عکس دکوراسیون داخلی منزل عکس دکور | azindekor

در کنار این‌ها مجله خبری آذین دکور از ترفندهای کم هزینه برای تزیین فضای سرویس بهداشتی خانه نیز استفاده کنید. مثلا یک تابلو دیواری کوچک، یک گلدان کاکتوس جمع‌وجور، یا خوشبوکننده‌های طبیعی دستشویی که هم کاربردی هستند هم زیبا! فراموش نکنید که بزرگ یا کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی منزل نیز تاثیر زیادی روی انتخاب‌هایتان می‌گذارد. این موضوع نه تنها در مورد سرویس بهداشتی، که به طور کلی برای دکوراسیون خانه در فضاهای مختلف صدق می‌کند. یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی منازل تغيير و تحول در کفپوش خانه ها متناسب با دکوراسیون داخلی منازل می باشد.

  • به هر حال باز هم باید هزینه ها تخمین زده شود تا کار تا انتها بدون مشکل پیش برود.
  • نکته‌ی قابل‌توجه در این بخش سادگی اتاق‌ها و استفاده از پارچه‌های بدون طرح و دکوری‌هایی با کاربرد دوگانه است.
  • هر جا که ممکن است بامبو و نماهای چوبی را برای بنا کردن دکوراسیون اتاق ترکیب و احساس زمینی بودن را بیشتر ایجاد کنید.
  • به تعمیرات نیاز دارند و دارای استحکام و پایداری هستند به بازسازی آن‌ها پرداخته شود.
  • این سبک نشان دهنده این موضوع است که دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از قدیم الیام بسیار زیبا و فوق العاده بوده.

در سبک دریایی از چوب باقی مانده در میزها یا صندلی‌ها استفاده می‌شود و مبل و صندلی‌ها با روکش کتانی شیک پوشش داده شده‌اند. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید دراین نمونه کار تیم طراحی با تکیه بر عناصر نئوکلاسیک اقدام به خلق فضای جذاب نموده است. طراح این کار جناب مهندس رجبی و سرپرست تیم های طراحی جناب مهندس فاطمی و ناظر ارشد جناب مهندس سرکهکی هستند.

طراحی سالن کنفرانس

معمولا در طراحی داخلی به سبک اسکاندیناوی از رنگ سفید با خاکستری به عنوان رنگ پایه استفاده می‌شود. هنگامی که در طول روز نور به مقدار کافی ندارید می‌توانید از روش‌هایی مانند آینه‌های آویزان استفاده کنید تا نور در بقیه فضا منعکس شود. نور مصنوعی از روشنایی محیط یا رنگ اتاق، نورهایی که از اشیاء منعکس می‌شوند و نورپردازی که آشپزخانه را برای تهیه غذا روشن می‌کند، روشنایی روی میز اداری برای کار یا جایی از فضای اتاق پذیرایی ایجاد می‌شود. ممکن است ماه‌ها وقت خود را برای ساختن یا بازسازی ساختمان صرف کنید.

دیزاین کنار پنجره در دکوراسیون داخلی

در بیشتر خانه های ایرانی از بوفه و ویترین به عنوان عضو اساسی در چیدمان یاد می‌شود زیرا بیشتر افرادی که کار طراحی خانه های ایران را انجام میدهند بوفه و ویترین را جزو لاینفک چیدمان منزل ایرانی می&z.. چنانچه ابعاد کوچکی در اختیار دارید و قسمت های مختلف به یکدیگر دید دارند، بهتر است از یک سبک استفاده کنید تا آرامش در محیط برقرار باشد. اگر در خانه بزرگی زندگی میکنید، که قسمت های مجزایی دارد، میتوانید از چند سبک استفاده کنید. برای زیباتر شدن فضای خانه و کاهش کنتراست و ملایم کردن سایه ها می توانید از چراغ های سقفی توکار استفاده نمایید اما در بهترین حالت از نورها بصورت ترکیبی استفاده کنید. یعنی از چند لوستر و آباژور و چراغ های سقفی توکار با هم برای نور پردازی کمک بگیرید.

http://belaltour.ir

در ‌واقع یکی از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی سبک مینیمال است. استفاده زیاد از رنگ‌های خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگی‌های بارز آن است و باید تا جایی که می‌توانید وسایل اضافی و دکوری‌های بیش‌ازحد در این فضا نگذارید. برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون مینیمال را پیاده‌سازی کنند و پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید است. مساله‌ای که در آشپزخانه اهمیت پیدا می‌کند، جای‌گذاری وسایل متعددی است که در آن استفاده می‌شود؛ از وسایل بزرگی مثل یخچال و گاز و … تا ظروف مختلف. سلایق در این زمینه متفاوت است اما فکر کنم اکثر افراد با نظم در آشپزخانه موافقت بیشتری داشته باشند. در دکوراسیون‌های امروزی ترجیح بیشتر در این است که هر وسیله جای مخصوص خودش را داشته باشد.

توسط دکور

دکوراسیون