سبک دکوراسیون مدرن چیست ؟ آشنایی با سبک طراحی مدرن مبل سنتر | azindekor

در طراحی داخلی مدرن ویلا، چیدمان فضاها متناسب با نیاز کاربران است و بر اساس سبک زندگی و سلیقه آنها طراحی می شود. طراحی ویلای مدرن، نمایشی از سادگی است که از ایده «کمتر بیشتر است» پیروی می کند. برای دیوارها و طراحی ساختمان داخلی منزل در این سبک دکوراسیون، باید از دیوارهای ساده تک رنگ و کاغذ دیواری‌های ساده و یا از دیوارپوش‌هایی با جنس سنگ و چوب استفاده‌کرد. سقف‌های داخلی منزل در دکوراسیون مدرن را می‌توان با کناف ساده که خطوط صاف دارند طراحی نمود.

  • یکی دیگر از ویژگی های سبک مدرن این است که از وسایلی استفاده شود که کاربردی بوده و انتخاب و چیدمان آن ها هدفمند باشد و اگر ضرورتی ندارند کنار گذاشته شوند با این ویژگی ها فضایی دور از شلوغی و شیک و دلنشین داریم.
  • در این سبک هنرمندان و طراحان مشهوری به طراحی مبلمان پرداخته و مبلمان و وسایل زیبایی طراحی کرده‌اند.
  • طبیعت آرامش‌بخش، صبور و باثبات رنگ قهوه‌ای، دوباره آن را به رنگ خنثی فوق‌العاده‌ای برای استفاده در خانه، به‌ویژه دکوراسیون مدرن تبدیل کرده است.
  • ما طیف کاملی از دکوراسیون داخلی ، طراحی معماری را ارائه می دهیم.
  • این موضوع که همه افراد گاهی برای سرگرمی و تنوع از این فضاهای بسته فرار میکنند امری بدیهی است.
فلسفه‌ای که پشت این سبک از دکوراسیون منزل وجود دارد، ایجاد یک دکوراسیون بدون نقص برای کسانی است که سادگی را دوست دارند و فضایی خلوت با طرح‌های واضح و ساده می‌خواهند که به دور از زینتی‌های بدون کاربرد باشد. فرق طراحی و دکوراسیون مدرن و کلاسیک از جنبه های مختلف مثل نورپردازی، هزینه طراحی و اجرا، مبلمان، پنجره ها، پرده ها، رنگ ها، اکسسوری ها و غیره بررسی می شود. اگر شما علاقمند به رنگ‌های تیره و همچنین خلوتی در دکوراسیون هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از سبک مدرن در طراحی داخلی است. مبلمان، تخت و سایر وسایل سرویس اتاق خواب نیز بایستی از نوع ساده و مینیمال انتخاب شوند و به نوعی چیده شوند که رفت و آمد در اتاق خواب به آسانی صورت گیرد. یک اتاق خواب مدرن بایستی ترکیبی از رنگ‌ها، مبلمان مدرن و وسایل هنری ظریفی باشد که در عین زیبایی، شیک و مدرن بودن، یک مکان راحت را نیز برای استراحت شما فراهم کند. توجه داشته باشید که فضاهای داخلی که اینگونه طراحی میشوند طبیعی هستند.

دکوراسیون مبل پذیرایی مدرن

دکوراسیون مدرن آشپزخانه در مورد عملکرد و انتخاب وسایلی است که با سبک زندگی شما مطابقت دارند. به این معنی است که بیشترین بهره را از فضای جدید خود خواهید برد. لوازم خانگی از جنس استیل یک انتخاب محبوب در آشپزخانه با دکوراسیونی مدرن هستند.

http://belaltour.ir

دکوراسیون خانه های مدرن تهراندر دکوراسیون خانه حتماً باید یک نقطه کانونی برای خود در نظر بگیرید و مبلمان را حول آن بچینید. در این دکوراسیون تلویزیون و میز آن نقطه کانونی در نظر گرفته شده و مبلمان به صورت نیم‌دایره دور آن چیده شده‌اند. فرش هم میان مبل‌ها قرار گرفته و فضای دنجی را برای تماشای تلویزیون در عصرهای دل‌انگیز را فراهم کرده است. این روزها میزهای جلو مبلی مربعی شکل بزرگ در دکوراسیون مدرن ایرانی بسیار مد شده‌اند.

همچنین مجله خبری آذین دکور ها و پرده هایی که در دکوراسیون مدرن به کار می روند باید متناسب با فضایی باشند که در اختیار دارید و نمی توانید از پرده های مجلل مخمل یا سنگ دوزی شده در فضای مدرن استفاده کنید. استفاده از فلزات براق مانند کروم و استیل از عناصر پرکابرد در دکوراسیون سبک مدرن است. از فلزات میتوان در مبلمان، اسکلت میز و صندلی، شیرآلات، دستگیره ها، لوستر و نرده استفاده کرد. اپن آشپزخانه، طاقچه، دیوار و هر جایی که در معرض دید قرار داره در سبک مدرن به تاثی از شعار «کمتر بیشتر است» سبک مینیمالیسم باید خالی از هر آشفتگی و بهم‌ریختگی و شلوغی باشه. پس به نظم‌دهی و فضای ذخیره‌سازی در این سبک توجه ویژه‌ای داشته باشید.

آشنایی با سبک دکوراسیون مدرن

توسط دکور

دکوراسیون