خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری

این شرکت با 4 مجموعه صنعتي عظيم ، با 40 سال تجربه در تولید انواع مختلف باتری های خودروئی محصولات خود را  مطابق استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمايد. یکی از نکات مهم در انتخاب باتری خودرو توجه به متناسب بودن آن با شرایط آب و هوایی است، زیرا هر نوع باتری برای استفاده در هر شرایط اب و هوایی مناسب نیست. مثلا در مناطقی با آب و هوای گرمسیری  باید از باتری‌ مناسب هوای گرم که با حرف S مشخص شده استفاده کرد و در آب و هوای سرد و کوهستانی  باید از باتری‌هایی با برچسب N استفاده کنید. همچنین شما باید از مقاومت پوسته ی باتری در هر شرایط آب و هوایی اطمینان کسب کنید، در واقع پوسته باتری باید برای شرایط آب و هوایی مناسب باشد تا موجب انفجار و ترکیدن نشود. هرچند امروزه پوسته‌های باتری از جنس پلاستیک مخصوصی است که دمای منفی 50 تا مثبت 150 درجه را تحمل می‌کنند. شما با مراقبت از باتری می‌توانید طول عمر آن را افزایش دهید و بیشترین استفاده را از آن داشته باشید.

نکات قابل توجه در خرید باتری ماشین

یکی از مواردی که هنگام تعویض باتری ماشین باید مورد توجه قرار گیرد، ابعاد آن است. باتری‌ ها با شکل ظاهری متفاوت، در سایزهای گوناگون و با ارتفاع متفاوت تولید می ‌شوند. بنابراین ابعاد باطری باید به گونه ای باشد که در محفظه مخصوص خود قرار گیرد. باتری پژو 405 از 66 آمپر تا 74 آمپر قابل نصب میباشد که باتری فابریک پژو 405 که مورد استفاده خودرو سازان است، باتری 66 آمپر میباشد که برق 12 ولت خودرو از آن تغذیه میکند. لازم به ذکر است اگر از ادوات برقی مانند هد لایت ،زنون، سیستم های صوتی استفاده می کنید، میتوانید از باتری 74 آمپر استفاده نمایید. امکان اضافه‌کردن آب در صورت نیاز، غیر قابل اندازه‌گیری غلظت آن با هیدرومتر و طول عمر بیشتر به‌خصوص در هوای گرم از مهم‌ترین ویژگی‌ها، مزایا و معایب باطری اتمی هستند.

راهنمای خرید باتری خودرو، نکات مهم برای انتخاب و خرید باتری های خشک و اسیدی

شرکتی که کیفیت کالا خود را پایین بیاورد، چه باتری سیلد و چه باتری اسیدشارژ آن، مشابه گذشته طول عمر بالا ندارد. باتری خودرو معمولا تاریخ انقضا ندارد، اما شناسایی تاریخ تولید آن که در یک انتخاب مناسب بسیار مهم است، معمولا به سادگی صورت می پذیرد. بدین ترتیب که تاریخ تولید باتری ها معمولا در ترکیبی از اعداد و حروف نوشته شده روی خود باتری ثبت می شود و معمولا عددی که در ابتدای کد می باشد، سال ساخت آن را نشان می دهد.

  • عواملی وجود دارند که قبل از خرید باید از آن ها اطلاع داشته باشید تا در هنگام خرید به آن ها توجه کرده تا باتری با کیفیت و مناسب خودرو را انتخاب کنید.
  • ارس، دورنا و پوشیتا سه برند معتبر باطری دورنا هستند که به مشتری های داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • یکی از نکات مهم هنگام خرید باتری های مناسب برای ماشین های سنگین ، کشاورزی و صنعتی ولتاژ تعریف شده در باتری مورد استفاده است.
  • هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد، مدت زمان استفاده از ماشین شارژی بیشتر خواهد بود.
برای باتری های ایرانی، بهترین راه برای کنترل تاریخ تولید باتری، همان کارت گارانتی باتری است. برای باتری های خارجی نیز باید تاریخ تولید باتری را از روی بدنه باتری متوجه شوید. این نوع از باتری ها دارای محلول اسید هستند که درون باتری ریخته می‌ شود. باتری های اسیدی وزن سنگینی دارند و به دلیل اینکه حاوی محلول مایع هستند، احتمال انفجار آنها در شرایط خاص وجود داشته و به همین خاطر باید با نهایت دقت با آنها کار شود. مایع اسیدی موجود در این باتری ها از نوع اسید سولفوریک با خلوص ۳۵ درصد است و در نتیجه ۶۵ درصد مابقی را آب تشکیل می‌ دهد. این باتری ها معمولا ۶ محفظه داشته که با هم مرتبط بوده و هر یک توان حدودی ۲ تا ۲.۲ ولت را تولید می کنند و به همین خاطر باتری ۱۲ ولتی نیز نامیده می شوند.

انتخاب بهترین باتری خودرو

قیمت باتری خودرو بر اساس نوع، میزان آمپراژ، برند سازنده، کیفیت ساخت بستگی دارد. محصولات ایرانی معمولاً دارای ضمانت یکساله هستند در حالی که باتری‌های خارجی تا 6 ماه ضمانت دارند. داشتن باتری با ضمانت خیال شما را بایت خرابی آسوده‌تر می‌کند تا اگر مشکلی رخ داد متحمل هزینه بیشتر نشده و آن را تعویض کنید. استفاده از تکنولوژی های روز و استفاده از دستگاه های اروپایی کیفیت باتری های ایرانی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.باطری های ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی می باشند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی باتری ها، پرفروش ترین و محبوب ترین مدل باتری برای خودروها، باتری های لیتیوم-یون (Lithium-ion) هستند. این نوع باتری ها به دلیل وزن سبک، ظرفیت بالا، عمر طولانی، نرخ خودتخلیه پایین و کارایی بالا، در صنعت خودروسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید باتری ماشین اینترنتی ارسال و تعویض رایگان 77482189 حافظ باتری | نکاس باتری

توسط دکور

دکوراسیون