چیدانه دکوراسیون کلاسیک پذیرایی، 15 عکس از بهترین خانه‌های ایرانی! | azindekor

۹- تابلوهای نقاشی با موضوعات کلاسیک هم می‌توانند به عنوان تزئینات بیشتر دیوارها مورد استفاده قرار بگیرند. ۵- رنگ طلایی و یا نقره‌ای را در این دیزاین همواره به یاد داشته باشید. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت معماری سورنا می باشد. مبلمان خود را با دقت انتخاب کنید و از آن به مدت طولانی لذت ببرید. مبلمان باید با ظرافت و دقت انتخاب شود، رعایت دقت در انتخاب مبلمان یک امر ضروری است. رایج ترین متریالی که برای تزیین سقف استفاده میشود گچ است.

  • طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک به دلیل استفاده از رنگ و متریال های طبیعی و همچنین طرح های برگرفته از طبیعت هرگز قدیمی نشده و در تمام دوران ها در کنار سبک های دیگر مورد تایید هستند.
  • دکوراسیون کلاسیک، با مبلمان های منبت‌کاری شده و پرکار شناخته می‌شود.
  • به طور مثال مبلمان کلاسیک با پارچه های براق از گذشته تا امروز استفاده می کنند.
  • با استفاده از مواد مناسب می توانید در این سبک درخشندگی ایجاد کنید.
  • سبک کلاسیک دکوراسیون به جهت قدمت زیادش به عنوان سبک مادر شناخته می شود، که در کشور‌های مختلف هویت‌ها و حتی اسامی متفاوتی پذیرفته است.
  • تقریبا همه منازلی که دکوراسیون آن ها به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است، دارای قفسه ها و کمدهایی از جنس چوب هستند که به طور معمول، کتاب های زیادی را در خود جای داده اند.

بستگی به حجم دکوراسیون کلاسیک منزل شما و مواد و متریال انتخابی از جمله پتینه کاری دارد. این سبک به مرور زمان در سبک های طراحی دکوراسیون داخلی در ایران شکل گرفت و امروزه نمونه های بسیار زیبایی در این سبک در کشور ما اجرا میشود. برای پارچه ها در این سبک پیشنهاد می‌شود از متریال های طبیعی مانند ابریشم، نخ و … یکی دیگر از طراحی ها برای سقف در نمای کلاسیک، پتینه کاری است.

تاثیر و نقش ستون ها در دکوراسیون داخلی کلاسیک

مجله خبری آذین دکور داخلی یکی از پراهمیت‌ترین رشته‌ها در ساختمان‌سازی است که علم طر… این سبک دارای تزئینات زیبا و فراوان می باشد شما میتوانید از مسجمه، تابلوهای دکوری و تابلو فرش ها و دکوریجات آنتیک و عتیقه استفاده کنید. در این سبک برای روتختی و مبلمان از پارچه های نقش برجسته طرح دار نچندان شلوغ استفاده میشود. استفاده از پرده های بلند و والن دار نیز یکی از مشخصه های اتاق خواب کلاسیک می باشد. در کنار تخت استفاده از میزهای چوبی دارای حکاکی های زیبا و روی آنها از آباژورهایی با پایه های چوبی یا سرامیکی میتوان استفاده کرد.

تفاوت دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک

کاغذ دیواری های مورد استفاده در این سبک باید طرح کلاسیک داشته باشند. انواع پارچه ای و خصوصا کاغذ دیواری ها یا دیوارکوب های ابریشمی می توانند گزینه بهتری باشند. سبک کلاسیک را می توان همان سبک سنتی غرب در دکوراسیون دانست که این روزها کمی با خصوصیات معماری معاصر هم سو شده است. عناصری که در سبک کلاسیک به کار می روند، تعاریف مشخص و مربوط به خود را دارند. بی نظمی و آشفتگی در این سبک جایی ندارد و وقار در همه خصوصیات آن مشهود است. مسلما به کار بردن هر سبکی در دکوراسیون داخلی به دانش و تجربه کافی نیاز دارد.

تقارن وسواس گونه در چیدمان اجزای دکوراسیون کلاسیک

در سبک دکوراسیون نئوکلاسیک، در زمینه اصلی از رنگ‌های روشن و طبیعی در تونالیته های سفید، کرم، بژ و خاکستری استفاده می‌کنیم. لوسترهای پرنقش و غالباً طلایی‌رنگ با ارتفاع زیاد و شاخه‌های متعدد از ویژگی‌های نورپردازی در این سبک دیزاین منزل است. به عبارتی، لوستر در نقش تزیینات و دکوراتیو سقفی به کار می رود و بایستی جلوه ای باشکوه و پر طمطراق (همانند سایر اجزای دیزاین کلاسیک) داشته باشد. و توجه داشته باشید که رنگ فرش‌ها باید هماهنگ با رنگ پارچه‌های مبلمان و رنگ پرده‌ها انتخاب شود. پس در انتخاب هر یک از این موارد به آیتم‌های دیگر هم باید گوشه چشمی داشت.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون