درک مفهوم دکوراسیون مدرن برای منزل و ایجاد فضایی منطبق با این سبک مجله ی نیک بوم | azindekor

گاهی برای ایجاد تعادل یا نوعی ادغام سبک‌ها باهم، از تابلویی با سبک مخالف دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. در حقیقت یک تابلو می‌تواند کیفیت فضا را تا حد زیادی بالاتر یا پایین‌تر ببرد. اگر فضایی بی روح دارید، با انتخاب تابلویی با رنگ‌های شاد و متضاد، به محیط انرژی از دست رفته را بازگردانید. برای دیزاین اتاق خواب به سبک مدرن بهتر است با ایجاد فضای ساده، محیطی دنج و آرام را برای افراد به وجود آورد. برای این منظور شما می‌توانید از یک تخت کوتاه، دو پاتختی و دو چراغ در کنار آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای زیبایی بیشتر اتاق خواب، از یک مجسمه خاص در گوشه اتاق یا نقاشی خاص روی دیوار استفاده کنید.

طراحی مدرن چه مزایای داره؟

اگر بخواهیم مهم‌ترین قسمت دکوراسیون مدرن را برای شما توضیح دهیم، انتخاب رنگ حرف اول را می‌زند. رنگ‌بندی در طراحی دکوراسیون مدرن برعکس سبک مینیمال که بیشتر از رنگ‌های سفید و روشن استفاده می‌شود به صورت تیره و خنثی استفاده می‌شود. در سبک دکواسیون مدرن نباید فضا شلوغ باشد و به همین دلیل نیز تعداد مبلمان استفاده شده در آن بسیار کم است.

ارسال نظر لغو پاسخ

می توانید تعادل لازم را به وسیله ی مجله خبری آذین دکور خود در فضا ایجاد کنید. گاهی نیز این تاثیر را می توانید به وسیله ی کوسنهای خود ایجاد و خلق کنید. آشپزخانه مهم‌ترین قسمت هر خانه‌ای است؛ به همین منظور آشپزخانه با دکوراسیون مدرن و جدید، نقش مهمی در زیبایی و هماهنگی فضاهای مختلف خانه‌ دارد. در نتیجه برای داشتن آشپزخانه مدرن بهتر است از کابینت‌هایی با رنگ سفید استفاده کنید.

http://belaltour.irاین امر باعث می‌شود که انتخاب‌های محدودی در انتخاب لوازم داشته باشید. برای دکوراسیون منزل به صورت مدرن می‌توانید از یک کاناپه‌ای ساده با رنگ خنثی استفاده کرد و آن را با لوازم دیگری که به سبک مدرن خیلی مرتبط نیستند نیز تکمیل کرد. استفاده از گیاهان در دکوراسیون مدرن جلوه‌ای متفاوت در فضای ساده با رنگ‌های خنثی ایجاد می‌کند. گیاهان گلدانی، درختچه‌های پهن‌برگ بزرگ در گوشه اتاق، تراریوم‌های کوچک به خانه با دکور مدرن حس زندگی می‌دهد.

  • اگر دنبال جلب توجه هستین یا می‌خواین دکوراسیون شاخصی داشته باشید، سبک مدرن به شما پیشنهاد نمیشه؛ چون حتی اگر فرم متفاوتی استفاده بشه و ابعاد تغییر کنه، بازهم سبک مدرن به چشم خیلی‌ها آشنا میاد.
  • ایده‌های دکوراسیون مدرن، شکاف بین مدرنیته و طبیعت را در فضای معاصر پر کرده‌اند.
  • اما در این میان چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که هر فرشی که انتخاب می‌کنیم باید متناسب با دکوراسیون مدرن باشد.
  • یکی دیگر از مواردی که در بحث تفاوت طراحی مدرن و کلاسیک بررسی می شود نوع پرده ها هستند.
  • از لحاظ رنگ مبلمان نیز در سبک مدرن همه نوع رنگی را می توان انتخاب کرد اما بهترین گزینه ها رنگ های صاف و برجسته مانند هستند.

اگر می‌خواهید از بسته‌بودن فضای اتاق و محدودیت آن کم کنید و حسی حقیقی و خوبی به آن بدهید، از کمی رنگ‌پاشی‌های انتزاعی استفاده کنید؛ مثل استفاده از همین کوسن‌هایی که در تصویر بالا روی کاناپه قرار گرفته‌اند. ایده‌هایی که می‌توانید برای رنگ‌پاشی‌های انتزاعی از آنها استفاده کنید، عبارت‌اند از اثاثیه‌ی رنگی، به‌کاربردن پارچه‌هایی مثل بالش‌های خال‌خالی، و آثار هنری. آموزش‌های آنلاین فراوانی برای خلق آثار هنری مدرن انتزاعی در اینترنت وجود دارند که با کمی جست‌وجو می‌توانید آنها را بیابید.

راهنمای خرید میز کنفرانس

توسط دکور

دکوراسیون