نکات جالب درباره طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی و معماری آرکا نوژا | azindekor

این شرکت شامل مجله خبری آذین دکور طراح های با استعداد است که پروسه ی معماری داخلی را به صورت گروهی پیش برده و به ثمر میرسانند. در نتیجه می تواند رضایت مشتریان بیشتری را نسبت به بسیاری از شرکت های طراحی داخلی جلب کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه صاحبان خانه و مشاغل شود. تعداد عمده پروژه های دکوراسیون داخلی ما در تهران و سایر شهر های ایران عزیزمان گواه توانمندی و مشتری مداری ما می باشد.

  • اما برای ایجاد ظاهری متفاوت و دل‌پذیر، به‌جای خرید مبلمان ست، می‌توان میز و صندلی‌ها را جداگانه تهیه و با هم ست کرد.
  • از توالت فرنگی وال هنگ که به دیوار نصب می شود و دوش های بدون پایه استفاده کنید مخصوصا اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک است.
  • اکسسوری‌های جانبی که در این دکوراسیون به کار برده شده شامل گیاه‌های سبز رنگ، آباژور، تابلو و جاشمعی است.
  • می‌توان اکسسوری‌هایی با جنس‌‌هایی مثل کروم، استیل و یا شیشه که در طراحی آن‌ها، خطوط صاف به کار رفته باشد را انتخاب‌کرد.
  • شاید براتون جالب باشه که در سبک مدرن ستون ببینید، اما جای تعجبی نداره؛ ستون‌های استوانه‌ای با خطوط عمودی و از جنس بتن تقویت شده گاها در سبک مدرن قابل مشاهده هستن.

دکوراسیون مدرن اتاق خواب به خاطر خطوط صاف، تمیز و دکوراسیون ساده اش معروف است. عناصر طراحی مدرن بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها برای دستیابی به سبک طراحی مدرن در اتاق خواب استفاده کنید. با ریشه در معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی، سبک طراحی داخلی مدرن ساده و بدون تزئین است. در طراحی داخلی به سبک مدرن از مبلمان و دکوراسیونی که ساده و طرح خطوط صاف دارند و هیچ طرحی در آن ها وجود ندارد استفاده میکنند و همچنین در فضا از رنگ های خنثی و ملایم استفاده میکنند تا سادگی این سبک حفظ شود. در هر خانه‌ای صرف نظر از سبک دکوراسیونی که دارد، نورپردازی از موارد حیاتی به شمار می‌رود. به همین منظور در خانه‌هایی با طراحی داخلی مدرن از پنجره‌های بزرگ استفاده می‌شود تا نور طبیعی وارد فضا شود.

پنهان کردن وسایل

دکوراسیون مدرن معمولا شامل استفاده از مواد طبیعی و رنگ های خنثی یا خاکی نیز می شود. استفاده از چوب های رنگ نشده، فلزات، چرم و رنگ های تک رنگ بسیار مهم است. را به یکی از برترین شرکت های طراحی داخلی کشور تبدیل کرده است.

از استفاده از لهجه های تزئینی گرفته تا مبلمان، هر عنصر، فرصتی برای ایجاد خطوط صاف و تمیز را فراهم می کند. شرکت های مجری دکورهای داخلی باید در میان کادر خود از گروه های متخصص در زمینه ی فنگ شویی و روانشناسی و طراحی معماری داخلی استفاده کنند. همچنین علم نور پردازی و روانشناسی رنگ ها نیز در دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی بر خوردار است. برای زیبایی و چشم گیر شدن طراحی باید به هر بخشی از کار توجه کرد تا یک بازتاب عالی از مجموعه داشته باشیم.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

در دکوراسیون معاصر، ممکن است قطعاتی وجود داشته باشند که صرفا تزئینی باشند، در حالیکه در دکوراسیون مدرن تمام قطعات باید کاربردی باشند. چوب طبیعی یا روکش‌های چوبیمنزلی که با بهره‌گیری از سبک مدرن دکور شده است. مطرح کردن سبک خوب و بد در معماری کاملا غلط است و هر کدام اصول و ضوابط خاص خود را دارند و هدف تمامی آنها ایجاد محیطی آرامش بخش است. بسته به هدف شما، نوع اقلیم و محیط اطراف و بودجه ای که در نظر دارید باید سبک بهتر را انتخاب کنید. سالن غذاخوری سبک کلاسیک معمولا پیچیدگی و آلایندگی را به تصویر می کشد و ویژگی های اصلی سبک کلاسیک در سالن غذاخوری به خوبی دیده می شود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون