کانون توجه هنرمند کندیس لوتر – سارا شرمن ساموئل

کانون توجه هنرمند کندیس لوتر - سارا شرمن ساموئل

از خودتان بگویید:

من شروع به خلق آثار هنری از استودیوی خانگی خود کردم و فقط به عنوان یک سرگرمی مشغول به کار بودم و در عین حال که یک مادر مجرد تمام وقت کار می کردم.

من که تحت تأثیر سفارشات قرار گرفتم و مطمئن نبودم که چگونه مقیاس کنم، به سرعت شروع به آموزش و استخدام زنان برای کمک به تکرار و ارسال کارهایم برای انجام درخواست های سفارش کردم. همه اینها در طول همه گیری COVID-19 به نقطه اوج رسید. بعد از اینکه از کار تمام وقتم اخراج شدم، تیممان را به یک استودیو منتقل کردم و با Candice Luter Art + Interiors به ​​صورت تمام وقت شروع به کار کردم. در سال 2021، من برنده جایزه بزرگ جهانی جوایز طراحی Etsy بودم. من این فرصت را داشتم که به عنوان بخشی از ماه تاریخ سیاه، یک مجموعه دکور خانه برای Target طراحی کنم. Candice Luter Art + Interiors پس از کار با خرده فروشان بزرگ مانند West Elm، Bloomingdales، All Modern، Perigold، Lulu and Georgia، و Wayfair، استودیوی Midwest ما را که متخصص در طراحی مستقل، تاسیسات مهمان نوازی و تولید دسته ای کوچک است، حفظ کرده و به رشد خود ادامه می دهد. مبلمان سفارشی و دکوراسیون منزل

وقتی خلق می کنید در چه فضای فیزیکی/ذهنی هستید؟

زمانی که زمان استراحت برای ساختن دارم، آن فضای کاری عمدی را از استودیوی خود در زمانی که تیم برای آن روز ترک می‌کنند یا در اتاق نشیمن خودم زمانی که حال و هوا به وجود می‌آید برنامه‌ریزی می‌کنم. وقتی در استودیو هستم و تمام موادی که در اختیار دارم، یک جلسه کار بی پروا با موسیقی در حال انفجار است تا با روحیه من سازگار باشد، که معمولاً جایی بین لانا دل ری و لایک زحل قرار می گیرد. وقتی من در خانه هستم، بیشتر شبیه به هم است، اما با مواد کمتری در دست، دیدگاهی متمرکز در مورد اینکه چگونه یک قطعه دکور می تواند در یک فضا قرار بگیرد، ارائه می دهد. خانه من مستقیماً منعکس کننده خط تولید من است و بیشتر آثار هنری آن اولین نمونه های اولیه هستند. قرار گرفتن در اطراف آن قطعات در حین طراحی باعث می شود تا تأثیری برای ثابت ماندن نام تجاری داشته باشد، اما همچنین باعث تشویق بیشتر جنبه های ظاهری می شود که چگونه یک قطعه جدید می تواند مکمل (نه رقابتی) با دکورهای دیگر باشد، خواه خود من باشد یا از جای دیگری خریداری شده باشد.

من معمولاً با چند ایده برای اجرای نتیجه نهایی که سعی در رسیدن به آن را دارم به حالت طراحی می روم و به عقب کار می کنم. سپس، از عقب، در پایان، رسانه کنترل می‌شود، و من به خود طرح تسلیم می‌شوم و به آن اجازه می‌دهم من را در جهتی که می‌خواهد حرکت دهد. گاهی اوقات دقیقاً همان جایی که می‌خواهم به پایان می‌رسم و گاهی در مسیری کاملاً متفاوت قرار می‌گیرم، اما نتیجه یکسان است… ارگانیک است و تبدیل به بیان فیزیکی بخشی از من می‌شود. من همیشه چیزی در مورد خودم و همچنین خود مواد یاد می‌گیرم. اتحادی زیبا برای رها کردن و راه دادن به آزادی های تازه یافته

آیا لحظه ای تعیین کننده در زندگی شما وجود دارد که نشان دهد شما به عنوان یک هنرمند امروز چه کسی هستید؟

چند سال پیش فرصت فوق العاده ای برای انجام کار طراحی مستقل برای Target داشتم. در حالی که احساس می‌کردم بسیار مطمئن بودم و هر هفته برای ملاقات با تیم آنها آماده بودم، هنوز هم احساس می‌کردم که عقب‌نشینی می‌کنم. تا لحظه ای مهم هرگز فراموش نخواهم کرد که من را برای همیشه تغییر داد. یکی از کارگردان‌ها جلسه را متوقف کرد و گفت: «کاندیس، می‌توانم بگویم که داری امن بازی می‌کنی. نکن. حتی اگر فکر می کنید این چیزی است که ما به تولید آن فکر نمی کنیم. من هنوز از تو می خواهم که به آنجا بروی.» اولین بار بود که کسی چیزی را در درون من می دید که پنهان شده بود. من فقط می خواستم سالم بازی کنم و قبول شوم. آن روز به من این اجازه داده شد که همان چیزی باشم که خلق شده ام و طراحی کنم که چگونه دنیا را می بینم. من بعد از آن جلسه گریه کردم زیرا از آزادی که احساس می کردم بسیار خوشحال بودم و از آن لحظه به بعد این ذهنیت را به خود گرفتم که زمانی برای مد روز بودن وجود دارد.

از چه نوع موادی در کار خود استفاده می کنید؟

من با شیشه های آینه ای زیاد، طناب پنبه ای، جوهر و بافت های سیمانی کار می کنم. من سعی می‌کنم به جای اینکه به آنچه از چشم‌اندازی وسیع‌تر از آن‌ها انتظار می‌رود متمایل شوم، به این موضوع فکر می‌کنم که می‌خواهم رسانه و مواد برای من چه کاری انجام دهند. بنابراین وقتی با ترکیب دو یا سه مورد از آنها به موفقیت دست پیدا کردم، وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوم که ارزش آن را دارد و محدودیت‌های کاری را که می‌توانم انجام دهم و خود قطعات را گسترش دهم.

درباره مجموعه پیوندهای خود به ما بگویید؟

چه کسی زنجیر چوبی متصل را دوست ندارد، اما زمانی که یک بافت نرم و ظریف در آن نقش داشته باشد و اندازه آن بزرگ باشد، حتی بهتر است! من تیمم را به چالش کشیدم تا وقتی نوبت به انبوهی از الیاف باقیمانده از بریده‌های طناب‌هایمان می‌رسید که به‌تازگی دور ریخته می‌شدند، خارج از جعبه فکر کنند. یکی از استایلیست‌های ما هفته‌ها بعد نزد من آمد و از من خواست که تکنیکی را که با برخی از ضایعات ایجاد کرده بود به من نشان دهد. من عاشق بودم! من شروع به فکر کردن به راه هایی برای گنجاندن این تکنیک در طراحی های خود کردم و لینک یکی از محصولاتی بود که به نتیجه رسید! من این برنامه بافت دار را به دلیل پیچیدگی های آن و به دلیل داشتن داستان سبز عالی دوست دارم. همچنین به خریدار این آزادی را می دهد که این قطعه را هر طور که تصور می کند نمایش دهد. ما طراحان مختلفی داشته ایم که آنها را به روش های مختلف، از سقف گرفته تا کشیدن آنها از دیوار تا کف، به نمایش گذاشته اند. برای من مهم است که محصولات انعطاف پذیری ایجاد کنم که به شخص دیگری این آزادی را بدهد که آنها را برای طراحی های خود به سطح بعدی برساند.

ما دوست داریم شما را در حال فرو رفتن در دنیای مد ببینیم. همه چیز را درباره ی آن به ما بگو!

همیشه برای من مهم بوده است که به دنبال الهام گرفتن در سایر صنایع طراحی که با من متفاوت هستند بگردم تا همه چیز را تازه نگه دارم. مد همیشه یکی از آنها بوده است و در اوقات فراغت من به راحتی من را در مقابل مانکنی می یابید که در حال ساختارشکنی، مونتاژ و سنجاق مواد موجود است. این خلاقیت من را در طراحی مبلمان و دکور به شکلی که هرگز تصور نمی کردم باز کرد. به جای اینکه به یکی از آینه های اصلی خود فقط به عنوان یک آینه نگاه کنم، فکر خود را فراتر از آنچه که یک سطح صاف می تواند انجام دهد، دوباره چارچوب بندی کرده ام. در راه‌اندازی اخیر من، «Shroud»، پارچه‌های لایه‌بندی شده با شیشه را به عنوان یک اینستالیشن هنری کاربردی خواهید دید. من آنقدر سرگرم بوده ام که اخیراً یک نمونه کار به روز شده از کارم به عنوان لوازم جانبی مد عکس گرفته ام. اجرای هنر دیوار روی دیوارها خسته کننده است! اینکه بگوییم در حال انفجار هستم، دست کم گرفتن است!

چگونه مادربزرگتان الهام بخش مجسمه های فیبری شما شد؟

مادربزرگم هنرمندی باورنکردنی بود، چیزی که در جوانی و بزرگ شدن قدردانش نبودم. او استعداد باورنکردنی در دیدن زیبایی در پیش پا افتاده ترین چیزها داشت. اکنون می توانم از دیدگاه منحصر به فرد او قدردانی کنم. در حالی که او به طور طبیعی در همه زمینه‌های هنری استعداد داشت، به نظر می‌رسید که به سمت بافندگی گرایش پیدا کرد و این کار را صرفاً برای لذتی انجام داد که وقتی آن را هدیه می‌کرد برای دیگران به ارمغان می‌آورد. بخشی از من می‌داند که اگر او هنوز روی این زمین بود چقدر خوشحال می‌شد که زندگی‌ای را که برای خودم در طراحی ساخته‌ام ببیند. همچنین می‌دانم که او دیدگاهی دیوانه‌وار و غیرقابل پیش‌بینی را ارائه می‌کند که هرگز به آن فکر نمی‌کردم، و واقعاً از دید کارم مرا به چالش می‌کشید.

منبع: https://sssedit.com/candice-luter-artist-spotlight/

توسط دکور

دکوراسیون