دکوراسیون کلاسیک اروپایی 10 ویژگی اصلی این چیدمان کوئیک سازه | azindekor

در مجله خبری آذین دکور کلاسیک از رنگ ها الهام گرفته از طبیعت استفاده می شود بنابراین بهتر است از رنگ های آرام، ملایم و گرم استفاده شود تا حس صلح و آرامش بخشی در فضای داخلی ایجاد شود. در این سبک اغلب از تنالیته ی سفید و سایه هایی از رنگ های فیلی،کرم و شیری برای رنگ سقف استفاده می شود. دکوراسیون به سبک کلاسیک در شیراز جایگاه ویژه ای دارد. در این سبک از پانل های دیواری چوبی و کاغذ دیواری های باکیفیت برای تزیین دیوارها استفاده می شود. معمولا پانل های چوبی از چوب گران قیمت ساخته می شوند و قاب های دیوارنیز با دقت و ظرافت انجام می شود.

  • رعایت قانون تقارن در مکان های بزرگ به طرز شگفت‌انگیزی ظرافت و زیبایی را به نمایش می گذارد.
  • در این سبک برای روتختی و مبلمان از پارچه های نقش برجسته طرح دار نچندان شلوغ استفاده میشود.
  • استفاده از نور طبیعی برای محیط، امری ضروری به حساب می آید و می بایست تا جایی که ممکن است از نور طبیعی و گرم خورشید به وسلیه پنجره های بزرگ برای محیط داخلی استفاده کرد.
  • طراحی داخلی کلاسیک بسیار مجلل و خاص خواهد بود برای منزل شما .

دکوراسیون کلاسیک، با مبلمان منبت‌‌کاری شده با طراحی شلوغ شناخته می‌‌شود. تقارن، تزیینات، استفاده از فرم‌های منحنی، رنگ‌های شکیل و پارچه‌های نفیس از جمله خصوصیاتی هستند که یک مبل کلاسیک باید داشته باشد. بیشتر رنگ‌هایی که در سبک کلاسیک به‌کار می‌روند، از طبیعت الهام گرفته می‌شوند. در این سبک استفاده از رنگ‌های خنثی و باوقار مانند بژ، شیری و خاکستری ملایم، به‌عنوان رنگ اصلی برای دیوارها رایج است.

دیوارکوب های شاخص و گچبری های برجسته

در فضاهای مسکونی، اداری، تجاری یا سازمانی سبک کلاسیک قابل اجرا می باشد. مبلمان سلطنتی ابعاد بزرگتری دارد و میزان چوب منبتکاری شده نیز بسیار بیشتر است. این نوع مبلمان با الگو های کلاسیک مطابقت بیشتری دارد، در نتیجه جلوه باشکوه تری را به نمایش می گذارند. مبلمان کلاسیک به شکل متقارن در چیدمان داخلی جای می گیرند. مبلمان سه نفره نیز به شکل مجزا در میان این تقارن قرار می گیرد و یک مرکز کانونی باشکوه را به وجود می آورد.

دلایل محبوبیت سبک کلاسیک

دورهم جمع شدن ها، تماشای تلویزیون، دورکاری و مطالعه کردن از جمله ی کارهایی اند که بسیاری از ما برای انجام آنها پذیرایی را انتخاب می کنیم. مود برد یک تکنیک بسیار کاربردی در طراحی داخلی است که طراحان و دکوراتیو… سلطنتی و تجمل گرایی (دوران روم و یونان باستان) نیز از ویژگی های بارز سبک کلاسیک است. روی درب های کابینت ها معمولا تزئینات و کنده کاری های زیبایی دیده میشود. اولین مکان در هر خانه که توجه مهمانان به دکوراسیون و وسایل آن جلب میشود پذیرایی است. گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا از ابزارهای مهم خلق این سبک از دکوراسیون هستند.

به کار بردن پارچه های دارای الگوی ریزنقش زردوزی شده یا کاغذ دیواری های ابریشمی با پترن های ظریف متالیک می تواند برای نزدیک شدن سبک دکوراسیون منزل شما به خصوصیات سبک کلاسیک مفید باشد. طراحان داخلی به تازگی با افزودن روش ها و المان های مدرن به دکوراسیون داخلی کلاسیک، سبک جدیدی را ارائه کرده اند. این سبک طراحی داخلی کلاسیک مدرن نامیده می شود که تجربه احساس آرامش در حین زندگی مجلل مهمترین ویژگی آن محسوب می شود. البته فراموش نکنید که اتاق خواب نباید فضایی بیش از اندازه شلوغ داشته باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون