دکوراسیون داخلی مدرن و ویژگی های سبک دکوراسیون مدرن هنر عمران | azindekor

یک ایده‌ی دکوراسیون مدرن که احتمالا در محبوبیت طراحی و الگوهای هندسیِ دهه‌های گذشته ریشه دارد، استفاده از مواد طبیعی به‌شکل ساختاریافته است. برای مثال، می‌توان شکل و رنگ‌آمیزی چوب را مثل اولش حفظ کرد، و در عین حال آن را به‌شکل میزهای هندسی با طراحی یین و یانگ درآورد، مثل تصویر بالا. خاکستری همچنان رنگ خنثیِ محبوبی برای دکوراتورهای معاصر است، اما طیف رنگ قهوه‌ای همچنان در دکوراسیون مدرن پرطرفدار است. طبیعت آرامش‌بخش، صبور و باثبات رنگ قهوه‌ای، دوباره آن را به رنگ خنثی فوق‌العاده‌ای برای استفاده در خانه، به‌ویژه دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است. با این حال بهتر است طیف‌های قهوه‌ای و خاکستری را با هم مخلوط کنید تا فضای شیکی داشته باشید. استفاده از گیاه کمی جلوه متفاوت به خطوط صاف و فضاهای خالی اضافه می‌کند.

http://belaltour.ir

توجه داشته باشید دکوراسیون هر بخش از منزل متفاوت است همچنین نکاتی که باید در طراحی دکوراسیون پذیرایی بزرگ رعایت کرد با نکات طراحی پذیرایی کوچک متفاوت است. امروز تعدادی از بهترین نمونه‌های دکوراسیون خانه مدرن را با شما به اشتراک گذاشته ایم. یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی مدرن، شکل یا همان فرم است. به همین دلیل در این سبک بر خلاف طراحی داخلی سبک کلاسیک از خطوط ساده و بی آلایش برای دوری از تزیین و تجمل زیاد، استفاده می‌کنند و هیچ گونه خطوط منحنی و جزئیات غیر ضروری در آن استفاده نمی شود.

  • کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.
  • همچنین می توانید لوازم جانبی کوچک و قطعات برجسته شیک را انتخاب کنید که تمایلی به شلوغی فضا ندارند و به فضا پیچیدگی می بخشند.
  • برای این که دکوراسیون مدرن منزل خود را شاخص جلوه دهید، می توانید از یک المان متفاوت استفاده کنید.
  • اما در سبک کلاسیک باید از وسایل دکوری و بوفه های اختصاصی و جزئیات با الگوهای هندسی استفاده کنید به عنوان مثال حتی روکش بالش ها نیز تزیینات خاصی دارند.
  • 1.میز ناهار خوری النا از مدل های بسیار شیک و زیبا بوده و از طرح های پرفروش و پر طرفدار است.

در مجله خبری آذین دکور‌های مدرن امروزی، طراحی پلان باز به شما اجازه می‌دهد تا در یک زمان به سه یا چهار مکان مختلف خانه احاطه و دید داشته باشید و از هیچ‌کدام دور نباشید. بری مثال هنگام کار در آشپزخانه می‌توانید همزمان، پشت میز ناهارخوری باشید یا تلویزیون اتاق نشیمن را تماشا کنید. برای طراحی دکوراسیون چنین فضایی، بهتر است از رنگ‌های مشخص و هماهنگ و وسایل و دکوری‌های مناسب، ساده و مدرن استفاده کنید تا آشفتگی و به‌هم‌ریختگی ایجاد نشود. مبلمان و وسایل خانه را باید با توجه به کارآیی و هدف از استفاده آن ها انتخاب کنیم و فقط وسایلی که در خانه نیاز داریم را تهیه کنیم. نباید از دکوریجات تجملی و تزئینی استفاده کنیم دکوراسیون داخلی مدرن نباید شلوغ باشد و برای حفظ سادگی و خلوتی به اندازه نیاز از اثاثیه مانند کوسن، فرش و… استفاده کنیم.

مبلمان مدرن خطوطی صاف و ساده داشته و بدون انحنا، پیچیدگی و بدون جزییات ساخته می‌شوند. روکش‌های مبلمان باید به رنگ‌های خنثی چون سفید، سیاه و طوسی بوده و جنس پارچه‌های رو مبلی باید از جنس نخ، پشم، کتان یا کنف و طبیعی باشد. سبک مدرن در دکوراسیون منزل ایرانی، خصوصا خانه و آپارتمان های جدید که نسبت به فضاهای مسکونی گذشته کوچک تر شده اند و علاوه بر اینکه فضای کمتری برای جای دادن لوازم دارند، مبلمان و اثاثیه بیشتری را هم باید در خود جای دهند! در این مطلب سعی کردیم تا دکوراسیون خانه های مدرن تهران را به شما نشان داده و ایده‌هایی را برای دکوراسیون منزلتان به شما ارائه دهیم. همان‌طور که دیدید، تمامی این مدل‌ها تلفیقی از سبک مدرن و ایرانی بودند؛ ولی هر یک با المان‌ها و روش‌های مختلفی به این سبک دکوراسیون کرده بودند. با رعایت برخی نکات خیلی ریز می‌توانید دکوراسیون دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

دکوراسیون مدرن به چه معناست ؟

اگر از دسته افرادی نیستید که به اسم موکت حساسیت دارند، گزینه‌های زیادی پیش‌روی شماست که با هزینه‌ای کمتر کفپوشی زیبا، بادوام و متفاوت در دکوراسیون مدرن خود داشته باشید زیرا تنوع طرح و رنگ موکت‌ها در بازار بسیار زیاد است. می‌توانید از رنگ‌های خنثی و نیز رنگ‌ چوب کمک بگیرید تا به دکوراسیون گرما ببخشید. اگر بخواهیم نتیجه‌گیری کنیم استفاده از دو رنگ خنثی در سبک دکوراسیون مدرن به همراه یک رنگ گرم ایده‌ای خلاقانه و جذاب به نظر می‌رسد.

طراحی دکوراسیون داخلی هتل

توسط دکور

دکوراسیون