ کرد. درون کمد به بخش ها و اجزای کوچک مطابق نیازمندی های اهالی خانه پارتیشن بندی شود. مثلا اگر لباس های زمستانی متعددی دارید و یا کیف و کفش های زیادی هست که بایستی در این کمد جای بگیرد، طبقاتی متناسب با ابعاد آن ها در نظر بگیرید.

  • انجام این کار به ایجاد انسجام در فضای اتاق کمک می کند و از ایجاد هرج و مرج نیز جلوگیری به عمل می آورد.
  • ارتفاع نصب دیوارکوب‌ها برای نورپردازی اتاق هم به مساحت و ارتفاع دیوارها بستگی دارد ولی معمولا کمی بالاتر از تابلوها است.
  • اگر اتاق خواب شما کوچک است، ساخت کمد دیواری بهترین گزینه برای جا دادن وسایل و لباس‌هاست.
  • یادمان باشد که در اتاق خواب نباید همه اتاق از فرش پوشیده شود و حتما بخشی کناره‌های آن خالی باشد.
  • در واقع این تاثیر را مدیون دوران صنعتی شدن است که در آن استفاده از عناصری همچون آلومینیوم، شیشه و استنلس استیل در دیزاین رونق زیادی گرفت.

متخصصان مجله خبری آذین دکور دکوراسیون معمولا توصیه می‌کنند که برای اتاق خواب از رنگ‌های سرد استفاده نکنید. البته این توصیه به این معنا نیست که دیوارهای اتاق خود را سفید یا آبی روشن نکنید. بلکه به این معنا است که اگر دیوارها را با رنگ سرد رنگ‌آمیزی کردید یا بخش زیادی از وسایل شما رنگ‌های سرد دارند، حتما به شکل‌های مختلف رنگ گرم را وارد دکور اتاق خواب کنید. رنگ های آبی و صورتی روشن با توجه به جنسیت کودکان برای طراحی اتاق خواب کودک و نوزاد مناسب می باشد. استفاده از فرش های لطیف که ایجاد حساسیت ننماید در اتاق خواب کودک و نوزاد به دلیل حساسیت پوستی کودکان و نوزادان از مهم ترین نکات در این خصوص می باشد.

طراحی فروشگاه لباس ⚜️ اصول، نکات و ایده‌های طلایی

استفاده از یک فرش در اندازه مناسب می تواند حس امنیت اتاق خواب شما را بیشتر کند. همچنین در زمستان که کف اتاقها سرد و خشک می شود وجود یک فرش گرمای بیشتری به اتاق می‌بخشد. برای داشتن یک دکوراسیون خیره کننده فرشها را متناسب با پالت رنگی اتاق انتخاب کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون