دکوراسیون منزل لوکس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کوتاهترین زمان شرکت رامسین | azindekor

در چنین فضاهایی لازم است از رنگ های روشن به عنوان زمینه و از رنگ های تیره تنها در بخش های محدود و کوچک با در نظر گرفتن نورپردازی خوب استفاده شود. اگر بناست مدت طولانی در فضای مسکونی با رنگ های تیره اقامت کنید، توصیه می کنم حتما از راهنمایی های یک طراح و مشاوره دکوراسیون استفاده نمایید. این فضا نه تنها می تواند بر روان شما، بلکه بر زوایای متعدد زندگی جمعی و عاطفی همه ساکنین منزل تاثیرات سو داشته باشد.

  • استفاده ار رنگ های گرم بویژه رنگ قرمز را در چیدمان منزل ایرانی فراموش نکنید.
  • مدرن، کلاسیک، مینیمال و… دارای یکسری قواعد و قوانینی هستند.
  • با توجه به عکس بالا متوجه آن خواهیم شد که تغییر یک کفپوش تا چه اندازه قادر است، بر منزل ما تاثیز گدار باشد.
  • زیرا این سبک ترکیبی متنوع و درعین‌حال متناسب از پهلوی یکدیگر قرار دادن اجزا است.
  • یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی،طراحی داخلی مدرن است.

مثلا بهتر است مجله خبری آذین دکور غذاخوری، پیشخوان یا زیر کابینت‌های آشپزخانه نورپردازی مختص به خود با ارتفاع مناسب داشته باشند. به نورپردازی کابینت‌های زیر که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در کرج اجرا شده است توجه کنید. معماری داخلی در واقع هنر و علم طراحی و ساختن قسمت های مختلف داخل ساختمان می باشد و با طراحی کل ساختمان در ارتباط است.

دسترسی سریع

مبلمان راحتی این روزها بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری دارد. برای آشنایی با جدیدترین مبل راحتی مدرن با این مطلب همراه شوید. اشکال دیگری که در تصویر دیگری از خانه مشاهده می‌کنید، این است که قسمتی از آشپزخانه، کاملاً با سبک مدرن، دیزاین شده است. همچنین مبلمانی در مقابل آشپزخانه وجود دارد که آن هم با سبک مدرن دیزاین شده است.

سوالات متداول در زمینه دکوراسیون منزل کوچک

بعضی نیز پذیرایی را متوسط یا کوچک در نظر می‌گیرند تا نقشه خانه دوخوابه باشد. در هر صورت هر خانه‌ی تراژ پایینی شرایط خاص خودش را دارد و باید چیدمان و دکوراسیون آن اصولی و با فکر انجام شود. نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم می‌تواند در زمینه دکوراسیون منزل کوچک برایتان مفید باشد.

برای مثال، انتخاب مبلمان با پشتی بلند می‌تواند چشم را به سمت بالا هدایت کرده و از نظر بصری سقف اتاق را بلندتر جلوه دهد. اگر فضای خانه شما کوچک است، به هیچ عنوان سعی در استفاده از مبلمان و پرده در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع نکنید، همانطور که در بالا گفته بودیم استفاده از یک یا دو رنگ در وسایل برای فضاهای کوچک مناسب تر است. فاکتورهایی که به آنها اشاره کردیم، جزء عوامل عمومی دکوراسیون داخلی است. مثلا سبک سنتی فرانسوی، ایتالیایی، بریتانیایی در یک گروه از سبک دکوراسیون داخلی به نام سنتی اروپایی قرار می‌گیرند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون