خصوصیات دکوراسیون مدرن و 35 نمونه مدل برای الهام گرفتن پویانو | azindekor

حتی میز و صندلی های متفاوت در کنار هم نیز می توانند جالب باشند. استفاده از چوب، پلاستیک، فلز و هر متریال دیگری در کنار یکدیگر را امتحان کنید. در سبک مدرن می توان فرم های مسطح، مواد طبیعی و یکپارچگی فضای داخل و خارج را مشاهده کرد. سبک مدرن، ارتباطی است بین آن چه در طبیعت وجود دارد و آن چه ساخته انسان است.

http://belaltour.ir

مجله خبری آذین دکوری که در سبک مدرن به کار می روند، خطوط صاف و مستقیمی دارند. در انتخاب مبلمان سبک مدرن باید به سراغ مواردی بروید که راحت تر هستند و تزیینات را در نظر نگیرید. اکثر مبلمان و وسایل این سبک ساده اند و حتی لوازم دکوری نیز تزیینات خاصی ندارند. متریال هایی که در دکوراسیون مدرن به کار می روند، متعدد هستند و به همین دلیل است که این سبک از جذابیت خاصی برخوردار است.

  • برای آشنایی با این سبک دکوراسیون تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.
  • جنبش دکوراسیون مدرن تا نیمه اول قرن بیستم محبوب‌تر شد و بعدها مشتقاتی از این سبک به وجود آمد، زیرشاخه‌هایی نظیر “دکوراسیون مدرن میانه قرن بیستم” (مید سنچری) و “دکوراسیون پست مدرن”.
  • دلیل این نوع طراحی سقف در سبک مدرن این است که امکان طراحی و ساخت اسکای لایت و پخش کردن منظم اسپات لایت ها یا چراغ های با تابش نقطه ای به گونه ای که قابل مشاهده باشند وجود داشته باشد.
  • رایج ترین رنگ برای طرح های مدرن سفید است، اما می تواند هر رنگی باشد مانند خاکستری، سبز، آبی یا قرمز.
  • 1.میز ناهار خوری روبرتو یک کار شرکتی زیبا و با کیفیت می باشد که به شکل ساده و راحت طراحی شده است.
  • کاشی‌های طرح‌دار شیشه‌ای، مثل اینهایی که در تصویر بالا می‌بینید، چه روی دیوار باشند و چه کف اتاق، درهرصورت جلوه‌ی شیکی به فضای خانه می‌دهند.

نورپردازی در این مکان باید ملایم باشد و از آینه‌های دیواری استفاده شود. مدرن بودن سرویس بهداشتی فقط استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید نمی‌باشد و امروزه از طیف رنگی گوناگونی برای این مکان استفاده می‌شود. بسیاری از صاحب نظران استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون را صحیح نمی‌دانند؛ چرا که باعث می‌شود افراد با مضمون سبک معاصر دچار تضاد شده و به اشتباه از آن یاد کنند. دلیل این صاحب نظران برای نفی مدرن از دکوراسیون این است که جنبش مدرنیته عامل شکل گیری طراحی‌های مدرن در تاریخ بوده است ، ولی معاصر این چنین نیست و در هر دوره‌ای شکل می‌گیرد. هر سبک از دکوراسیون نیازمند نوعی کفپوش است، البته در صورتی که ترجیح شما استفاده از یک کفپوش باشد. به نظر می‌رسد که در دکوراسیون مدرن استفاده از فرش‌هایی با طرح‌های مدرن با اشکال ساده و خارج از هر گونه نقش و نگار و رنگ اضافی امری ضروری است.

۱۰ نمونه عالی و لاکچری دکوراسیون خانه های مدرن تهران

همچنین برای ایجاد حسی ساده و باز، به پالت رنگی خنثی متکی است که دارای رنگ های خاکی است. مبلمان مدرن معمولا از موادی مانند فلز، چوب و شیشه ساخته می‌شوند و سایر عناصر مانند فرش و کوسن ها به‌جای اینکه به‌عنوان نقاط کانونی عمل کنند، به عنوان عناصر برجسته استفاده می‌شوند. سبک مینیمالیسم بیشتر یک فلسفه است تا یک سبک طراحی خاص، و از این ایده پیروی می‌کند که « کمتر، بیشتر است » علاوه براین تاکید می کند شکل خانه باید از عملکرد آن پشتیبانی کند. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، طراحی داخلی مینیمالیستی شامل خطوط تمیز، رنگ های خنثی، نور طبیعی و مبلمان کاربردی است.

دکوراسیون مدرن پذیرایی

برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه می توان از تغییرات کوچک و کم دردسر هم استفاده کرد. معمولا در سبک مدرن از وسایلی که کاربرد ندارند، استفاده ای نمی شود. به همین خاطر باید از وسایلی استفاده کنید که عملکردی هستند و نه مواردی که فقط دکوری هستند. همچنین سعی کنید لوسترهای حبابی شکل و صندلی های ساده داشته باشید. یکی از مواردی که شما را در چیدمان منزلتان یاری می‌دهد، پر کردن دیوار خالی تان با تابلو‌ها و نقاشی‌های مناسب سبک فضا است.

توسط دکور

دکوراسیون