دکوراسیون مدرن منزل، ده راهکار ساده و کلیدی برای دیزاین یک خانه مدرن، شیک و لوکس ایرانی | azindekor

همچنین به جای وان توکار از وان روکار استفاده کنید که برای حمام های مدرن بسیار مناسب است. طرح‌های معماری پر زرق و برق مانند قالب‌بندی‌ها و قرنیزها مطمئناً در یک خانه مدرن غیرضروری هستند. برای حفظ ظاهر آرام یک خانه واقعاً مدرن، در مورد درها و کابینت، آن‌هایی را انتخاب کنید که تزئینات کمتری دارند. چیزی که بسیار شبیه به احیای مدرنیته است، اما به هیچ عنوان نباید آن را با جنبش مدرن در قرن 19 اشتباه گرفت.

خانه مدرن شماره ۸

دکوراسیون مدرن آشپزخانه در مورد عملکرد و انتخاب وسایلی است که با سبک زندگی شما مطابقت دارند. به این معنی است که بیشترین بهره را از فضای جدید خود خواهید برد. لوازم خانگی از جنس استیل یک انتخاب محبوب در آشپزخانه با دکوراسیونی مدرن هستند.

دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی

فلسفه‌ای که پشت این سبک از دکوراسیون منزل وجود دارد، ایجاد یک دکوراسیون بدون نقص برای کسانی است که سادگی را دوست دارند و فضایی خلوت با طرح‌های واضح و ساده می‌خواهند که به دور از زینتی‌های بدون کاربرد باشد. فرق طراحی و دکوراسیون مدرن و کلاسیک از جنبه های مختلف مثل نورپردازی، هزینه طراحی و اجرا، مبلمان، پنجره ها، پرده ها، رنگ ها، اکسسوری ها و غیره بررسی می شود. اگر شما علاقمند به رنگ‌های تیره و همچنین خلوتی در دکوراسیون هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از سبک مدرن در طراحی داخلی است. مبلمان، تخت و سایر وسایل سرویس اتاق خواب نیز بایستی از نوع ساده و مینیمال انتخاب شوند و به نوعی چیده شوند که رفت و آمد در اتاق خواب به آسانی صورت گیرد. یک اتاق خواب مدرن بایستی ترکیبی از رنگ‌ها، مبلمان مدرن و وسایل هنری ظریفی باشد که در عین زیبایی، شیک و مدرن بودن، یک مکان راحت را نیز برای استراحت شما فراهم کند. توجه داشته باشید که فضاهای داخلی که اینگونه طراحی میشوند طبیعی هستند.

دکوراسیون کافی شاپ

استفاده از گل و گیاه برای هر نوع دکوراسیونی جذابیت بسیاری دارد. مثلا نوع گلدانی که انتخاب می‌کنید باید با سبک دکوراسیون تناسب داشته باشد. قطعا گلدانی که در سبک کلاسیک استفاده می‌شود با گلدانی که مناسب سبک مدرن است تفاوت دارد. مبلمان کلاسیک از چندین جنبه با مبلمان مدرن متفاوت است مثل رنگ، شکل، متریال و غیره.

http://belaltour.ir

مجله خبری آذین دکور خانه های مدرن تهراندر دکوراسیون خانه حتماً باید یک نقطه کانونی برای خود در نظر بگیرید و مبلمان را حول آن بچینید. در این دکوراسیون تلویزیون و میز آن نقطه کانونی در نظر گرفته شده و مبلمان به صورت نیم‌دایره دور آن چیده شده‌اند. فرش هم میان مبل‌ها قرار گرفته و فضای دنجی را برای تماشای تلویزیون در عصرهای دل‌انگیز را فراهم کرده است. این روزها میزهای جلو مبلی مربعی شکل بزرگ در دکوراسیون مدرن ایرانی بسیار مد شده‌اند.

  • این خصوصیت در تزیینات و وسایل این دکوراسیون به خوبی قابل مشاهده است.منحنی‌های زیبا و نقش‌ها به دکوراسیون مدرن جذابیت میبخشد.
  • می توانید با حداقل هزینه کاربردی ترین مبلمان را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید.
  • اتاق های شما نه تنها باید ساده با خطوط تمیز و حداقل آثار هنری و لوازم جانبی باشند، بلکه باید کاربردی نیز باشند.

توسط دکور

دکوراسیون