دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور | azindekor

سبک مدرن به خلاف سبک گران قیمت و تشریفاتی کلاسیک، جایی برای چوب های کنده کاری شده، چرم و پارچه هایی با نقوش پیچیده و المان های طبیعی گران قیمت ندارد و از متریال ها به ساده ترین شیوه خود استفاده می کند. طراحی داخلی مدرن به شما کمک می کند تا یک خانه شیک با المان های جدید و کاربردی در اختیار داشته باشید با این کار از کمترین فضا بیشترین استفاده را می کنید. اگر خانه ای کوچک و نقلی در اختیار دارید بهتر است برای طراحی دکوراسیون مدرن زیباتر آن از چند نکته پیروی کنید تا زیبایی آن بیشتر به چشم بیاید؛ در ادامه شما را با این نکات آشنا می کنیم. جزیره در دکوراسیون آشپزخانه مدرن با توجه به میزان فضا طراحی و ساخته می شود به همین خاطر محدودیت اجرایی ندارد و مطابق با سلیقه و متراژ فضا صورت می گیرد.

  • حتی در آشپزخانه‌های مدرن حداقل جزئیات استفاده میشه؛ چه در زمینه دستگیره که بیشتر کابینت‌ها بدون دستگیره هستن و چه در انتخاب متریال که اغلب ساده انتخاب میشن.
  • واژه مدرن در واقع به معنای نو و جدید است؛ یعنی هر چیزی که به تازگی مد شده باشد را مدرن می‌گویند.
  • سبک اسکاندیناوی هم از زیرشاخه های دکوراسیون مدرن است و البته تشابه بیشتری به سبک معاصر دارد تا دیزاین مدرن اولیه و مینیمال.
  • در طراحی دکوراسیون مدرن همه چیز باید ساده، خلوت و بدون جزییات و زرق و برق باشد.
  • خود شما نیز در هر بار ورود به منزل با ورودی خانه مواجه می شوید، پس این فضا باید دعوت کننده و دلپذیر باشد.
هریک از آن‌ها مجله خبری آذین دکور نکات و ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند در دکوراسیون خانه‌تان به شما کمک کنند. سرویس بهداشتی های مدرن، دارای خطوط تمیز، سطوح یکدست و صاف و رنگ های خنثی مثل سفید هستند. کاشی و سرامیک در سبک مدرن به شکل ساده و بدون طرح انتخاب می شوند. در صورتی که می توانید از شیشه برای جدا کردن فضا استفاده کنید. قفسه های ساده با صفحات چوبی نصب کنید و در صورتی که از کاغذ دیواری استفاده می کنید، مدل های ساده با رنگ خنثی را انتخاب کنید. چیزی که در دکوراسیون مدرن اهمیت دارد، زیبایی در عین سادگی است.

استفاده از طرح مدرن در آشپزخانه

گاهی در دکوراسیون خانه های مدرن تهران برای این‌که فضا از یک‌رنگی و خنثی بودن درآید، از فرش‌های قرمز رنگ استفاده می‌کنند. البته در این فرش رنگ آبی هم وجود دارد که با مبل‌ها و پرده آبی رنگ به خوبی ست شده و هارمونی جذاب و دوست‌داشتنی خلق کرده است. اکسسوری‌های جانبی که در این دکوراسیون به کار برده شده شامل گیاه‌های سبز رنگ، آباژور، تابلو و جاشمعی است. صاحبان این منزل مناسب‌ترین انتخاب را در لوستر داشته و یک مدل ساده و شیک را برای پذیرایی خانه انتخاب کرده‌اند. برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن نباید به فکر پر کردن فضا باشید بلکه باید زیبایی و خلوتی آن را در نظر بگیرید بنابراین نیاز به مبلمان زیادی ندارید و باید یک دست مبل مدرن با طراحی جدید را تهیه کنید. طراحی دکوراسیون پرده پذیرایی مدرن باید کاملا ساده و و تک رنگ باشد و نیاز به کتیبه و والان ندارد، پرده های حریر بهترین انتخاب هستند زیرا هم بدون طرح اند و هم خیلی ساده می باشند به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها برای پرده پذیرایی است.

این تشک کمر درد شما را خوب می‌کند!

طرح‌ کاشی و سرامیک مدرن به اشکال و فرم‌های هندسی زاویه دار و رنگ های روشن است. با این حال الگوهای سیاه و سفید یا خاکستری و سفید، مدرنیته را تراوش می کنند. اولین مورد مهم در فرآیند طراحی، چیدمان فضای کاربردی است و نقش مهمی در دکوراسیون مدرن ویلا دارد.

۱۲. لوسترهای طبیعی

حتی در آشپزخانه‌های مدرن حداقل جزئیات استفاده میشه؛ چه در زمینه دستگیره که بیشتر کابینت‌ها بدون دستگیره هستن و چه در انتخاب متریال که اغلب ساده انتخاب میشن. وقتی به سبک مدرن فکر می‌کنید، حجم زیادی از نور رو متصور میشیم، چون که یکی از الزامات خانه‌های مدرن پنجره‌های بزرگ اغلب با پرده‌هایی بلند و نازک هست. طراحی مدرن اغلب از وجود یک تک‌رنگ در فضایی خنثی بهره می‌برد؛ فرقی هم ندارد چه رنگی باشد، به‌شرط آنکه با فضای اتاق سازگار باشد و چشم و قلب‌تان را شاد کند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون