دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار | azindekor

دکوراسیون داخلی منزل مربوط است به هنر و علم ایجاد یک فضای داخلی که برای کاربرانش به لحاظ زیبایی شناختی خوشایند و به لحاظ کاربری مفید است. دکوراسیون داخلی از سبک ها و گرایش های متنوعی پیروی می کند و آنها را با هم به ارمغان می آورد تا سبک شخصی کاربر را بیان کند. به تعبیری دکوراسیون داخلی به این می پردازد که چگونه می توان یک پلان آزاد را با مبلمانی که مکمل فضا است و یا با دکوری که جلوه کننده است جفت و جور کرد و یا اینکه جو و حالت یک فضا را با نور پردازی و پوشش دیوارتغییر داد. از جمله موارد مهم در زمینه بازسازی ساختمان یا ساختن یک بنا طراحی داخلی آن است. پس می توان گفت که طراحی داخلی پلی بین دکوراسیون داخلی و معماری می باشد.

  • بدین ترتیب هم آن فضای خالی را پر کرده‌اید و هم برخی از وسایل تزئینی خود را در جای مناسب قرار داده‌اید.
  • قدم بعدی تعیین کل هزینه‌ای است که برای طراحی دکوراسیون منزل در نظر گرفته‌اید و تعیین حدود مبلغ برای هر یک از وسایل موردنظر است.
  • حتی اغلب توصیه می‌شود از یک طراح خبره برای انتخاب آن مشورت گرفته شود.
  • همان‌طور که می‌دانید، مبلمان سلطنتی جلوه‌دار بوده و با حکاکی‌ها و برجستگی‌هایش همواره خودنمایی می‌کند.
  • در بسیاری از موارد دیده شده که منازلی که شومینه دارند، همیشه جایی برای جمع شدن های افراد و دورهمی های صمیمی در فصل سرما نسبت به منازلی که از وسایل گرمایشی دیگر در چیدمان و سیستم گرمایشی استفاده کرده‌اند، می باشند.

ایجاد نقطه کانونی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ بصری در فضاهای داخلی اهمیت زیادی دارد. مثلا در نشیمن با استفاده از یک شومینه یا کتابخانه، می‌شود نحوه چیدمان مبل‌ها را تعیین کرد و چشم‌ها را به این نقطه معطوف کرد یا با استفاده از یک اکسسوری خاص، دیواری با رنگ و طرح ویژه، اثری هنری توجه‌ها را جلب کرد. اما به‌صورت کلی رنگ در یک فضا نباید باعث آشفتگی بصری شود، یعنی نباید تضادهای افراطی عمدی داشته باشد و نباید افراد را خسته، کسل و بی‌انرژی کند.

استفاده از نورپردازی

هنگام بررسی تغییرات بزرگ در خانه، تخریب و بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان ممکن است اولین تصمیم شما نباشد. هم به‌طور خاص لابه گذاری شده است، می‌توانند طراحی مناسبی برای شما باشد. برای اینکه ژاپن را واقعاً در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمان‌ها کفش‌هایشان را در آنجا بگذارند. هنگام انتخاب مبلمانتان هدفتان خرید آن‌هایی باشد که پایه‌هایی کوتاه نسبت به زمین داشته باشد. هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید.

ایده‌های بازسازی فضاهای اضافی ساختمان

مجله خبری آذین دکور های بیشتر برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک را در این مطلب بخوانید. در مورد دکوراسیون اتاق خواب کوچک می‌توانید از ایده‌هایی مثل تخت خواب تاشو و یا میز تحریر تاشو استفاده کنید. هنگام طراحی خانه حتما نباید از لوازم گران قیمت استفاده کنید؛ هیچ اهمیتی ندارد که تمام لوازم خانه از یک برند جدید باشند و یا حتما برچسب یک طراح برجسته روی آن ها باشد.

طراحی زیبا و کاربردی کابینت‌ها، انتخاب درست متریال‌ها و روش‌های چیدمان فضا نکاتی هستند که در دکوراسیون خانه باید به آن‌ها توجه کنید. هماهنگ سازی، تناسب، ایجاد فضای گرم، ترکیب رنگی آرام، استفاده بهینه از فضای خانه، وسایل مناسب و خاص و… همگی این موارد در کنار هم باعث ایجاد یک طراحی منحصر به فرد برای منزلتان می شود. حال با اگر شما نتوانید ایده مناسب را برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزلتان دهید شادی و نشاط از خانه شما دور می شود. به همین منظور شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید آمده است تا شادی و نشاط را همراه با دلگرمی به خانه ها شما بیاورد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون