دکوراسیون مدرن اثاث‌ چین فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون | azindekor

در مورد فضاهای بزرگ قطعا برای اجرای طراحی مدرن مشکلی وجود ندارد. همچنین استفاده از رنگ روشن، نور طبیعی بسیار، مبلمان و اکسسوری کم اما کاربردی و فضاهایی برای ذخیره سازی وسایل بدون دیده شدن آنها، این سبک از دکوراسیون را برای فضاهای کوچک با متراژ کم ایده آل کرده است. یکی از اجزای مهم در طراحی ویلا، ارتباط مستقیم و نزدیک این محیط مسکونی با طبیعت است. بر این اساس، اصول طراحی یک ویلای مدرن با قوانین دکوراسیون یک خانه معمولی متفاوت است. از این رو دکوراسیون ویلا به سبک مدرن و مجلل دنیای پیچیده ای دارد. توجه به اصول طراحی ویلا برای داشتن محیطی زیبا و آرامش بخش بسیار حیاتی است.

پالت خنثی:

مجله خبری آذین دکور‌های مدرن به سبک‌های آزاد، هندسی و انتزاعی متمایل هستند و از خطوط تمیز استفاده می کنند. اگرچه ممکن است طراحی غیرعادی و رنگ های تند داشته باشند، اما به راحتی با طراحی مدرن هماهنگ میشوند. مفهوم هنر مدرن انتزاعی مانند آویز دیواری یا گلدان روی میز می تواند ظاهر نهایی طراحی داخلی مدرن اتاق غذاخوری را تکمیل کند. همچنین می توانید لوازم جانبی کوچک و قطعات برجسته شیک را انتخاب کنید که تمایلی به شلوغی فضا ندارند و به فضا پیچیدگی می بخشند. نور طبیعی و هوای تازه اجزای ضروری طراحی دکوراسیون مدرن هستند زیرا فضا را روشن و مطبوع نشان می دهند. نور طبیعی کافی و استفاده از پنجره های شیشه ای بزرگ، درهای فرانسوی، درهای شیشه ای کشویی و دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف از ویژگی های فضاهای مدرن است.

سبک دکوراسیون مدرن

بنابراین به وجود و ایجاد پنجره های بسیار تاکید می شود، اما آنها معمولا بدون تزئین هستند. به طور کلی داشتن یک الگوی مشخص که از ایده‌ای خاص پیروی میکند در دکوراسیون خانه یا محل کار بهتر از بی نظمی در دیزاین و چیدمان دکوراسیون است. پایه و اساس فضای مدرن، طراحی پلان باز است، یعنی این که تا حد امکان نباید از دیوار برای جدا کردن استفاده کنید. البته این موضوع برای حمام های بزرگ که علاوه بر فضای دوش، وان، توالت یا روشویی نیز دارند، کاربرد دارد. که اگر چنین فضایی دارید، پیشنهاد می کنم که با دیواربخش ها را جدا نکنید و به جای آن از شیشه استفاده کنید.

دکوراسیون مدرن اتاق خواب

آینه در کنار زیبایی که به خانه اضافه می‌کند، باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن آن می‌شود. میز نهارخوری که در مقابل این آینه قرار گرفته، مدل مدرنی داشته و یک طرف آن همانند یک نیمکت طراحی شده است. اولین موردی که در این خانه مدرن ایرانی جلب توجه می‌کند، فرش ایرانی اصیل است.

  • اما دقت داشته باشید این ویژگی بیشتر در خصوص سبک نئوکلاسیک در معماری داخلی (سبک مدرن – کلاسیک) صدق می کند.
  • مهمترین ویژگی این سبک کاربردی بودن است و فرم همیشه تابع کارایی می باشد.
  • از المان‌های تزئینی در این خانه هم می‌توان به گلدان‌های فوق‌العاده زیبا و صنایع دستی چوبی اشاره کرد.
  • اگر بخواهیم نتیجه‌گیری کنیم استفاده از دو رنگ خنثی در سبک دکوراسیون مدرن به همراه یک رنگ گرم ایده‌ای خلاقانه و جذاب به نظر می‌رسد.
  • مبلمانی که در سبک مدرن به کار می روند، خطوط صاف و مستقیمی دارند.
در دکوراسیون مدرن برخلاف سبک کلاسیک که اکثر مبلمان به صورت از پیش آماده شده و ست خریداری می شوند، می توان مبل های مختلف را در کنار هم به کار برد. استفاده از تخت های فلت و بدون تاج که معمولا کوتاه هستند، میز توالت و میزهای پاتختی را بدون تزیینات انتخاب کنید. اگر در اتاق فرش پهن می کنید، بهتر است یک مدل بدون نقش یا با طرح هندسی و ساده انتخاب کنید. روتختی های نخی و ساده و تابلوهای مدرن نیز می توانند ظاهری مدرن به اتاق شما ببخشند. اتاق خواب های مدرن، ساده و عاری از تزیینات هستند و چون در طراحی آن ها از رنگ های خنثی استفاده می شود، معمولا فضای آرامش بخشی دارند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون