آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس آموزشگاه دارکوب » آموزشگاه دارکوب | jetagahi

زمانی که فکر کردید کار خود را به اتمام رسانده‌اید نوبت آن است که آن را منتشر کنید تا همه آن را ببینند. اما این پایان کار نیست؛ زیرا همواره کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. علاوه بر این، کاربران نیز روی انتخاب وبسایت ها حساسیت زیاد دارند.

پلتفرم های مختلفی برای ایجاد سایت وجود دارد، مثل، جوملا، دروپال و وردپرس. برای آنکه سایت شما همواره در دسترس بازدیدکنندگان باشد، باید یک هاست یا فضای میزبانی هم برای آن تهیه کنید. اگر در مورد آموزش‌های رایگان سوالی داشتید، در صفحه همان ویدئو کامنت بگذارید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. روی ویدئو کلیک راست کنید کنید و گزینه save video as رو انتخاب کنید.

دریافت آموزش حرفه ای ساخت قالب با وردپرس

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس آموزشگاه دارکوب » آموزشگاه دارکوب | jetagahi

ابتدا از توضیحات خلاصه اما جامع، قابل فهم و گام به گام شما در مقاله «آموزش قدم به قدم نحوه راه اندازی سایت» بسیار ممنونم که مطالعه و فهم را برای عموم مردم آسان کرده اید. اگر قصددارید یک سایت دانلودی تهیه کنید به یک هاست میزبان، یک هاست دانلود و یک دامنه نیاز دارید که باز بر اساس پلن هایی که انتخاب میکنید و نوع دامنه هزینه ها متغیر هست. اول باید نیازهایی که دارید رو مشخص کنید و بعد بر اساس همین امکانات مد نظرتون هزینه‌ای که لازمه رو محاسبه کنید.

۴. انتخاب پلتفرم ساخت سایت

از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما کمک به شما برای ساخت یک کسب‌و‌کار اینترنتی خرید سایت آماده دیوار موفق است. اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند. چگونه سایت بسازیم؟ آیا بدون نیاز به برنامه نویسی می‌توان سایت ساخت؟ بله. در این دوره آموزشی رایگان همراه شما هستیم تا سایت خود را از ۰ تا ۱۰۰ طراحی کنید.

  • مجددا از این همه مطالب آموزشی که با دقت خاصی تهیه کردین تشکر میکنم .
  • با این حال اگر درگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید، در نهایت با کلیک بر روی ذخیره تغییرات، آن ها را ثبت کنید‌.
  • بعد از اون نه تنها فضا بلکه میزان رم و پردازنده مورد نیاز سایتتون رو هم باید تشخیص بدید.
  • مطالعه‌ی مقاله‌ی راه های راه اندازی سایتبه ما کمک خواهد کرد که وب سایتی بهینه و کاربردی بسازیم .
  • شما از چه افزونه ای برای راه اندازی درگاه پرداخت خود استفاده کرده اید؟ به طور معمول امکان تنظیم واحد پولی در تنظیمات افزونه شما فراهم می باشد.
سپس در قسمت جستجو ویدیو، فیلم مورد نظرتان را پیدا کرده و روی گزینه ” انتخاب ” کلیک کنید. اولین قدم در ساخت سایت در گوگل ورود به سایت sites.google.com است. در صورتی که حساب جیمیل دارید، صفحه ای مانند عکس زیر به شما نشان داده خواهد شد. در صورتی که دوست داشته باشید چنین چیزی رو داخل سایتتون بکار ببرید باید زبان برنامه نویسی javascript رو یاد بگیرید.

توسط دکور

دکوراسیون