ایده های نو دکوراسیون مدرن | azindekor

اما دقت داشته باشید این مجله خبری آذین دکور بیشتر در خصوص سبک نئوکلاسیک در معماری داخلی (سبک مدرن – کلاسیک) صدق می کند. در مقابل، نگاه طراحی دکوراسیون مدرن در مورد حال و هوای معاصر و آینده نگر است. این سبک معمولا با توجه به ظاهری براق، برای چشم ها جذاب تر است. سبک طراحی داخلی مدرن برخلاف طراحی کلاسیک، تنها بر عدم تقارن تمرکز دارد و برای کسانی که فضاهای تازه و محکم را ترجیح می دهند، ساختار دقیق تری ارائه می دهد. سبک مدرن بسیار ساده است، به این معنی که بیشتر شامل عناصر و طراحی مبلمان ساده است و به مراتب سرعت در پروسه اجرای دکوراسیون به دلیل کم بودن دیتیل ها و جزییات بیشتر می باشد.

با قفسه و کتابخانه های تو کار هم میتوان فضاهای مخفی برای وسایل ضروری کوچک داشت که در نهایت خانه ای منظم و مرتب داشته باشیم. درواقع رنگ‌های زمینه معمولا خنثی و تک رنگ هستن اما رنگ‌های شاخص برای آثار هنری یا بعضی مبلمان انتخاب میشن، مثل زرد، آبی، سیاه و …. داشتن یک دیوار برای قفسه‌بندی واقعا ظرفیت قراردادن وسایل زیادی را ایجاد می‌کند.

رنگ در دکور مدرن

همچنین فرش ها و پرده هایی که در دکوراسیون مدرن به کار می روند باید متناسب با فضایی باشند که در اختیار دارید و نمی توانید از پرده های مجلل مخمل یا سنگ دوزی شده در فضای مدرن استفاده کنید. استفاده از فلزات براق مانند کروم و استیل از عناصر پرکابرد در دکوراسیون سبک مدرن است. از فلزات میتوان در مبلمان، اسکلت میز و صندلی، شیرآلات، دستگیره ها، لوستر و نرده استفاده کرد. اپن آشپزخانه، طاقچه، دیوار و هر جایی که در معرض دید قرار داره در سبک مدرن به تاثی از شعار «کمتر بیشتر است» سبک مینیمالیسم باید خالی از هر آشفتگی و بهم‌ریختگی و شلوغی باشه. پس به نظم‌دهی و فضای ذخیره‌سازی در این سبک توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • استفاده از آینه چه در سبک مدرن و چه در سبک ایرانی رواج زیادی دارد.
  • قفسه های ساده با صفحات چوبی نصب کنید و در صورتی که از کاغذ دیواری استفاده می کنید، مدل های ساده با رنگ خنثی را انتخاب کنید.
  • اما طراحی داخلی مدرن با دور شدن از استفاده از مصالح ساختمانی و طراحی سنتی مانند چوب، سنگ و آجر شروع به گسترش کرد و در عوض بر استفاده از مواد صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن تمرکز کرد.
  • برای زیبایی و چشم گیر شدن طراحی باید به هر بخشی از کار توجه کرد تا یک بازتاب عالی از مجموعه داشته باشیم.
  • اتاق پذیرایی به دلیل اینکه اولین مکانی است که مهمان‌های غریبه با آن سروکار دارند، دکوراسیون آن مهم‌تر از بخش‌های دیگر خانه است.

چیزی در سبک‌ زندگی مدرن هست که ما را مشتاق و متمایل به استفاده از رنگ‌های گرم‌تر در خانه‌هایمان می‌کند. رنگ سفید در عکس‌ها زیباست، اما واقعیت این است که در بسیاری از خانه‌ها، به خاطر معماریِ آن خانه یا سبک‌ زندگی آدم‌هایش، چهره‌ی باورپذیری به خود نمی‌گیرد. وقتی پای زندگی واقعی به میان می‌آید، خیلی‌ها به استفاده از رنگ‌های نرم و گرم متمایل هستند؛ مثل طیف رنگ‌های قهوه‌ای و سبز.

http://belaltour.ir

در طراحی داخلی مدرن ویلا، چیدمان فضاها متناسب با نیاز کاربران است و بر اساس سبک زندگی و سلیقه آنها طراحی می شود. طراحی ویلای مدرن، نمایشی از سادگی است که از ایده «کمتر بیشتر است» پیروی می کند. برای دیوارها و طراحی ساختمان داخلی منزل در این سبک دکوراسیون، باید از دیوارهای ساده تک رنگ و کاغذ دیواری‌های ساده و یا از دیوارپوش‌هایی با جنس سنگ و چوب استفاده‌کرد. سقف‌های داخلی منزل در دکوراسیون مدرن را می‌توان با کناف ساده که خطوط صاف دارند طراحی نمود.

طراحی دکوراسیون داخلی مهد کودک

توسط دکور

دکوراسیون