دکوراسیون خانه ایرانی 12 ایده ساده، زیبا و ارزان در طراحی منزل ایرانی | azindekor

ساده ترین و شاید کم هزینه ترین راهکار در تعییر دکوراسیون منزل، تغییر چیدمان مبلمان و اکسسوری هاست. این ایده خصوصا برای خانه های اجاره ای، خانه هایی با پذیرایی به ابعاد بزرگ یا متوسط که بیش از یک دست مبلمان در آن ها جای گرفته است و هم چنین زمانی که قصد تغییر چیدمان بدون صرف هزینه دارید، یک راهکار کاملا منطقی و به صرفه است. در ادامه به معرفی دو سبک دکوراسیون داخلی که سنتی و مدرن می باشد می پردازیم تا هر آنچه که نیاز است بدانید و سپس اقدام به طراحی دکوراسیون کنید. سبک های متفاوتی برای دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که افراد می توانند مطابق ترند و مد و با توجه به سلیقه خود بهترین سبک را انتخاب کنند و با مشورت با طراحان برتر بهترین ها را برای منزل خود به ارمغان بیاورند. ما در این مقاله از ایملک شما را با دکوراسیون داخلی منزل، سبک های محبوب و بهترین شرکت دکوراسیون داخلی آشنا می کنیم؛ تا پایان این مقاله همراه ما باشید و در انتها سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است.

  • سبک مینیمال مدرن، شیک، مجلل و میراث‌های قومی در فضایی متفاوت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.
  • نکته بعدی در زمینه جای‌گذاری در نظر گرفتن ارتفاع وسایل است.
  • سبک‌های سنتی و کلاسیک پر از جزئیات، حکاکی، خط و خطوط تزئینی هستند، در صورتی‌که آشپزخانه‌های مدرن در نهایت سادگی اجرا می‌شوند.
  • به طور مثال، اگر در پذیرایی خود چند صندلی برای نشستن خودتان داشته باشید، می‌توانید هر زمانی که مهمان آمد.
  • شاید به همین دلیل امروز هم با آمدن سبک‌های دکوراسیونی مختلف، هنوز از فرش‌های ایرانی معروف بسیار زیاد در دکوراسیون داخلی خانه‌های ایرانی و حتی در خارج از کشور استفاده می‌شود.

سقف سطح وسیعی است که مجله خبری آذین دکور بسزایی در انتقال حرارتی اتاق دارد. درست مانند موسیقی، ریتم در طراحی فقط درباره ساخت الگوهای تکرار و تضاد جهت ایجاد جذابیت بصری است. با به کار بردن یک رنگ یا یک شکل در فواصل گوناگون ریتم ایجاد می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب

اگر انتخاب شما سبک مدرن است باید بدانید که شما در پرداخت هزینه ها بسیار صرفه جویی می کنید زیرا اساس این سبک سادگی و خلوتی در کنار زیبایی است. فراموش نکنید که اگر سبک کلاسیک انتخاب شماست باید فضای زیادی در اختیار داشته باشید تا الزامات این سبک را رعایت کنید. سبک سنتی توسط المان های کلاسیک و سنتی طراحی و اجرا می شود اما این به معنی به کارگیری تجهیزات و لوازم قدیمی نیست بلکه منظور استفاده از وسایل روز دنیا که به صورت کلاسیک طراحی شده اند می باشد. بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترين استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زيبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد.

چطور دکوراسیون منزل مان را تغییر بدهیم؟ هفت راهکار جامع و کاربردی با کمترین هزینه

در زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل ایرانی، به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ ای که در خانه ‌های ایرانی وجود دارد، منازل ایرانی، دارای دکوراسیون داخلی منحصر به فرد خود می باشند. در واقع سبک دکوراسیون داخلی ایرانی، دارای اصالت و قدمت زیادی می باشد که در سراسر دنیا علاقمندانی دارد و سبکی شناخته شده می باشد. نورپردازی یکی از قسمت های موثر در طراحی زیبا ترین دکوراسیون داخلی منزل می باشد. توجه داشته باشید که روشنایی و نور می توانند جلوه زیباتری به خانه شما دهند. همچنین می توانند فضای خانه را شاد و دلچسب تر کنند‌؛ چون این نورپردازی می تواند به کمک نورهای طبیعی لوسترها انجام شود و اگر می خواهید از نورهای مختلف در ساختمان استفاده شود، لازم است در یک مکان مناسبی قرار گیرد. اگر میزان نور زیاد بود می توانید از لامپ هایی که داخل کار هستند استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون خانه 70 متری جذاب رو ببینید

در واقع ما فضایی داشته‌ایم که می‌توانستیم آن را به دو یا سه فضا تقسیم کنیم و باقی مانده آن خالی است. لیوان شماره سه هم دارد نشان می‌دهد که ما از فضا به طور متناسب استفاده کرده‌ایم. یعنی نه آنقدر زیاد که لیوان سرریز ود و نه کمتر از حد معقول، لوازم چیده شده است. آجرهای قدیمی و سنتی یه از نشانه های خانه های سنتی ایرانی است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون