دکوراسیون مدرن خانه توسط دکوراتورهای حرفه ای ایملک | azindekor

به‌خاطر همین حتی فرش و المان‌های تزئینی هم به همین رنگ تهیه شده‌اند. مبل‌های چستر در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند؛ بنابراین هر یک از جنس‌ها برای سبک دکوراسیونی خاصی مناسب‌ترند. در این دکوراسیون هم مدل پارچه‌ای آن انتخاب شده تا بیشتر به سبک مدرن نزدیک شود.

http://belaltour.ir

این کار را بدون استفاده از ست‌های از پیش آماده‌شده‌ی مبلمان خیلی راحت‌تر می‌توان انجام داد. اگر می‌خواهید ظاهر دل‌پذیری در اتاق ایجاد کنید، می‌توانید به‌جای خرید یک‌ دست مبلمانِ ست، میز و صندلی‌ها را جداگانه تهیه و با هم ست کنید. برای این که دکوراسیون مدرن منزل خود را شاخص جلوه دهید، می توانید از یک المان متفاوت استفاده کنید. این المان می تواند یک مجسمه، اقب عکس، آینه، تک صندلی یا گلدان به شکلی منحصر به فرد باشد.

  • پیش از معرفی سبک مدرن، ابتدا باید در خصوص معنی لغوی واژه مدرن اطلاعاتی کسب کنیم.
  • استفاده از تونالیته های رنگی مختلف در سبک مدرن مجاز است، اما به ندرت ممکن است یک دکوراسیون مدرن با بیش از چند رنگ مختلف مشاهده کنید.
  • از ویژگی‌های این سبک، ایجاد احساس راحتی و فضای بیشتر مخصوصا در خانه‌‌های کوچک است.

با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت. در نظر گرفته شوند، باید از سطوح صاف و تزئینات بسیار کمی نیز ساخته شوند. عناصر ساختاری (مانند سیمان یا میله‌ها) معمولا در معرض نمایش قرار می‌گیرند.

آشپزخانه دکوراسیون مدرن

هر چیزی که مدرن به حساب بیاید به طور قطع باید فاقد بسیاری از ویژگی‌ها و اجزای محبوب و مورد استفاده در زمان گذشته باشد. امروزه طراحی دکوراسیون داخلی به سطحی جدید راه پیدا کرده، به نحوی که ساختارشکنی و بهم زدن الگوهایی که برای مدتی طولانی مورد توجه و علاقه‌ی افراد قرار می‌گرفت اثری با ارزش و مدرن به حساب می‌آید. در این مقاله قرار است به بررسی سبک دکوراسیون مدرن و ویژگی‌های آن بپردازیم. اما گل و گیاه در دکوراسیون داخلی منزل 2022 از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

فضاهای ناقرینه:

ولی مجله خبری آذین دکور آینه باید اصولی و متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. برای خرید آینه متناسب با سبک دکوراسیون محیط شما، با مشاوران ما در تماس باشید. اگر قصد خرید مبل برای دکوراسیون مدرن را دارید مبل راحتی ساده هارمونی راحت‌تری نسبت به سایر مدل‌ها از جمله مبل کلاسیک و یا مبل چستر دارد. از ویژگی‌ کابینت‌های آشپزخانه مدرن می‌توان به کابینت‌های بدون دستگیره، درهای کشویی و جنس‌ های‌کلاس مات و براق اشاره کرد.

ویژگی های سبک مدرن در دکوراسیون

توسط دکور

دکوراسیون