دکوراسیون داخلی منزل مسکونی گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

به مرور زمان تعداد عکس هایی که مورد پسند شما قرار می گیرد و آن را انتخاب و ذخیره می کنید،کم می شود. در صورتی که فضا زیاد بزرگ باشد و فضای خالی زیادی دارید ما برای شما دو پیشنهاد داریم. قانون شکنی به این معنا که هیچ المان خاصی در آن مشاهده نمی کنید. ولی در عین حال همه چیز با هارمونی کامل در کنار هم قرار گرفته است. رنگ های استفاده شده در فضای مدیترانه ایی می تواند ترکیبی از رنگ های جیغ و خاکی باشد. یک محتوای تهیه شده آموزشی برای شرایط کنونی بازار ایران و زندگی خانواده ایرانی است و تضمین می کنم می توانید راهکارهای عالی در آن بیابید.

  • طرح گلدار، هندسی، انتزاعی یا هر طرح دیگر باید با طرح کلی منزل هماهنگ باشد.
  • وسایل قدیمی، طراحی‌های چند لایه، عناصر طبیعی، نقش و نگارهای مختلف و رنگ‌های زنده از ویژگی‌های دیگر این سبک محسوب می‌شود.
  • طراحان داخلی کیان دکور در راستای رضایت شما تلاش می‌کنند تا طرح و سبک دلخواه‌تان را ارائه دهند.
  • استفاده از هرکونه متریالی که به گرمی فضا کمک کند میتواند در طراحی خانه به سبک ایرنی موثر باشد.

شاید علت آن وقع اشتباهاتی در مجله خبری آذین دکور باشد که به قدری رایج و متداول است گه گاهی اصلا متوجه آن نمی شوید. سبک شبی شیک تقریبا شبیه به سبک بوهمیان است، با این تفاوت که شبی شیک بیشتر زنانه به حساب می‌آید. مبلمان روستایی، پارچه‌های گلدار ظریف، لوسترهای درخشان و… از ویژگی‌های برجسته سبک شابی شیک هستند.

عوامل مؤثر بر هزینه بازسازی ساختمان

همچنین طراحی دکوراسیون داخلی محیط های اداری باعث ایجاد یک فضای امن برای کارمندان می‌شود و با احساس راحتی که در آن ها ایجاد می‌کند راندمان کار را بالا میبرد . اگر می خواهید یک فضای دلنشین و پر از آرامش را در منزل مسکونی خود داشته باشید، از طراحی دکوراسیون داخلی غافل نشوید. این طراحی سبب میشود که یک فضای دوستانه و آرام بخش، بر فضای خانه شما حاکم شود. در این سبک با نگاه اول ممکن است بین آن و سبک‌های سنتی، تفاوتی احساس نشود اما نکته مهم اینجاست که در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک انتقالی، فضا از تک سبکی بودن خارج می‌شود.

آموزش دکوراسیون داخلی

با استفاده از المان های سنتی ایرانی می توان دکور داخلی بی نظیری را خلق کرد. از آنجا که دکوراسیون پذیرایی از جمله مکان هایی است که به محض ورود به هر خانه ایی جلب توجه می کند معمولا در طراحی همیشه نگاه ویژه ایی به این بخش وجود دارد و پس از انتخاب سبک مناسب برای این بخش بقیه خانه بر مبنای آن چیدمان می شود. لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های فاخر شکوه و جلال خاصی به این سبک می بخشد. یک تابلو فرش زیبا که برای مدتی روی دیوار پذیرایی قرار داشته است حالا می تواند با یک شیشه بر روی آن به عنوان تزیین میز جلومبلی به کار رود.

مرتفع ترین استخر روباز جهان

سبکی که بیشتر برای بومی‌های آمریکا، اسپانیا، نیومکزیکو و آریزونا استفاده می‌شود به جنوب غربی معروف است. رنگ‌ها و طرح‌هایی برگرفته از طبیعت و جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص، پارچه‌های رنگارنگ و متریال‌های گرم در خانه‌های جنوب غربی زیاد دیده می‌شود. سبک یا مکتب ذن ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد و خب در آسیای شرقی بیشتر از هر جای دیگر طرفدار پیدا کرده.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون