مشاوره طراحی باز – به من به عنوان بهترین طراح خود فکر کنید

Organic coastal family room mood board by Jennifer O

خانه مزرعه شهر برای مشاوره طراحی، به صورت آنلاین یا حضوری باز است. من را به عنوان بهترین دوست طراحی خود در آنجا در نظر بگیرید تا به شما در برنامه ریزی فضای رویایی خود کمک کنم. شما سال‌ها می‌پرسیدید، و تا به حال، من آنها را بین همکاری‌های برند و رویدادها فشرده می‌کردم. اما اکنون، چون پسران من بزرگتر و بسیار مستقل هستند، به نظر می رسد که انتقال عالی است. هدف من از این سرویس کمک به شما برای ایجاد خانه ای است که همیشه آرزویش را داشتید.

تابلوی روحی اتاق خانوادگی ساحلی ارگانیک توسط جنیفر اوبراین در خانه مزرعه شهر

طراحی یک خانه می تواند یک تلاش دشوار باشد. انتخاب ها و تصمیم های زیادی وجود دارد که باید گرفته شود و سبک های زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. اینجا جایی است که من وارد می شوم تا برای هر فضا برنامه و هدفی به شما بدهم. به این فکر کنید که چقدر راحت‌تر است که فردی در تیم خود داشته باشید، دوستی که به شما مشاوره حرفه‌ای می‌دهد. ما از کاوش در سبک(ها)، رنگ، رنگ، چیدمان، بافت، نورپردازی، انتخاب مبلمان و هنر لذت خواهیم برد تا فضایی کاربردی و راحت ایجاد کنیم که همه بتوانند از آن لذت ببرند. یک طرح طراحی به خوبی فکر شده در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و این تصمیمات سخت را شفاف می کند. در پایان روز، این در مورد ارائه انتخاب ها و ابزارهایی است که به شما قدرت می دهد تا خانه ای برای عشق ورزیدن ایجاد کنید.

خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین مشاوران طراحیخانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین مشاوران طراحی
خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین مشاوران طراحی
خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین مشاوران طراحیخانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین مشاوران طراحی
خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین مشاوران طراحی
طراحی قفسه کتاب Ikea Billyطراحی قفسه کتاب Ikea Billy

می توانید در خانه من گشت بزنید اینجا. شما می توانید بیشتر از من پیدا کنید طراحی قفسه کتاب IKEA Billy، درب فرانسوی رنگ مشکی، و پاسیو شن نخودی.

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم….
مراحل بسیار ساده می باشند. به من ایمیل بزنید [email protected] و برخی از اصول را به من اطلاع دهید. سپس یک پرسشنامه طراحی را برای شما ایمیل می کنم. تا حد امکان خاص باشید و تصاویری از فضای خود آپلود کنید. از آنجا، ما مشاوره را به صورت آنلاین یا حضوری تنظیم خواهیم کرد.

خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق رسانه انتقالی ارگانیکخانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق رسانه انتقالی ارگانیک
خانه مزرعه شهر توسط جنیفر اوبراین اتاق رسانه انتقالی ارگانیک

مشاوره طراحی کامل به صورت مجازی یا حضوری: 500 دلار در هر اتاق– این بسته شامل مشاوره طراحی یک ساعته با اینجانب به صورت حضوری یا تماس می باشد. ما در مورد نیازها و خواسته های شما برای فضا صحبت خواهیم کرد. از آنجا، من یک تابلوی Pinterest، تابلوی خلق و خو و فهرست منابع گسترده ایجاد خواهم کرد. شما می توانید از این طرح طراحی استفاده کنید تا شما را در مسیر درست نگه دارد، چه تصمیم دارید فوراً با همه چیز مقابله کنید یا آن را در طول زمان گسترش دهید.

خانه مزرعه شهری توسط جنیفر اوبراین اتاق خواب اصلی انتقالی ارگانیکخانه مزرعه شهری توسط جنیفر اوبراین اتاق خواب اصلی انتقالی ارگانیک
خانه مزرعه شهری توسط جنیفر اوبراین اتاق خواب اصلی انتقالی ارگانیک

مشاوره طراحی جزئی به صورت مجازی یا حضوری: 325 دلار در هر اتاق– این بسته شامل یک مشاوره یک ساعته با من است تا در مورد نیازهای شما برای فضا صحبت کنیم. از آنجا، من یک صفحه Pinterest با منابع و پیوندها ایجاد خواهم کرد.

