دکوراسیون اتاق خواب 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد! مدیا دکور | azindekor

همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید. پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم. جهت ایده گرفتن، به صفحه آجر دکوراتیو مراجعه کرده و تصاویر پروژه ها را مشاهده کنید.

استفاده از کاغذ دیواری برای ایجاد عمق بیشتر در اتاق خواب

کف اتاق خواب را می توان با استفاده از پارکت یا سرامیک پوشش داد سپس یک قالیچه وسط آن پهن کرد . کف سرامیک نسبت به پارکت راحتر تمیز می شود اما فرش یا قالیچه بر روی آن ثابت نمی ماند . اتاق خواب بچه ها در واقع دنیایی است که محیط امن آن‌ها را فراهم می‌کند و آنها آزادانه به انجام کارهای خود در آن می‌پردازند و می‌تواند موجبات آرامش کودکان و آموزش آنها را فراهم کند. شلف های دیواری در واقع مدل به روز و مدرن طاقچه های قدیمی اند که امروزه در طرح های بسیار متنوعی عرضه می شوند. تقریبا تمام شلف های دیواری از دو قسمت تشکیل شده اند که شامل رویه و پایه می باشد که رنگ.. ممکن است وقتی به فروشگاه های مختلف و سایت های مختلف سر میزنید و به دنبال سرویس خواب می گردید مشاهده کنید که در بعضی از سرویس خواب ها اجزایی وجود دارد که در برخی سرویس خواب ها وجود ندارد و این سوال برا..

  • یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون اتاق خواب این است که افراد پرده را از بالای پنجره نصب می‌کنند.
  • ملحفه های تخت خود را تا حد زیادی سفید نگه دارید تا از ظاهر بیش از حد درهم و برهم جلوگیری کنید.
  • انتخاب پرده یکی از نکات مهم و تاثیر گذار در طراحی اتاق خواب می باشد.
  • عکس بالا یکی دیگر از دکوراسیون‌ های ساده برای اتاق خواب دختران بزرگسال می باشد.

پرده اتاق خواب یک هارمونی با رنگ دیوارها و وسایل شما بوجود می‌آورد. اگر تمایل دارید دکوراسیون اتاق خواب شما لوکس به نظر آید بهتر است از پرده‌­های بلند استفاده کنید. لایه رویی پرده­‌ها را از جنس کتان یا مخمل، و لایه دوم از جنس تور بانتخاب کنید. این کار باعث می‌شود هنگام استراحت میزان نور ورودی از پنجره ها را کنترل کنید.

نحوه استفاده از الگو و پترن در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

تماشای عکس مدل اتاق خواب های خارجی و خانه هایی با مساحت اندک، می تواند ذهن شما را برای طراحی یک اتاق خواب کوچک از کلیشه ها رها کرده و ایده های جدیدی پیش رویتان بگذارد. راهکار نهایی و منطقی، استفاده از مشاوره و راهنمایی یک طراح دکوراسیون حرفه ای ست. فضای خواب، نیازمند آرامش، سکون و استراحت پس از یک روز پر هیجان است. بهتر است برای تزیین دیوارهای اتاق خواب از کاغذ دیواری های بسیار شلوغ استفاده نشود. حتی برای یک اتاق کاملا ساده و خلوت این سبک کاغذ دیواری می تواند جلوه ای آشفته و پرهیاهو ایجاد کند.

http://belaltour.ir

همانطور که بزرگترها این حق را دارند که مجله خبری آذین دکور مطابق با میل و سلیقه خودشان داشته باشند تا در آن احساس آسایش داشته باشند کودکان و نوجوانان هم از این حق برخودارند. استفاده از یک آباژور می تواند در جهت ایجاد نورپردازی کاربردی نقش داشته باشد. همچنین استفاده از یک آباژور می تواند برای ایجاد نور کافی در هنکام کتاب خواندن کارگشا باشد. جهت مشاهده و خرید محصولات دکوراسیون به فروشگاه معماریان مراجعه کنید. به علاوه پیشنهاد می کنم، از دکوری و اکسسوری های تزئینی به صورت محدود استفاده کنید و آن هایی که خیلی خاص هستند و نیازشان دارید را در اتاق قرار دهید.

نکته چهارم در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

توسط دکور

دکوراسیون