میز قهوه گامبیت به مجموعه می پیوندد

میز قهوه گامبیت به مجموعه می پیوندد

آنها اینجا هستند! با جدیدترین ساخت مبلمان من، میزهای قهوه گامبیت ما آشنا شوید.

ممکن است بدانید که عشق من به سنگ طبیعی عمیق است، و من راهی پیدا می کنم تا آن را به شکلی در تقریباً هر پروژه بگنجانم. هنگام طراحی میز قهوه گامبیت خود، می دانستم که می خواهم یک میز یکپارچه کاملاً سنگی را به مجموعه آتلیه sss اضافه کنم. با این حال، من همچنین می‌خواستم که یک قطعه بیانیه باشد و بیش از یک سنگ را در خود جای دهد. با ادغام دو تخته سنگ مرمر رنگی در کنار هم در یک الگوی شطرنجی بدون درز، ماموریت انجام شد. میزهای گامبیت ما فرم پست مدرن را با مواد کلاسیک ترکیب می‌کند و در نتیجه یک قطعه بیانیه غیرمنتظره ایجاد می‌کند که می‌تواند اتاقی با سبک‌های مختلف را لنگر بیاندازد.

شما ممکن است او را از زمانی که اولین نمونه اولیه را در اتاق خانوادگی خانه نمایشگاهی sss خود طراحی کردیم، که دارای صندلی آلبا و یک مبل روکش شده با پارچه ببری من بود، بشناسید.

خوشحالم که بگویم در حال حاضر در سایت ما در سه اندازه و در هر یک از چهار گزینه سنگ ما موجود است: روسا، کرم، ویولا، و ورد، و سفارشی سازی سنگ ها نیز موجود است.

موجود در سه اندازه: 36 x 36 اینچ، 48 اینچ x 36 اینچ، و 48 اینچ x 48 اینچ، قیمت ها از 9000 دلار شروع می شود. در عکس ها نشان داده شده است: بالا 36 اینچ در 36 اینچ روسا و کرما، و پایین یک سفارش سفارشی 48 اینچ در 48 اینچ است.

ما همچنین دو نسخه جدید خود را ایجاد کردیم صندلی های کمپ برای نمایشگاه: نسخه گردویی با چرم سبز و یک آبنوس دار با صندلی چرم قهوه ای. صندلی های کمپ ما COM هستند، بنابراین کاملاً قابل تنظیم هستند و در سه روکش چوبی ما در دسترس هستند.

منبع: https://sssedit.com/gambit-coffee-table-joins-the-collection/

توسط دکور

دکوراسیون