مشاوره رنگ: 175 دلار در هر اتاق – این شامل یک مشاوره حداکثر یک ساعته است. من با انتخاب حداکثر پنج رنگ پیگیری خواهم کرد. از آنجا می‌توانید نمونه‌هایی دریافت کنید تا ببینید رنگ در فضای شما در نورهای مختلف در زمان‌های مختلف روز چگونه به نظر می‌رسد. خوشحالم که بعداً برای تأیید انتخاب شما با شما ارتباط برقرار می کنم.

خانه مزرعه شهر_چگونه رنگ های مناسب را انتخاب کنیمخانه مزرعه شهر_چگونه رنگ های مناسب را انتخاب کنیم

مشاوره: 125 دلار در ساعت-گاهی اوقات، به یک دوست قابل اعتماد (یا بهترین دوست طراحی) نیاز دارید تا شما را در مسیر درست هدایت کند. من می توانم در مورد انتخاب سبک، انتخاب رنگ، پارچه، چیدمان، منابع مبلمان، از کجا شروع کنم، چه چیزی باقی می ماند و چه چیزی می رود، و موارد دیگر راهنمایی ارائه کنم.

گواهینامه ها
جن در پشت یک داستان بازسازی در شماره اکتبر 2017 مجله Better Homes and Gardens، رویایی بود. اشتیاق او برای کمک به دیگران، تعهد به پروژه چند ماهه و تمایل او به طراحی، چند مورد از دلایل بسیاری هستند که جن یک فرد فوق العاده برای همکاری است. او یک زنبور کارگر با استعداد با قلبی بزرگ است و 110 درصد در هر مرحله از راه کار می کند.
Allison Maze-BHG Associate Home Editor-Digital

اخیراً این فرصت را داشتم که با طراح/دکوراتور جن اوبراین کار کنم. جن فردی خارق العاده و با استعداد است که در هر جنبه ای از طراحی داخلی ماهر است. مشتری که با او کار کردیم در لحظه بسیار شکننده ای از زندگی اش بود. چیزی که جن را واقعاً از هرکسی که تا به حال با او کار کرده‌ام متمایز می‌کند، مهربانی، همدلی، توجه و شفقت او بود. سخاوت و روحیه بخشش او در هر کاری که انجام می دهد مشهود است.
رابرت هارپر-رئیس خدمه ایسترن لانگ آیلند را با هم بازسازی می کنیم

من می خواهم از جن برای طراحی سطح پایین ما تشکر کنم. این اتاق برای ما مشکل ساز بوده است، از زمانی که ما در تلاشیم تا بفهمیم چگونه آن را برای چندین کاربرد کاربردی کنیم و به نوعی آن را با بودجه انجام دهیم. جن نه تنها نیازهای ما را برآورده کرد، بلکه از آنها نیز فراتر رفت! او هر منطقه را به یک طرح واضح برای هر عملکرد تقسیم کرد، پیوندهایی را به همه موارد ارائه کرد، و قطعات کاملی را پیدا کرد که هم با زیبایی و هم با بودجه ما مطابقت دارند. بهترین بخش این است که از طریق گوش دادن و پرسیدن سؤالات، او طرحی عالی را برای خانواده ما که احساس «ما» می کند، میخکوب کرد. ما خیلی از او سپاسگزاریم! جن به طرز باورنکردنی مهربان است، به راحتی می توان با او صحبت کرد و بسیار با استعداد است! اگر فرصتی برای همکاری با او پیدا کردید، دریغ نکنید و از این کار بسیار خوشحال خواهید شد! متشکرم، جن!

-ارین پروهاسکا-نماینده املاک + صاحب خانه

من مشتاقانه منتظر بررسی بیشتر این موضوع با شما هستم. لطفا دریغ نکنید اگر سوالی دارید به من ایمیل بزنید. می توانید با من تماس بگیرید [email protected].

روز خوبی داشته باشی، دوست!

منبع: https://cityfarmhouse.com/2024/05/design-consultations-open-think-of-me-as-your-design-bestie.html

توسط دکور

دکوراسیون