دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آشپزخانه به سبک انگلیسی خدمت از ما | azindekor

اما در مجله خبری آذین دکور داشته باشید تناسب فاکتور بسیار مهمی است و بهتر است سبک انتخابی با متراژ منزل و ابعاد فضا و سایر مشخصات در تناسب باشد. به طور مثال استفاده از سبک سلطنتی و اشرافی در خانه های کوچک غلط است. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاق‌ها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی است. به‌ طور مثال، می‌توانید نوع چینش مبل‌ها را طوری قرار دهید که فضای خالی زیادی به وجود بیاید. یا مثلاً برخی از وسایل را به سقف یا دیوار آویزان کنید و … .

  • قرار دادن دو کاناپه کوچک به جای یک کاناپه بزرگ در فضای نشمین برای دورهمی‌ها و رو به روی هم قرار گرفتن افراد، قرار دادن روانداز بر لبه‌های پنجره و تاقچه‌های پهن تا افراد بتوانند روی بنشینند.
  • پس چه چیزی بهتر از اینکه شما میتوانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی بهترین استفاده را از فضای کم خانه تان را داشته باشید.
  • همان‌طور که می‌دانید مبحث دکوراسیون داخلی بسیار گسترده و مفصل است، سعی کرده‌ایم اینجا به عنوان راهنمای کاملِ دکوراسیون داخلی، به تمام جنبه‌ها بپردازیم.
  • به‌طور مثال می‌توان در جهت زیبایی بیشتر یک حمام از گل، تندیس و کف‌پوشی مناسب استفاده کرد و زیبایی خاصی در حمام ایجاد کرد.

در ادامه چهار جنبه اساسی برای کسانی که قصد دارند خودشان دکور کردن خانه خود را در دست بگیرند آمده است. اگر به دنبال سبکی گرم، کاربردی و آسوده و آرام دارید، دکوراسیون خانه‌ی روستایی مدرن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. یکی از مشهورترین (بدون محدودیت) در سبک‌های طراحی داخلی، دکوراسیون بوهیمیایی نوعی آزادی و بی‌پروایی ارائه می‌دهد که بسیار جسورانه و سرمست کننده است. سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است. شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد.

دکوراسیون منزل مدرن

برای سرویس دکوراسیون منزل از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. استفاده از کمدهای چوبی و اثاثیه کشودار در نشیمن و آشپزخانه به سبک انگلیسی بسیار قابل توجه است. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین دکوراسیون منزل در شهر خود دسترسی دارید.

http://belaltour.ir

این نوع سبک طراحی ریشه در فرهنگ مردم آسیایی شرقی دارد و یکی از برترین سبک ها در طراحی داخلی خانه است. لازم به ذکر است که این سبک تاکید بسیاری زیادی بر ارتباط با طبیعت داشته و بر پایه ایجاد هارمونی و تعادل با طبیعت می باشد. در این نوع سبک طراحی به نور توجه بسیار زیادی شده و یک خانه با این سبک باید پر از نور باشد. یکی از ویژگی های این سبک انتخاب گیاهان گلدار، ساده و سبز همراه با رنگ های ملیح است. مبلمان و تزیینات در این سبک دارای نقوش با پیج و خم ظریف است. بنابراین برای جلوه پیدا کردن احتیاج به فضای بزرگ تری وجود دارد.

۴. نورپردازی

مهمترین هدف ما رضایت کامل شما عزیزان در تمامی مراحل پروژه بازسازی می‌باشد. اسباب کشی به خانه های جدید همیشه برای افراد یک خانه پر از حس تازه و جذابیت است، در واقع یکی از چالش های افراد (به خصوص خانم ها)، نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی منزل می باشد. برخی از نکات گفته شده در بخش فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، برای دکوراسیون اتاق خواب نیز مناسب است. در کنار توجه به کاربردی بودن حداکثری فضا، زیبایی را فراموش نکنید. برای طراحی فضاهای کوچک باید در انتخاب رنگ‌ها و بافت‌ها دقت بیشتری به خرج دهید.

طراحی و بازسازی منزل 150 متری اصفهان

توسط دکور

دکوراسیون